Sorular: Moda & Stil
Yaşlı amcalar neden mini etek giyince kızgın kızgın bakıyor?
Neye sinirleniyorlar acaba?
Sizce bu hırka (mont) kötü mü duruyor?
Almak istiyorum çok mu classicleşti sizce? Yani bana çok yakıştı ama kararsız kaldım birde bunun aynısından başka nerede var biliyor musunuz berska da 1800 müydü neydi illaki daha ucuza da vardır
Kot giyerken kemer kullanır mısınız?
Özellikle yüksek bel kotlarda kemerli daha mı iyi duruyor? Yoksa kemersiz mi?
Sizce halhal güzel duruyor mu?
iyi aksamlar minisler. su ayaciklara bakar mısınız? bu nasil halhaldir oooy. askimdan catladim pattir patir isirmak lazim bu tombikligi. yerim bunuu ben. bebek askim asla saka degil sorgulamayin. bi sen bambaskasin bi de...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer