Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
serimiyy
+1 yıl

Duşta kalma süreniz ruh halinize göre değişiyor mu?

Selam gadası 🙃 Eğer ki acele bir işim yoksa duşta uzun saatler kalmayı seviyorum. Çünkü suyun rahatlatıcı etkisi duş jelinin nefis kokusu beni duşta saatlerce kalmaya itiyor. Güzellik & Bakım

Ahmettt555
+1 yıl

Sabah uyanınca mı yoksa gece uyumadan önce mi duş almayı daha çok seviyorsunuz?

Selam gadası 🙃 Duş almayı günün her saatinde ayrı seviyorum. Ama en çok akşam eve geldiğim zaman seviyorum. Çünkü günün yorgunluğunu atmak adına keyifli anlar yaşamak adına harika oluyor. Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Şampuansız duş almak temizler mi?

Selam gadası 🙃 Şampuan sadece saç derisinde olan pislikler ve bakterileri geçirmek adına iyi oluyor. Taş devrinde her şey doğal bir durumdaydı. Şu an ki yaşadığımız şehirlerde dışarıda her... Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Sevgilinle duş alır mıydın?

Selam gadası 🙃 Her insan sevgisiyle vakit geçirmeyi çok sever. Özellikle duşta vakit geçirmek her iki taraf içinde hem zevkli olur. Hemde unutulmaz anların olmasına neden olur. Bence harika... Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Erkekler lavaboda veya banyoda neden çok kalırlar?

Selam gadası 🙃 Aslına bakarsak 1 saat normal bir durumdur. Çünkü erkeğin de kadın gibi kişisel bakım yaptığını unutmamak gerekiyor. Kaldı ki erkekler mastürbasyon yaparlar. Haliyle bir durum... Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Yorgunluğu gidermek için duş alırken en ideali soğuk mu sıcak mı, yoksa ılık su mu?

Selam gadası 🙃 En güzeli soğuk suyla duş almaktır. Çünkü; Vücut soğuk suyla temas ettiğinde, vücut ısıyı korumak için kan dolaşımını hızlandırır. Moraran yerin üzerine buz konulmasının da... Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Banyo keyfinizi uzatır mısınız aceleci misiniz?

Selam gadası 🙃 Genelde banyo keyfi yapmasını çok severim. Özellikle hafta sonları bu keyif benim için daha eğlenceli oluyor. Özellikle serin suyla aldığım duş harika oluyor. Keşke banyom daha... Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Banyo yapmayı sevmiyorum normal mi?

Selam gadası 🙃 Kimi insan suyu çok sever. Ama kimi insan sudan nefret eder. Sende nefret eden sevmeyen kişiler arasında yer alıyorsun. Ama banyo yapmak kişinin vücut temizliği bakımı... Güzellik & Bakım

hayalisena
+1 yıl

Hangi duş jeli daha iyi?

Selam gadası 🙃 • Cildinin normale göre çok daha yumuşak olmasını sağlar. • Cildini pürüzsüzleştirerek, bebeksi bir cilt oluşturmaya katkı sağlar. • Ph değeri düşük olduğu için tahriş... Kızlar Bir Adım Öne

vaytmoka
+1 yıl

Sabah duş almak mı aksam duş almak mı?

Selam gadası 🙃 Hemen her ikisi hoşuma gider. Ama akşam duşu beni daha çok mutlu ediyor. Özellikle iş yorgunluğunu atmak adına beni çok mutlu ediyor. Sabah duşu ise dinç gitmek adına iyi oluyor. Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Terleyip duşa girip çıktıktan sonra kurulanırken tekrar vıcık vıcık terleyen var mı?

Selam gadası 🙃 Kimi insanın ter bezleri çok hızlı çalışır. Haliyle bu bir iş yaparken yine terlemeye neden olur. Bu durum senin sağlıklı olduğunu gösterir. Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

6 gündür duş almıyor olmam çok mu garip?

Selam gadası 🙃 Genelde yaz aylarında hemen hergün duş alırız. Ama bu kişinin tercihine kalmış bir durumdur. Kişi dilerse bir haftada bir duş alabilir. Senin tercihine kalmıştır. Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Ev süpürünce bile çok terliyorum normal mi?

Selam gadası 🙃 Vücut hormonları normal çalışan bir insan çok yerler. Bu vücudunun sağlıklı olduğuna işarettir. Terlemek sorun değil aksine sağlıklı olmanın göstergesidir. Ter vücuttaki ödemi... Güzellik & Bakım

nirhamm
+1 yıl

Fiziği güzel olanın her konuda şans kapısı açık olur mu?

Selam gadası 🙃 Pek öyle olduğunu sanmıyorum. Öyle olsaydı güzel kızlar hep mutlu olurdu. Güzellik & Bakım

nirhamm
+1 yıl

Kahvaltıda hamburger yenir mi?

Selam gadası 🙃 Hamburger seven biri olsam yerdim. Yeme & İçme

Edameda06
+1 yıl

Manzaralı bir duş ortamı gereksiz lüks mü, yoksa insanın kendisini değerli hissettiği bir ihtiyaç mı?

Selam gadası 🙃 Eğer ki imkanım varsa bunu değerlendirmek isterim. Her zaman iki duvar arasında duş almaktansa orman içinde ya da manzaraya karşı duş almayı tercih ederdim. Benim için harika bir... Güzellik & Bakım

Redamancy-4
+1 yıl

Çocuğunuz size gelip kendi cinsinden hoşlandığını söylese ne yaparsınız?

Selam gadası 🙃 İlk tepkim ona kızıp bağırmak olmaz. Onunla oturup konuşurum. Daha sonra bu konulardaki en iyi psikolog kimse onu araştırıp bulurum. Onun desteğine başvurup herşeyin eski haline... Çocuk & Ebeveyn

Gizli Üye
+1 yıl

Saçımda boya var diye ombre yapmadılar sizce de doğru mu?

Selam gadası 🙃 Normalde boya olmadan sade saç rengine ombre daha iyi oluyor. Renklerin daha iyi oturması adına öyle demiş olmalılar. Saç Bakım

ramazan434343
+1 yıl

Uzun saç mı, kısa saç mı?

Selam gadası 🙃 Kişilerin tercihine göre değişiyor. Ama genelde kadınlar uzun saçları seviyor. Ben de kısa saç tercih ediyorum. Saç Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Saçlarınızın kabarmasını önlemek için tüyolarınız var mı özellikle kıvırcık saçlar için?

Selam gadası 🙃 Kabaran saçlar hemen herkesin ortak derdi gadası. Ama yapılacak küçük bir adım sayesinde bu dertten kurtulmak oldukça kolaydır. Saç kremini sende duymuş olmalısın. Saç kreminin... Saç Bakım

1.114.678 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨