Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
Femen3535
+1 yıl

Dyson v8 ya da v15 kullanan var mı?

Selam gadası 🙃 Şahsen onu alıp ellerin yorulana kadar kullanmak yerine robot süpürge alman daha iyi olur. En azından sen yerinden kalkmadan robot süpürge herşeyi halleder. Ev & Yaşam

gerçektenzort
+1 yıl

Saçım şu an sarı, siyaha geri boyasam ne olur?

Selam gadası 🙃 Şu an saçlarının olduğu gibi kalması daha iyi olur. Yoksa daha çok yanma olur. Bu sefer eskisinden çok daha kötü görünüme girmiş olur. Saç Bakım

Belinaykara10
+1 yıl

Saçım çok çabuk yağlanıyor, ne iyi gelir?

Selam gadası 🙃 Yağlı saçlara sahipseniz, henüz sabah yıkadığınız saçlarınız birkaç saat sonra günlerdir yıkanmamış gibi görünebilir. Saçlarınızı gün içinde yıkamak mümkün olmayacağı için... Saç Bakım

kalpsiz-melek
+1 yıl

Hep aynı şampuanı kullanmak zararlı mı?

Selam gadası 🙃 Genelde 3 ayda bir şampuan değiştirmek gerekiyor. Çünkü saçlar sürekli aynı kullanılan şampuana karşı bağışıklık kazanabiliyor. Saç Bakım

kalpsiz-melek
+1 yıl

Bebek şampuanı kullanmak saça iyi gelir mi?

Selam gadası 🙃 Bir ara burada Johnson's baby bebek şampuanı göndermişti. Bayağı kullandım oldukça memnun kalmıştım. En güzel yönü göz yakmaması beni etkilemişti. Saç Bakım

kalpsiz-melek
+1 yıl

En zararsız şampuan hangisi?

Selam gadası 🙃 Hemen her şampuan fabrikasyon üretimdir. Haliyle az bile olsa içinde kimyasal içerikler olabiliyor. O yüzden en zararsız diye bir şampuan söz konusu olamaz. Saç Bakım

kalpsiz-melek
+1 yıl

Kirli su saç döker mi?

Selam gadası 🙃 Hayır pek dökeceğini sanmıyorum. Saçların dökülmesi için uzun vadede işlemlerin olması gerekiyor. Saç Bakım

birsuskuncicek
+1 yıl

Kısa saçlı olmak avantaj mıdır?

Selam gadası 🙃 Genelde uzun saçları olan kadınlar bakım yapmaktan yoruluyor. Haliyle kısa saçlı olmak için can atıyorlar. Kısa saçların bakımı oldukça kolaydır. Saç Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Erkekler bukle beli̇rgi̇nleşti̇ri̇ci̇ krem kullanabi̇li̇r mi̇?

Selam gadası 🙃 Genelde kullanan insanlar var. Eğer ki seninde hoşuna gidiyorsa tercih edebilirsin. Saç Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Bakır saç rengi mi kırmızı saç rengi mi?

Selam gadası 🙃 Kırmızı saç rengini pek tercih eden olmuyor. Ama bakır saç rengini çok tercih eden oluyor. Oldukça hoş bir renk diyebilirim. Güzellik & Bakım

Alllley
+1 yıl

Kızıl saçımı nasıl daha açık bi ton yapabilirim?

Selam gadası 🙃 Şarap kızılı bilinen en güzel kızıl tonudur. Ama ateş kızılı onu da deneyebilirsin. Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Kızıldan koyu kumrala açıcısız nasıl dönerim?

Selam gadası 🙃 Açıcı kullanmadan saç rengini değiştirmek zor olur. Çünkü biraz zaman geçmesi gerekiyor. Saçlarını sürekli yıkamak akmayı kolaylaştıracaktır. Saç Bakım

Copernicus
+1 yıl

Saç duzlestiricilerin kanser riskini arttırıyor. Hâlâ kullanacak misiniz?

Selam gadası 🙃 Şahsen bu haberin doğruluğuna inanmıyorum. Gerçekte böyle bir şey olsa dünya ayağa kalkardı. Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Annem saçlarımı sıfır olmasa da kısa kestirirsin derken ne kadar kısa kestirmemi kastetti?

Selam gadası 🙃 Genelde kısa kestirmek iyi oluyor. Annenin dediği 3 numara kısalığında olabilir. Güzellik & Bakım

MarjorieLavender
+1 yıl

Merbağ arkadaşlar evde saçımı boyasam kuaför gibi iyi bir şey ortaya koyabilir miyim?

Selam gadası 🙃 Önce hangi renkleri sevdiğine kendin karar vermen gerekiyor. Mesela marjinal saç renkleri nasıl olur. Mavi ve siyahi kullanmak hoş olabilir. Güzellik & Bakım

MarjorieLavender
+1 yıl

Arkadaşlar benim saçım yumuşacık ama boyarsam sertleşir diye korkuyorum. Boyayınca da yumuşak kalabilir mi saç?

Selam gadası 🙃 Boyalı saçların bakımı zor olur. Onun için şampuan seçimini iyi yapmak gerekiyor. Yeni boyadığınız saçlarınızı sık sık yıkayarak boyanın akmasını istemiyorsanız, yıkama... Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Gerek elektrik enerjisi, gerek su kolektörü olarak evinizin güneş enerjisi sistemi var mı?

Selam gadası 🙃 Şu an için evim müstakil değil bina olduğu için güneş enerjisine ihtiyacım olmuyor. Ama olsa en azından aydınlatma sisteminde kâr etmiş olurdum. Ev & Yaşam

bunlar_hep_meraktan
+1 yıl

İddaa da kaybettiğiniz en büyük şey neydi?

Selam gadası 🙃 Genelde iddia seven bir insan değilim. O yüzden büyük bir şey kaybetme şansına sahip olmadım. Ev & Yaşam

Gizli Üye
+1 yıl

Karar vermeme yardımcı olur musunuz?

Selam gadası 🙃 Nasılsa ise başlayacağın için şimdilik elindeki parayı arkadaşların için harcamak iyi olacaktır. En azından mental olarak sana iyi gelecek birşeyi yapmak iyi olacaktır. Ev & Yaşam

praha
+1 yıl

Ev dekorasyonu yapmayı seviyor musunuz?

Selam gadası 🙃 Evet genel olarak evimde değişiklikler yapmasını severim. Her zaman olmasa da arada değişikliğe gitmek iyi oluyor. Ev & Yaşam

1.113.537 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨