Sorular: Moda & Stil
Kızlar koşun düğün varrr?
tesettürluyum bi marka veya elbise öneriniz var mı çok yakınım? #hicbirreklamyoktur
Kaç çift botunuz var?
Ayağımdaki botları 2018'de almıştım ve kış ayında mütemadiyen giymeme rağmen hâlâ benimle. Sanırım bu zamana kadar bana en uzun süre sadık kalan onlar. Tek botum da bunlar. Başka bir bot alıp ona ihanet etmeyeceğim :D
Az önce bir flood gördüm küçük göğ*üs mü büyük göğ*üs mü daha güzel diye sizce hangisi güzeldir?
Büyük kesinlikle pişmanlıktır demişti bir kaç kişi Siz neye göre kime göre seviyorsunuz needddddeewnnnnn
Düğünde fazla dekolteli ya da fazla transparan gelinlikler giyer miydiniz?
Biraz abartı buluyorum şahsen ben. Dekolte gece elbisesinde ya da abiyede olur bence. Siz seviyor musunuz böyle gelinlikleri?
Kombinlerinizde şapka kullanmayı tercih eder misiniz?
Kışın soğuktan koruyor hem de ayrı bir hava katıyor yaa
En son kıyafetlerinin, cicilerinin sana dar gelmeye başladığını farkettiğinde ne hissettin?
Yeni kıyafet almayı reddediyorum. O etek bana olacak!! En azından yaz gelmeden 🥺🥺
PPandoranın gerçek olup olmadığınınasıl anlarız?
bi zincr kolyem var takma yerinde Pandora yazıyo ama yazı olarak değil de bastırılmış şekilde
Kadinlar neden tanga giyer? Sexsi olmak için mi rahat olmak için mi?
Sexsi olmak için mi rahat olmak için mi?
Şubatta nikahım var ne giyilir o havada?
Normal nikahta giyilen gelinliğe benzeyen uçuş açık elbiselerden mi alayım yoksa uzun kazak tarzı triko beyaz bi elbise ve altına bot mu giyeyim nasıl yapiyim sizce
Beyaz kapsonlu bir sweat dım var dün pantolonum da yağ lekesi vardı o lekeyi sabunla yıkayıp kirli sepetine attım ıslak?
beyaz kapsonlu bir sweat dım var dün pantolonum da yeöek yağ lekesi vardı o lekeyi sabunla yıkayıp kirli sepetine attım ıslak beyaz sweat da beyaz leke vardı onuda sabunla yıkayıp kirli sepetine attım pantolonla beraber...
En son aldığınız giysiyi, bu sabah giyip çıksaydım ben ne giymiş olurdum?
https://youtube.com/shorts/NK7DrhAzB_Q?si=dHqYvXJD-wFWyOTl Siz ayakkabı.. Günaydın 🌦️
Sunrooflar hakkında ne düşünüyorsunuz?
bana doğru gelen bir şey değil açıkçası Açık birinin Aksesuar olarak kullanmasına bir şey demem ama kapalı olup saçını yarıya kadar açanlara anlam veremiyorum açıkçası sizin düşünceleriniz neler
Şu gömlekle etek mi pantolon mu guzel olur?
ya da yelek de giyebilirim üzerine. Aşırı tatlı kolları falan ama bi türlü kombini yapamadım
Kızlar, Neye göre tercih ediyorsunuz?
İçine giyineceğin çamaşırı o günkü kıyafetine göre mi yoksa gideceğin yere, bulacağın kişiye göre mi giyiniyorsun? yoksa eline ne gelirse mi giynirisin
Kaban için kumaş götürsem terzi diker mi ne kadar fiyata maal olur?
İstediğim gibi kaban bulamıyorum bulduklarımda çok pahalı kumaş alıp terziye götürsem dikiyorlar mı fiyat aralığı nedir tahminen
Kızlar, Satın aldıktan sonra fark ettiğin oldu mu?
Satın aldığın bir kıyafetin daha sonra bir hatasını fark ettin mi? Mesela, iç gösteren bir tayt. Ve bu taytı giyenler farkında değil mi? Bilerek mi giyiyorlar taytı? Hiç kıyafet kazası yaşadın mı; açılması, yırtılması gibi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer