Sorular
Yapay Zekaya Sor
1 yaşında bebeğim var ama annem bana hiç yardıma gelmiyor bu normal mi kendim yapıyom herşeyi yoruluyom çok?
1 yaşında bebeğim var annem hemen yakınımda ama bana hiç gelmiyor yardım etmiyor bebeğimi kendim büyütüyorum ev işi bende bebek işi bende kocadan da hayır yok o iş ev arası sadece annem görüyor aç kalıyorum yoruluyorum...
Gece vardiyasına az kaldı, sarhoş gibiyim uykum yok ne yapmalıyım?
Gece vardiyasına az kaldı uyuyamıyorum 😒
Su saçma sapan Atatürk'ü eleştiren sorulardan bi bıkmadınız mı artık yahu 😤😤😡?
Bu tarz paylaşımlar gördükçe sinirim tepeme çıkıyor 😡 Atatürk’ü eleştirmekle kafayı bozmuş bazı insanları anlamak çok zor 🤦🏻♀️ Gerçekten hayret verici; aradan yüz yıl geçmiş, koskoca bir devlet kurmuş, işgal altındaki...
Ilk kez kulak deldirip kupe takmak cok mu aciyor ablalarim, sonrasinda cok agrı yapiyor mu?
Küçüğüm, sizden o yüzden abla diyorum hepinize, küpe takarsam bir şey olur mu? Çok mu acıyor ablalarım 🤦♀️
Lazer epilasyon merkezinde ödeme yapmadım, müdürün sözleri yasal tehdit sayılır mı?
Ben iki seans gittim tüm vücut, ilk seansta kalça, bel, bacak bölgesi olmadı 2500 ödedim. Sonra ikinci seansta tüm vücut oldu, ödemeyi yapmadım, bir aydır gitmiyorum ve ev tipine geçmek istiyorum. Ben diğer seansı ödeyip...
Film önerisi istiyorum, son zamanlarda izleyip bayıldığınız filmler neler?
Film önerisi istiyorum arkadaşlar, bakalım nasıl filmler çıkacak
Arkadaşlar bu Instagram profili hakkındaki ilk izlenimleriniz neler?
Profil hakkında düşüncelerinizi detaylı bir şekilde bekliyorum.
22 yaşındayım ailem bu yaşa kadar baskıyla her dediğini yaptırdı. Artık kendi kararlarımı vermek istiyorum detaya bakar mısınız?
Zorla en fazla kısa kollu giyebildim, eve akşam saat en geç 6'da gelebildim. Bacak bacak üstüne atamadım onların yanındayken. Üniversiteyi aile yanında okudum. Bir kere inat ettim 3 gün üst üste akşam 9'da geldim diye...
Ani fren arabaya zarar verir mi, fren pedalında tekleme normal mi?
Hızlı giderken bir anda fren yapmak zorunda kaldım, fren tekler gibi yaptı, zarar görmüş müdür
1000k kullanan var mı?
Müthiş bir uygulamadır okur yazarlar için tavsiye edilir. "🌞🌿✨📖" #1000kitap#
Kızılaydan ODTÜ Vişnelik Çim Amfiye en kolay ve hızlı nasıl giderim?
Kızılay'dan kolayca ve en yakın şekilde nasıl ulaşım sağlayabilirim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer