Sorular: Güzellik & Bakım
Kaş piercingini kıza mı erkeğe mi daha çok yakıştırıyorsunuz?
İş hayatına girince çıkarılması mı gerekecek
175 zarif görünümlü kızlara neden bakilmiyor?
Uzun boy görünce erkekler direkt erkeksi bir özellik gibi mi kabul ediyor anlamiyorum
Renkli göz itici mi?
Kafede oturuyodum hemen arka masamda bi erkek grubu göz tartışması yapıyodu istemeden kulak misafiri oldum da renkli gözlü kadınları çok çekici bulmadıklarını söylüyolardı kahverengi daha samimi tatlı geliyormuş böyle mi...
Günlük hayatta sizce Bb krem mi yoksa fondöten mi daha uygun?
Günlük hayatta BB krem mi yoksa fondöten mi kullanmak daha iyi olur sizce?🤔 Çünkü BB krem genellikle hafif kapatıcılık ve nem sağlıyor cilt tonunu eşitliyor 🤩 fondöten ise daha yoğun kapatıcılık sunuyor ve ciltte...
Zayıf çıtır kızlar mı etine dolgun kadınlar mı?
Erkekler sizce daha zayıf çıtı pıtı minik tatlı manken gibi kızlar mı yoksa daha tombul biraz hafif balık etli kalçası memesi yerinde olan kadınlar mı siz hangisinden hoşlanıyorsunuz hangisi hoşunuza gidiyor ve kızlar siz...
Aurası yüksek kadın ne demek? Albenisi yüksek biri misin?
Albenisi yüksek biri misin? Auran yüksek mi? https://twitter.com/marieleyyaziyor/status/1668147109650890754?ref_src=twsrc%5Etfw
Sesi güzel erkekler çok çekici sesi güzel erkekler avantajınızın farkında mısınız?
Sadece sesi güzel diye birine aşık olabilirim
Kilolu kızlar burada mısınız?
Olanlar zaten özgüvensiz oldukları için yorum dahi yapmıyorlar
Lensleri süresinden fazla kullanabilirmiyiz?
Ayda 6-7 kez kullanıyorum. Kullandığım lens 2 haftalık. Bu lensleri 1 ay kullansam göze zarar verir mi
Çok çirkinim ama çekici hissediyorum kendimi normal mi 🤣?
Valla Allah affetsin çirkinim ama ne bilim işte çirkin özgüveni var ustumd
Fotoğraf çekiyorum bir türlü beni çirkin yapan şey ne bilmiyorum sizce ne çirkin yapar yüzü?
Her şey normal ama güzel de değilim işte
Çirkin olduğunu kabul eden var mı?
bu sorum özellikle kızlara çirkin erkek kendini zaten bilir. Ama ben hiçbir kızın çirkin olduğunu düşünmüyorum. Çirkinliği kızlar kendileri oluşturuyor. Bakımsızlık ve Özensizlikten. Kendine bakan her kız çok güzel
Gerçekten de bazı kızların çözülemeyen farklı bir aurası yok mu?
Ya böyle ufak bir tişört bile giyse ya da fön çekse bile belli oluyor. Yürüyüşü gülüşü konuşması tarzı her şeyiyle çok güzel hoş naif kızlar var herkesin platin sarı Barbie burun yaptırıp dudaklarını şişirdiği dönemde...
Bazı kızlara bakıyorum?
Ağzı burnu fındık gibi bembeyaz sarışın oluyorlar ama aşırı çekici vay inanılmaz güzel diyemiyorum bunun sebebi ne
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer