Sorular: Tatil & Seyahat
Tatilde olduğunu sürekli gözünüze sokan arkadaşınıza ne tepki verirdiniz?
🏖️Tatil fotoğraflarını gözüne gözüne sokan arkadaşınıza ne tepki verirdiniz?
Terkedilmiş kasabada yaşayabilir misiniz?
Terkedilmiş kasabada yaşayabilir misiniz? Soru Bonusu: https://www.youtube.com/embed/13kyl5zORZQ
Sence tatilde sırf yemekleri için gitmeye değer bir şehir var mı?
Benim Bolu, peki ya sizin? #Tatil&Seyahat #Şehirler #Bolu #Yemekler #Yöresellezzetler
İzmir bu sene çok sıcak sizin yaşadığınız yerler de sıcak mı?
Adana'dan farkı kalmadı İzmir'in
Türkiye'de ki hikayenizin bittiğini hissediyor musunuz?
Ben öyle hissediyorum ama yeni bir yerde yaşamaya da enerjim yok.
Muğlanın en gezilebilecek ilçeleri akyaka ilk 5 e girer mi?
Akyaka çalışmaya gidicem de mesela Fethiye ye gezmeye gidecek olsam kac saat sürer
Havalanına bınerken nasil bir süreç var çalışanlar görüyor mu uçağa bınerken kayseri havalimanı?
Arkadaşlar yarın Kayseri'den uçuşum var abım Havaş çalışıyor valız boşaltıp valız yerlestırme işlemi yapıyor ben biletimi online olarak aldım check işlemimı de yaptım valizim yok sadece normal hayatta kullandığımız el...
Erzurum gezisi?
Bugun uçakla Erzurum'a geldim bir otele yerleştm tahminen 3 gün kalacak ilk kez geldiğim bir şehir neler yapılır nereleri gezebilirm fikri olan var mı?
Havalanı hakkında bilgi?
Kızlar ben şimdi uçak bileti aldım gün içinde antalya gidicem geleceğim valızım yok sadece el cantam var normal hayatta kullandığımız Ama abım havaşta çalışıyor valizleri boşaltma yerleştirme yapıyorlar indirme beni...
Tatile Allah nasip ederse tek başıma gideceğim herkes sıkıcı olacağını söylüyor tek başına tatile gitmek sıkıcı mı?
Temmuz ayı için tek başıma tatil planım var ama çevremdekiler bu tatilin sıkıcı olacağını söylüyor bence herkesten uzak tam kafa dinlemelik sizin görüşünüz nedir
Tatil için olmazsa olmaz dediğiniz 3 şey nedir?
https://www.youtube.com/embed/nmLcUS1Q01A Kum, Güneş, Şejlong 😂😂😂
Neden hep Baskalari benim hayalimi yaşıyor?
Hep içimden geçirdiğim veya yaşamak istediğim hayatı bakıyorum hep başkası yaşıyor … dün bir arkadaşla buluştuk o bir senelik evli ben iki sene olacak.. bir sene içinde geziyorlar tozuyorlar. Her fırsatı...
İstanbul'a alışamayan tek ben miyim?
Evlendim geldim 6 ay oldu. Hiç sevemedim burayı nefret ediyorum tayin çıkana kadar kurtuluş da yok 6 ayda yaşlandım hastanelerden çıkamıyorum perişan oldum stresten üzüntüden
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
