Sorular
Yapay Zekaya Sor
Yeni telefon aldığınızda numarası wpta ekli gibi görünüp ama rehberde ekli olmama durumu ile karşılaştınız mı?
Wpta ismiyle var, rehberde yok, anlamadım
Okul bitince bu boşluk hissi nasıl bir şey?
Finaller bugün bitti. Yaz için stajım ve alttan dersim var gerçi, bütler de var, hani bana bitmedi ama sınıftaki çoğu arkadaşımın okulu bitti Ama içime bir boşluk hissi düştü, ben şimdi ne yapacağım
Boyunuzu yuvarlar misiniz?
Boyumu yuvarlaya yuvarlaya sayıyı çok yükseltmişim tekrar ölçülünce kafayı resetledim
Aşırı aksiyon dolu, temposu hiç düşmeyen Kore dizisi önerir misiniz?
Aşırı aksiyon Kore dizileri önerir misiniz
Arkadaşımla kavga ettik çünkü bana ırkçılık yaptı ben de bir kalemde sildim haksız değil miyim?
Yanlışlıkla kalemini kırdım, nedense çok sinirlendi, hırt dedi bana ve kabul etmem bunu keko, suçlu değilim, keko suçlu seven bir kız da değilim, bölücü de değilim, sen ırkım yüzünden bunu diyemezsin dedim, gittim mesaj...
Boyum 171 cm, çok mu kısa?
Yaşım 19, ayakkabı ile 174 cm oluyorum.. Kısa evet ama çok mu kısa
Eski sevgililerinize bir şarkı göndermek isteseniz bu ne olurdu?
https://www.youtube.com/embed/NNFZWj8gTak Pişmanlık neden her zaman geç gelen tren Çocuk gibi kahraman ve kadın gibi hep giden… #Aşkilişkileri
2 yıllık diplomayla iş mi bulayım yoksa 4 yıllık işletme için sınava mı gireyim?
Dış ticaret bölümünü bitirdim bu sene, sizce bulduğum işe mi gireyim yoksa dikey geçiş sınavına girip 2 yıl daha okuyup işletme mi okuyayım? Bir de benim hiç arkadaşım yok, sosyal ortamım olsun istiyorum ama 2 yıllık...
Dış ticaret mezunuyum, DGS ile 4 yıllık işletmeye geçmek mi mantıklı yoksa direkt işe mi girmeliyim?
Dış ticaret bölümünü bitirdim bu sene sizce bulduğum işe mi gireyim yoksa dikey geçiş sınavına girip 2 yıl daha okuyup işletme mi okuyayım bir de benim hiç arkadaşım yok sosyal ortamım olsun istiyorum ama 2 yıllık bölümde...
Boşanma sonrası erkek psikolojisi nasıldır, gerçekten üzülürler mi?
Arkadaşlar 1 ay önce boşandık. 7 senelik birliktelik, 1 sene evlilik sürdü. Boşandıktan sonra kız eklemeye başlamış, dışarıdan mutlu görünüyor. Erkekler boşanma veya ayrılık sonrası nasıl hisseder, üzülürler mi?
Eşimin bana seni boğarım gider hapis yatarım demesi normal bir öfke mi, psikolojik şiddet mi?
Eşim istemediği bir konuda dürüstçe istemiyorum demek yerine beni suçlayarak reddettiği için sinir krizi geçirip bağırıp çağırdım. Bana seni boğar, atarım, gider hapis yatarım dedi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer