Sizce Soruları
Annanem sizce kurtulabilir mi?
3 ay önce pankreas kanseri teşhisi aldı. Değerleri düşünce yoğun bakıma alındı, az önce entübe edilmiş. Sizce kurtulabilir mi? 71 yaşında, nöbetçi doktor var. Sabah haber alacağız, kafayı yemek üzereyim. Anneme bir şey...
Ölümün hangi şekli acı verici sizce?
Yanarak ve boğularak ölmek çok kötü iyi yüzme bilmediğim için boğuluyordum su altında nefessiz kalmak ciğerlerde oluşan acı basınç çok kötü Allah ölümün de iyisini versin
Sizce kadınlar kaç yaşından sonra evde kalmış sayılıyor, artık kimse istemiyor mu?
Yani evde kalma ve artık kimse tarafından istenmeme yaşı maksimum kaç
Sizce de sarılmak sapıkça mı?
Anneme babama sarılmak istediğimde sapık diyorlar anlamıyorum neden böyle davrandıklarını illa çocuk mu olmam lazım sarılmak için. Benim hiç eşim dostum tek bir arkadaşım dahi yok ve ben çok yalnızım arada sarılmak...
Sokaktan geçen yaşlı bir adamın bana göz kırpması sizce ne anlama gelir?
Hiç başınıza geldi mi, ekim ayağım birbirine girdi gerçekten
Sizcede abimsuu beni çok sevmiyor mu?
Görseldeki mesajlar abimle olan mesajlarımız, pek sever beni pek😃🪬
Ben seçici bir insanim hayatıma alcagim insanlarda ve bu yüzden zor buluyorum birilerini ama doğru olan yaklaşım da bu bence sizce?
Dış görünüş olarak da değil kişilik, karakter, işi gücü, yaşı vs bana karşı yaklaşımı
Sizce iyi mi yapmışım?
Sizi aldatan, paranızı yiyen eski sevgiliye, yeni sevgiliyle fotoğraf çekip atmak, bak bu en azından erkek bana hesap ödetmiyor sen adam mısın yazmak gol atışı mıdır
Sevgilime ağlayarak fotoğraf attım, sizce gözünde aciz mi göründüm yoksa değer verdiğimi mi düşündü?
Arkadaşlar sevgilim bana ağlayarak fotoğraf attı dün gece ben de ona ağlayarak fotoğraf attım sonra görüntülü konuştuk ama nedense ben utanıyorum bu durumdan benim hakkımda ne düşündü ne düşünmüştür Allah’ım hakkında,...
Kapalı biriydim açıldım sizce kötü bir şey mi bu?
Ailem bir şey demedi sadece üzüldüler biraz ama çevrem ne der sizce bu durumda (Çok küçük yaşta kapanmıştım bu arada)
Çok fazla spor yapmaktan aşırı kilo kaybetmeye başladım günde 2 ekmek yememe rağmen sonuç alamıyorum sizce 5 mi çıkarmam lazım?
Çok fazla yiyorum ama sporu çok fazla yapıyorum, günde 300 barfiks rahat.
Bu kıza ne denir sizce?
insanların mezhebi iyice Konya Ovası'na dönmüş arkadaş, benle konuşurken başka erkek ekliyor. Ne olarak soruyorsun diyor. 1 haftadır flörtleşiyoruz.
Sizce 1 yılda Yksden ilk 10 bin gelir mi?
şu an 1 haftadır günde 10 saat çalışıyorum ve böyle gidersem 2027'de kazanır mıyım dürüst olun ki kendimi biraz daha verebileyim
Din sizce neden bu kadar düşüşe geçti?
Ben küçüklükten beri Kur'an kurslarına giden, hatim indiren biriyim, çok dindar bir çocukluk geçirdim ama orada gördüklerim olsun, sosyal medyadaki hocalar olsun, 17 yaşında ateist oldum ve şu an dinlerden nefret ediyorum...
Antibiyotik içtim bağırsaklarım çalıştı tuvalete çıkmam kolaylaştı sizce bağırsak çalıştırıyor mu?
Antibiyotik sizce bağırsak çalıştırıyor mu?
Hatay dürüm sipariş verirken en güzel marka sizce hangisi?
En güzel hangisi, hangi markanın sizce
Kilo mu vermeliyim sizce?
Dün sevgilimin aldattığını söylemiştim, değişmeye karar verdim arkadaşlar ne önerirsiniz
Bu tarz sac modelleri sizce cekici mi?
Uzun zamandır saçımı böyle kestirmek istiyorum ama kararsız kaldım sizce güzel mi yoksa kestirmeden uzun saçtan devam mı edeyim
Sevgilim müslüman olmaya bilir mi sizce dini inancı ne olabilir?
Bana dedi ki İslam'daki Tanrı olsaydı bu kadar kötülük olmazdı
Sizce erkeklerde mi kadınlarda mı evlilik yaşı daha fazla arttı?
Hangi taraf eskisine göre daha geç evleniyor?
Sizce bu nafaka kararı nasıl sonuçlanacak?
Bence artık kimse evlenmez, evliler de çocuk yapmaz muhtemelen
Esmer ve kısa boylu kızlar sizce güzel mi, erkekler bu tipe nasıl bakıyor?
Ben de o tip bir kızım
Beşiktaş'ın yeni teknik direktörü: Vincenzo İtaliano! Sizce İtalyan teknik direktör Beşiktaş'ta başarılı olabilir mi?
Merhaba, Bir "Spor" sorusuyla daha sizlerleyim ️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️⚽️. Beşiktaş yeni teknik direktörü Vincenzo Italiano'nun İstanbul'a yola çıktığını açıkladı. Sizce Italiano Beşiktaş'ta başarılı olabilir mi?...
Boşanma durumunda çocuk babada mı annede mi kalmalı, sizce hangisi daha iyi olur?
Çocuk babada olsa mı daha iyi annede mi
Teyzem Kocasından 3 Yaş büyük Sizce niye böyle bir karar almışlar?
Eniştem baya kaba bir adam, normalde kadının büyük olduğu ilişki tatlı olur ama adam kaba olduğu için genel anlamda pek huzurlu değiller ama 15 yıldır evliler. Teyzem 41, eniştem 38 yaşında..
Sizce gülmek dünyanın en güzel şeyi olabilir mi?
Gülmek bana göre dünyanın en güzel şeylerinden biridir ve herkese yakışıyor o kadar güzeldir ki tarif edilemez. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz? #MFBH22 #KişilikKarakter #MFBHKişilikKarakter #Gülmek
4 5 sene mezuna kalan var mı, kaç yıl mezun senesi yaptınız sizce çok mu kusurlu?
Var mı benim gibi rekor kıran, kaç yıl mezuna kaldınız, çok mu kusurlu birden fazla yıl mezun senesi geçirmek
Sizce kimseyi kırmadan gerçekten başarılı ve huzurlu olmak mümkün mü?
Bir yerde karşıma çıktı; “Başarının sırrı, hiç kimsenin kalbini incitmemektir” yazıyordu. Bu söz beni çok etkiledi. Sizce de öyle mi, yoksa günümüzde başarılı olmak için daha “dişli” veya bencil mi olmak gerekiyor?...
Evlilik eşittir kölelik değil mi sizcede?
Ev işi, bulaşık, yemek, çocuk bakımı her iş kadında. Erkekler sadece işe gidiyor.
Yurttaki bi arkadaşıma bu gece acile gidicem benle gelir misin dedim gelmedi ve ben saygısız oldum sizce kim haklı?
Ne yaparsan yap izin vermiyorlar ki, yok ailem kızar saat geç oldu falan dedi. Yurttakiler de izin veriyor bu arada kadın sordu bana gelecek arkadaşın var mı diye. Neyse ben de kıza dedim ki insanlık kalmamış sende yazık....
Ev hanımlarına ne gibi iş imkanları sunulabilir sizce?
Evde olan emekçi annelerimize ne gibi iş imkânları sunulabilir? #Kadınemeği #Balmy
60 yaş üzeri ehliyetler iptal edilmeli mi sizce?
Bence iptal edilmeli hatta 50 yaştan 60 yaşa kadar olan süre içerisinde göz ve kulak sağlığı kontrol edilmeli her yıl, ona göre sağlık sorunu olanın ehliyetinin iptal edilmesi gerek
Sizce dün gece sabaha kadar çalıştıktan sonra napmışımdır?
Dün gece sabaha kadar çalıştım bir proje yetiştirmem gerekiyordu okula o yüzden sonra sabah da aşırı acıktım burger kinge gittimsnfbdsbd mandolarian menüden yedim çok mu açtım menü mü felaket iyiydi bilmiyorum ama çok...
Çilek sevmeyen gerçekten var mı, sizce çileğin en güzel hali nasıl yenir?
Rengine bak ya, sevilmez mi Bir güzel ayıkladım, vitamin olur hem hastayken
30 yaşındayım ve ne ilişkim oldu ne de aşık oldum böyle şeylerin benden geçtiğini düşünüyorum sizce de öyle değil mi?
Bu yaştan sonra gelen anca paraya geliyor, samimi ilişki yok zaten. Ev, araba varsa tercih ediliyorsun yoksa yok.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer