Keşfet

Sorular

Yapay Zekaya Sor

Okul bitince bu boşluk hissi nasıl bir şey?

Finaller bugün bitti. Yaz için stajım ve alttan dersim var gerçi, bütler de var, hani bana bitmedi ama sınıftaki çoğu arkadaşımın okulu bitti Ama içime bir boşluk hissi düştü, ben şimdi ne yapacağım
0|1
Cevapla 2 3
5 gü

Boyunuzu yuvarlar misiniz?

Boyumu yuvarlaya yuvarlaya sayıyı çok yükseltmişim tekrar ölçülünce kafayı resetledim
1|0
Cevapla 5 18
0|0
Cevapla 4 13
0|0
Cevapla 4 4
5 gü
0|0
Cevapla 3 7

Arkadaşımla kavga ettik çünkü bana ırkçılık yaptı ben de bir kalemde sildim haksız değil miyim?

Yanlışlıkla kalemini kırdım, nedense çok sinirlendi, hırt dedi bana ve kabul etmem bunu keko, suçlu değilim, keko suçlu seven bir kız da değilim, bölücü de değilim, sen ırkım yüzünden bunu diyemezsin dedim, gittim mesaj...
1|0
Cevapla 4 3

Boyum 171 cm, çok mu kısa?

Yaşım 19, ayakkabı ile 174 cm oluyorum.. Kısa evet ama çok mu kısa
0|1
Cevapla 11 15

Eski sevgililerinize bir şarkı göndermek isteseniz bu ne olurdu?

https://www.youtube.com/embed/NNFZWj8gTak Pişmanlık neden her zaman geç gelen tren Çocuk gibi kahraman ve kadın gibi hep giden… #Aşkilişkileri
11|0
Cevapla 22 8
5 gü

2 yıllık diplomayla iş mi bulayım yoksa 4 yıllık işletme için sınava mı gireyim?

Dış ticaret bölümünü bitirdim bu sene, sizce bulduğum işe mi gireyim yoksa dikey geçiş sınavına girip 2 yıl daha okuyup işletme mi okuyayım? Bir de benim hiç arkadaşım yok, sosyal ortamım olsun istiyorum ama 2 yıllık...
0|0
Cevapla 1 0
5 gü
0|0
Cevapla 11 19
5 gü

Dış ticaret mezunuyum, DGS ile 4 yıllık işletmeye geçmek mi mantıklı yoksa direkt işe mi girmeliyim?

Dış ticaret bölümünü bitirdim bu sene sizce bulduğum işe mi gireyim yoksa dikey geçiş sınavına girip 2 yıl daha okuyup işletme mi okuyayım bir de benim hiç arkadaşım yok sosyal ortamım olsun istiyorum ama 2 yıllık bölümde...
0|0
Cevapla 1 0

Boşanma sonrası erkek psikolojisi nasıldır, gerçekten üzülürler mi?

Arkadaşlar 1 ay önce boşandık. 7 senelik birliktelik, 1 sene evlilik sürdü. Boşandıktan sonra kız eklemeye başlamış, dışarıdan mutlu görünüyor. Erkekler boşanma veya ayrılık sonrası nasıl hisseder, üzülürler mi?
0|0
Cevapla 1 7

Eşimin bana seni boğarım gider hapis yatarım demesi normal bir öfke mi, psikolojik şiddet mi?

Eşim istemediği bir konuda dürüstçe istemiyorum demek yerine beni suçlayarak reddettiği için sinir krizi geçirip bağırıp çağırdım. Bana seni boğar, atarım, gider hapis yatarım dedi.
0|0
Cevapla 5 3

Neden sevgililerim hep kapali kizlardi?

Öyle bir ayrımım yok ama hep öyle denk geldi
0|0
Cevapla 6 6

Kimler akşam yemeğinde neler yicek?

fena acıktım şunları bi silip süpüreyim
6|0
Cevapla 39 13
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨