Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
Edameda06
+1 yıl

Saçlar kuaföre rahatça emanet edilmeli mi?

Selam gadası 🙃 Genelde saç boyama işleminde kuaförlere pek güven duyulmaz. Ama onun dışında herkesin yıllardan beri gittiği kuaförleri vardır. Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Dışarıda kendi başına yemek yemek rahatsız edici mi?

Hayır severek yerim gadası. Napak şimdi yanımıza birini çağırıp ona da mı yemek ısmarlayalım Yeme & İçme

onyassss
+1 yıl

Hastanede ebelik için negatif dediler ama ben bütün belirtileri yaşıyorum, hamile olabilir miyim?

Selam gadası 🙃 Normalde beta testinin sonucu 5'in üzerinde olması gerekiyor. Yoksa hamile kalma şansın yoktur. Sende oluşan ağrıların sebebi stres kaynaklı olabilir. Çocuk & Ebeveyn

biimatmazel
+1 yıl

Temizlik yapmam lazım üşeniyorum yardimmmm?

Selam gadası 🙃 Şu an müzik açarak işe başlamak harika olurdu. En azından müzik seni motive ederdi. Ev & Yaşam

kuralsiz_pisikopat
+1 yıl

Nasil Bir Evde Yaşamak İsterdiniz?

Selam gadası 🙃 Ben doğa ve kitap aşığı bir insanım. Doğa içinde ya da dağ başında bir evde yaşamak isterdim. Bir yandan doğa havası almak beni çok mutlu ederdi. Ev & Yaşam

Gizli Üye
+1 yıl

Sobalı ev mi iyi olur kaloriferli mi?

Selam gadası 🙃 Eğer ki tek kişi yaşıyorsan kaloriferli ev harika olur. Bu durum biraz maddiyata bakıyor. Ama şöyle de bir durum var. Kalorifer doğalgazla çalışıyor. Şu an için 5 ay doğalgaz... Ev & Yaşam

Gizli Üye
+1 yıl

Acil leke çıkarma yöntemi acill?

Selam gadası 🙃 Bunun için bulaşık deterjanını oraya sürmen gerekiyor. Biraz sürdükten sonra makinede yıkamak gerekir. Yıkama olmadan çıkma şansı azdır. Ev & Yaşam

AyzTmr
+1 yıl

Yemek masası mutfakta mı olmalı, salonda mı?

Selam gadası 🙃 Şimdi benim evimde iki tane yemek masası var. Zaten misafir odasının kendine ait yemek masası oluyor. Mutfak için küçük bir masa almak gerekiyor. Ev & Yaşam

Gizli Üye
+1 yıl

Kiracıyım ev sahibi çıldırtıyor?

Selam gadası 🙃 Normalde evin içine harcamış olduğun herşeyi kiradan düşme yetkisine sahipsin. Ama bunu ev sahibinin kabul etmesi gerekiyor. Kaldı ki sen kiradan düşmek istersen düşme şansın... Ev & Yaşam

Gizli Üye
+1 yıl

Evimde keme var nasil kurtulucam bundan?

Selam gadası 🙃 Kene demek istedin. Ama bana kalırsa bir fareden bahsediyoruz. Evini komple ilaçlama yaptırman iyi olur. Ev & Yaşam

Gizli Üye
+1 yıl

Antalya'da Yaşayanlar 5 Yıldızlı Otellerde Kalıyor musunuz?

Selam gadası 🙃 Pek kaldıklarını sanmıyorum. orada yaşayan insanlar nerde iyi deniz koyu varsa bilir. Arabasına atlayıp orada denize girer. Ha kimi zevk ve keyif için tercih edebilir. Ev & Yaşam

Gizli Üye
+1 yıl

Odamda kapalı bir balkon var, orayı nasıl değerlendirebilirim?

Selam gadası 🙃 Eğer ki orası sana aitse orada sigara içme alanı ya da film izleme alanı yapabilirsin. Küçük puf koyarsın. Hatta nargile seversen senin nargile içme alanın olur. En çok... Ev & Yaşam

AyzTmr
+1 yıl

Az ve öz eşya çok huzur getiriyormuş. Sizce bu doğru mu?

Selam gadası 🙃 Bu durum kişiler arasında değişiyor. Çünkü kimi insan karışık ev ortamında huzur bulur. Kimi insan sade ev ortamında huzur bulur. Ben sadelikten yanayım. Ev & Yaşam

İçsel_peri
+1 yıl

Temizlik yapmak bana iyi geliyor Sizede geliyor mu?

Selam gadası 🙃 Temizlik yapmak hem ruhen hemde bedenen insana fayda sağlar. Bir yandan evini tertemiz yaparken bir yandan da stres atmış olunur. Bende müzik eşliğinde temizlik yapmasını toz... Ev & Yaşam

egmvtnn
+1 yıl

Yorgun olup kendini yatağına atanlar buradamı 😄 ?

Selam gadası 🙃 Bugün hem üzerimde kırgınlık var. Hemde biraz yorgunum. Eve gidince biraz arabayla işlerim var. Onu halledince erkenden kendimi uykunun derin kollarına atmayı düşünüyorum. Ev & Yaşam

Ahdwsf1
+1 yıl

1+1 evimin düzeni nasıl sizce :D?

Selam gadası 🙃 Oldukça hoş ve sade görünüyor. Şahsen benim en çok dikkatimi kitap rafları ve kitaplar çekti. Bu evde insanın canı hiç sıkılmaz. Sıkılan insanda bir sorun var demektir.😂 Ev & Yaşam

KaramelMacchiato_
+1 yıl

Banyodaki nem kokusu nasıl geçer?

Selam gadası 🙃 Eğer ki ben kokusu varsa o nemden kurtulma şansın yoktur. Eğer ki giderlerde koku varsa gidere su dökmek ise yarar. Giderlerin içinde su olması gerekiyor. Ev & Yaşam

Füruğ34
+1 yıl

Ritüelleriniz var mı?

Selam gadası 🙃 Genelde buna ritüel denmez. Ama haftalık zaman oldukça balkonumda ki kitaplığımla ilgileniyorum. Tozunu almak kitapları boy sırasına göre geri dizmek benim hoşuma gidiyor. Ev & Yaşam

Ojeminrenginebak
+1 yıl

Annem her hafta sonu zorla temizlik yaptırıyor? Robot süpürge alsam kurtulur muyum?

Selam gadası 🙃 Yine temizlik yaptırır. Ama eskisi kadar süpürme işi olmaz. Yalnız bu seferde o iyi yapamıyor derse fena halde yanarsın. Hem paran gider. Hemde temizliğe kaldığın yerden devam... Ev & Yaşam

straponsevererkek
+1 yıl

An itibari ile ne yapıyorsunuz?

Selam gadası 🙃 En güzelini sen yapıyorsun. Ben şu an işyerinde çalışıyorum. Evde olsam bende duş almak hatta duşta müzik dinlemek isterdim. Güzellik & Bakım

1.114.224 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨