Sorular
Yapay Zekaya Sor
12 yıllık arkadaşım paylaştığım fotolarıma beğeni atmıyor nedeni ne olabilir?
Önceden beğenirdi son zamanlarda iyice uzaklaşıp beğenmemeye başladı
Kızlar 3 ay sonra düğünüm var en hızlı şekilde kilo vermem gerekiyor ne yapabilirim 84 kiloyum nişanlım benden çok çok zayıf ya?
Çok zordayım ya, nişanlımdan 10 kilo fazlam var
Türkiye eskisi gibi birlik olamıyor. Ülkeye turist de gelmiyor. Sebebi islam mı?
İslam dini Türkiye’yi aşağıya mı çekiyor?
Milli takımda neden forvet oynamıyor, gerçekten forvetimiz mi yok?
https://youtu.be/P9FhH6RhueE?si=xbR4khVFy4ZS1XVL
Türkiye neden turnuvaya kötü başladı, bu oyundaki taktik ve kadro hataları neydi?
https://youtu.be/yUYAC6D7xAk?si=TghrdlaVwThrjnAV
Türkiye'nin gruptan cikma sansi hala var mi, hangi sonuçlarla tur atlariz?
https://youtu.be/lf_vfAONRxI?si=RRZgdtKnGLDkSWXD
Türkiye ilk maçını kaybetti, gruptan nasıl çıkarız şimdi?
https://youtu.be/DTPjGhBsZow?si=QH4UkJJKqmUZKtUh
Babanızla aranız nasıl, babalar günü hüzün ve özlemle geçiren var mı?
Ben kaybedeli 10 yıl oldu mekanı cennet olsun, dünya iyisi bir insan idi. Onun evladı olduğum için çok mutluyum. Tüm babaların günü kutlu olsun.
Annem sürekli şaka adı altında benimle dalga geçiyor, ne yapmalıyım?
Şaka altında her şeyimle dalga geçiyor, yok oran şöyle, burun böyle, takıntılı olduğumu da biliyor, yapma diyorum.
25 haftalık hamileyim, doğum iznim açılana kadar kadın doğum çoklu hekim raporu verir mi?
Hanımlar 25+4 hamileyim 2. çocuğum doğum iznim ağustosta açılıyor ama fiziksel ve ruhsal olarak kendimi çalışacak durumda hissetmiyorum. 40 günlük rapor hakkımdan 6 7 gün falan kaldı kadın doğum ya da perinatoloji iznim...
Sınava Dayalı Meslek Seçiminden Nefret Eden var mı?
Saçma değil mi? Kan görünce bayılan tıp okuyor Silahtan çatışmadan korkan rütbeli askerlik okuyor. Türkçe konuşmasını daha beceremeyen Türkçe öğretmenliği okuyor. ... Saçma ve zaman kaybı değil mi neden...
Milli takım sayesinde 10 sene sonra ağladım. Maç hakkında ne düşünüyorsunuz?
90 dakika 1.50'lik Kerem'e 2 metre santrafor arasında orta açtılar ya da yan pas geri pas yaptılar, Avustralya'nın geçiş oyunlarını engelleyemediler, taktik falan yapmadan çıkmışız sahaya gece uyumamıştım bu maç için....
Milli takımımız Dünya Kupası gruplarından çıkar mı sizce?
İlk maçta Avustralya'ya yenildik, işler karıştı.
Milli takımın yenilgisi sizi şaşırttı mı?
Ben ilk günden beri şov konusunda üstümüze olan yok; konu icraat olunca da ama bizim kadar sıçan yok diye boşuna söylemiyorum... Takıma adeta Arjantin milli takımı muamelesi yapıldı :d
İş yerinde izin günüm sürekli değişiyor, diğer herkesinki sabitken ne yapmalıyım?
Diğer çalışanların izin günü sabit
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer