Keşfet

Sorular

Yapay Zekaya Sor

Sizce açılsam mı?

Herkes çok güzelsin, yazık sana açıl diyor, beyaz, sıkı ay tenini görsünler diyor
1|10
Cevapla 26 63

Güzelliğinizi en çok kim kıskanıyor?

Güzelliğinizi en çok kim kıskanıyor? #gadası #gadasından sevgilerle 🙃
7|2
Cevapla 24 5
4 gü

13 tane ders aşırı çok mu?

13 tane ders aşırı çok mu?
0|0
Cevapla 1 6

23 yaşında bi trans kadınım, evlilik bana çok cezbedici geliyor ve nedenini bilmiyorum. Siz evlilik hakkında ne düşünüyorsunuz?

23 yaşında bi trans kadınım, kadın kimliğimi aldım. 2.5 yıllık bi ilişkim var ve birbirimizi gerçekten seviyoruz. Ailesiyle hiç tanışmadım ve en çok da bundan korkuyorum zaten, annesi veya babasına gerçeği söyler miyiz...
0|0
Cevapla 4 7
4 gü

Türkiye’de şu an en çok kazandıran meslekler neler, hangi alanda uzmanlaşmalı mıyım?

Üniversite mezunuyum. Hangi alanda uzmanlaşmamı tavsiye edersiniz?
0|1
Cevapla 2 9
4 gü

İyi bir liseden mezun olup 500 bin sıralama ile üniversiteye gittim. Liseden mezun olalı 4 sene oldu hâlâ ailem başıma kakıyor?

Bugün YKS var el alemin çocuklarını konuşmaya başladılar. Sınavdan çıksınlar telefonda konuşup milletin çocuklarının sınavı iyi geçmiş derler. Tam 4 sene oldu liseden mezun olalı, bitmeyecek mi bu? Zaten üzüntüden...
0|0
Cevapla 1 2
4 gü
0|3
Gelenekci
Yenilikci
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Cevapla 3 9

Bu iyi mi sizce?

Her gün 1 saat yürüyüş 1 saat kol, 1 saat bel inceltme, göbek eritme masajı ve yüz yogası, haftada 3 bacak ve squat yapıyorum haftada 2 pilates
0|1
Cevapla 5 5
4 gü

Ayakları bakımsız, nasırlı ve çatlak olanlar neden ısrarla terlik giyiyor?

Tamam kimsenin ne giydiğine karışmıyorum ama ayakların nasırlı topukların sert ve çatlaksa neden terlik giyersin. Mide bulandırıcı bi görüntü İzmir'de çok var. Ter kokusu ayrı ayaklar ayrı aklıma geldikçe başım ağrıyor...
1|4
Cevapla 4 20

2001liyim neden teyze diyorsunuz?

25'te yaşlıysa gençlik ne?
0|5
Cevapla 5 35

Acil bi bakabilir misiniz; şu an cebimde erimiş bir çikolata buldum , ne yapmalıyım?

Sabahtandır cebimde duran çikolatayı yemeyi unutmuşum, olacak iş mi 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Hava da 34⁰ olunca sen git erii 🫠 Şimdi ben bu çikolatayla ne yapacağım? Acil taktik 🙏🙏🙏🙏
4|10
Sabahtandır cebimde duran çikolatayı yemeyi unutmuşum, olacak iş mi 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Hava da 34⁰ olunca sen git erii 🫠 Şimdi ben bu çikolatayla ne yapacağım? Acil taktik 🙏🙏🙏🙏 Devamını Gör
Hemen löpçük deyip ağzina at 😋😋
Buzdolabına koyup sogumasını bekle 🫩 (Hiç benlik deeel)
Bize ne senin şaftı kayık çiko'ndan ayol 😎😎
Çikolata mı? O da neyy 🤔
O soğurken yenisini al ye 😍😍😋🍫
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Cevapla 20 33

Evli ve müdür yardımcısı bir erkek bana aşık, iş yerindeki bu baskıyla nasıl başa çıkabilirim?

Kendisi çalıştığım kurumda müdür yardımcısı. Esasında bu durumu açık seçik söyleyemedi ama imaları, davranışları, mesajları çok bariz bunu gösteriyor. Yaklaşık bir buçuk yıldır acı çektiğini gözlerimle gördüm. Ben böyle...
0|5
Cevapla 11 17

Geçmişte ciddi ilişkisi bitmiş ama aklı hala onda olan kişiden hoşlanıyorum, uzak mı durmalıyım?

Birinden hoşlanıyorum, düzgün, ağırbaşlı biri, işinde gücünde ama geçmişte ciddi ilişkisi bitmiş, aklı hala onda galiba. Ya üzüldüm, kimi sevsem geçmişi var, ben napıcam ya.
1|2
Cevapla 3 10
11|16
Cevapla 36 64
4 gü

Tanrı mı insanı yarattı, insan mı kendisine bir Tanrı yarattı?

Hani diyor ya; "Tanrı günah işleyen bir Adem yaratmadı. Günah işleyecek bir Adem yaratmış değil. Adem'i yarattı ama Adem'in içinde günah işleyebileceği bir dünyayı da yarattı" Peki Tanrı dünyayı ve içinde yaşayan insanı...
2|5
Cevapla 4 22
0|1
Cevapla 3 13
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨