Anketler: Çocuk & Ebeveyn
Tatlı kızıma isim arıyoruz?
Arkadaşlar şu an 30 haftalık hamileyim ve bir kız bebiş bekliyoruz isim konusunda eşimle kararsız kaldık sizden yardım bekliyorum
Bir anda gelen çocuk yapma isteği neden olur?
17-18 yaşlarımı hatırlıyorum da çocuk dedikleri zaman ''ııı oda ne'' diyordum şimdi niye böyle hissediyorum sizde de oluyor mu merak ettim şuna baksanıza... gerçi daha velet yapacak adam bulamadım ben anca bunlara bakarım.
Bebişimize isim ariyoruz sizce hangisi?
bu isimlerden birisini seçiyoruz, hangisi daha hoş? Serel, Zümra, Linay
Eşiniz doğuma girdi ve doğumda beklenmeyen bir durum oluştu ya bebeğinizi seçeceksiniz ya da hanımınızı. Tercihiniz ne olurdu?
Severek evlendiniz mutlu bir evliliğiniz var. Ve bir gün o beklediğiniz an geldi eşiniz hamile. Sorunsuz bir hamilelikten sonra sıra doğuma geldi. Anneler bir doğurur babalar dokuz doğurur. Doğumhane'nin önünde...
Anneler mi güzel kokar yoksa Çiçekler mi güzel kokar?
Anneler mi güzel kokar yoksa Çiçekler mi güzel kokar?detay soruda :-)
Cinsiyetçilik renk dayatmasıyla başlar! Bebeklikten başlayan cinsiyetçi tutuma bakış açınız nedir?
Hamilelikte bebeğin cinsiyetini öğrenmekle başlar pembeler, maviler. Kız bebek doğacaksa tütü etekler, erkek bebek doğacaksa mavi tulumlar hazır edilir. Süslenmiş, paketlenmiş kocaman bir ayrımcılıktan öteye geçemeyen...
Hangi isime takma isim olarak "Mami" denir?
Hangi isime takma isim olarak "Mami" yakışıyor? Oğlumun ikinci adı bunlardan biri ona arada mami diyorum yani saçma olmaz dimi? :))
Kızımın adı Dilşad mı, Dilşah mı olmalı anketi oylayın ve görüş bildirin lütfen. Herkese +1 :) ?
Ben DİLŞAD olsun istiyorum ama söylenişi biraz zor sanki? Sizce Dilşad mı, Dilşah mı?
Bebek aşıları yaptırılmalı mı? Yaptırılmamalı mı?
imdi bebekler aşı ile daha sağlıklı büyüyor diye düşünürken bir korku vardı mikrop ile mikrop tedavi sonuçta tabi. Duyuyorum aşı yaptirmiyorum çocuğa daha sağlıklı diyenleri merak ettim. Çocuğu olup asi yaptirmayan...
Bebegimin cinsiyetini tahmin edermisiniz?
Bebegim 5. aylik hala cinsiyeti belli değil. Bunu 11. Haftasinda cekmistik belki cinsiyetini anlayabilecek olan vardir :)
Bebek bakımı konusunda, yeterli bilgiye sahip olduğunuzu düşünüyor musunuz?
İyi akşamlar KS CANLAR, bebek bakımı mühim konu. Herkes kendini yeterli bulmayabilir. Bebek bakımı konusunda, yeterli bilgiye sahip olduğunuzu düşünüyor musunuz?
Kızıma isim önerisi?
Pelin, Sare tarzı, tatlı kuşağa hoş gelen bir isim arıyorum bebeğime. Yardımcı olur musunuz?😌
Oğluma amigurumi kaplumbağa ördürücem. Bu iki seçenek arasında kaldım. Sizce hangisi?
A olursa kabuğu koyu yeşil üzerine sarı olacak. B olursa ağzı gaga gibi uzun olmayacak.
Kardeşim 13 yaşında ve boyu 1.70 civarı, yetişkin olunca boyu kaç olur?
Kardeşim 13 yaşında, yani 2 Haziran 2004 doğumlu ve boyu 1.70 civarı, yetişkin olunca boyu kaç olur? Anne boyu 1.70 Baba boyu 1.75 civarı Dede boyu 1.75 (annesinin babası, rahmetli) Anneanne boyu 1.45 Dayı...
Annenin çocuğunu dudağından öpmesi normal midir?
Bazı Avrupa ülkelerinde annenin çocuğunu dudağından öpmesi çok normal kabul ediliyor ama bunun çok yanlış olduğunu söyleyen de var.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 


Süslenmiş, paketlenmiş kocaman bir ayrımcılıktan öteye geçemeyen yapay şirinlikler... Siz ne diyorsunuz? Dünyaya gelir gelmez başlayan ayrımcılıkla baş edebilir miyiz?
Ne düşünüyorsunuz bu konuda? 

