- PROFİL ÖZETİ
- Daha
Cevaplar
Sivilceyi nasıl geçireceğim?
Selam gadası 🙃 Sivilceler hemen hepimiz için korkulu bir rüya haline gelmiştir gadası. Bazı insanlarda çok yoğun şekilde çıktığı için tedavisi oldukça zor bir durum haline dönüşebiliyor.... Güzellik & Bakım
Koklayanın mest olacağı güzel parfüm öneriniz nedir?
Selam gadası 🙃 Zara Gardenia Parfüm Zara gardenia parfüm içeriğinden bahsetmek istiyorum. Portakal çiçeği, kahve, vanilya içeriyor. Nasıl bir koku tabir et diye sorarsan, feminen bir koku... Güzellik & Bakım
Cilt sorunları olanların var mı?
Selam gadası 🙃 Cildini beyazlatmak için ise, pirinç suyu kullanabilirsin. Pirinç suyuyla cildini geceleri yıka veya direkt olarak pamukla da silebilirsin. Düzenli olarak kullanımdan sonra... Güzellik & Bakım
Ailemle ortaklaşa ev alacağız, evi kimin üzerine alalım?
Selam gadası 🙃 Ortak şekilde ev almak riskli olabilir. Her şekilde kendi üzerine alman daha mantıklı olur. Çünkü anne ya da baba olursa diğer kardeşler mirastan pay alacağı için evden de pay... Ev & Yaşam
Saç kırıklarına en iyi çözüm nedir?
Selam gadası 🙃 Saç kırıklarına en iyi bakım kırıklardan kurtulmak olacaktır. Saç Bakım
Anneme şarjlı dikey süpürge hediye almak istiyorum?
Selam gadası 🙃 Bu konuda Dyson bir numara diyebilirim. Gerek özellikleri olsun. Gerekse kalitesi ve kullanım kolaylığı olsun oldukça iyidir. Ev & Yaşam
Siyah evdeki küçük karıncalar ısırır mı?
Selam gadası 🙃 O tür karıncalar sevdiği insana daha çok gelir. Belli seni sevmişler. Başka bir rivayete göre evde olan karıncalara o eve bereket getirir. Ev & Yaşam
Evde olan küçük siyah karıncalar ısırır mı zarar ku mı ısırığı nasıl kurtulurum?
Selam gadası 🙃 Onlar evcil olduğu için sorun olmaz. Belli ki evin bir yerinde yuvaları var. Komple kurtulmak için evi ilaçlama yaptırmak akıllıca olur. Ev & Yaşam
Televizyon sizce gerekli bir şey mi…?
Selam gadası 🙃 İlla ki gerekli bir araçtır. Haberleri izlemek için ya da daha farklı şeyleri takip etmek için güzeldir. Yalnız birinin evinde televizyon sesi olmazsa yalnızlığı zor geçer. Ev & Yaşam
Hoover kurutma makinesi çamaşirlara zarar veriyor mu?
Selam gadası 🙃 Zararlı olacağını düşünüyorum. Düşük sıcaklıkta kurutma yapıldığı sürece kıyafetlerin deforme olacağını sanmıyorum. Ev & Yaşam
Evinizde soyut tablolar var mı?
Selam gadası 🙃 Evimin dekorasyonu hoşuma gidiyor. Ama tablo konusunda biraz yetersiz kaldığını düşünüyorum. Böyle ilgi çekici insanın baktıkça bakasının geldiği kanvas tablolar düşünüyorum. Ev & Yaşam
Evinizin düzenli olması gibi bir takıntınız var mı?
Selam gadası 🙃 Elbette düzenli olmasını isterim. Özellikle kiler dolabında oldukça dikkatli olurum. Herşeyin yerli yerinde bir düzen içinde olması beni daha mutlu eder. Ev & Yaşam
8 Sene Önceki Hali ve Şimdiki Hali! Nasıl?
Selam gadası 🙃 Valla kocaman olmuş. Kaktüsleri severim. Benimde evimde bir tane var. Ama nedendir bilemedim. Çok yavaş büyüme sağlıyor. Farklı bir kaktüs bile almayı düşünüyorum. Ev & Yaşam
Airfryer yagsiz fritözler nasil?
Selam gadası 🙃 Oldukça kullanışlı olduğunu düşünüyorum. Zaten az bir miktar yağ konuyor. En azından sağlıklı patates kızartması yemiş oluruz. Ev & Yaşam
Toki evlerine başvuru yapacak mısınız?
Selam gadası 🙃 Aklımdan geçti. Ama belirtilen rakamlar her sene artacağı için bana cazip gelmedi. Kredi çekip sabit fiyatı ödemek daha mantıklı gibi görünüyor. Ev & Yaşam
Evimi nasıl elit ve zengin gösterebilirim?
Selam gadası 🙃 Olan eşyaları elit şekilde sergileme şansına sahip değilsin. Kaldı ki seni seven kabul eden bu şekilde kabul etmelidir. Ev & Yaşam
Havalar çok garip. Yaşadığınız şehre göre camlar açık mı kapalı mı uyuyorsunuz?
Selam gadası 🙃 Kayseri'de yaşıyorum. Artık havalar kısalmaya haliyle serinlik çökmeye başladı. Gündüz sıcak oluyor. Ama akşam serin oluyor. Hala ince çarşafla uyuyorum. Ev & Yaşam
Bu sıralar odanızın duvarında neler asılı?
Selam gadası 🙃 Dini vecibeler yazan tablolar var. Ama ben böyle kocaman devasa kanvas tablo düşünüyorum. Bakalım kafama uygun bulabilirsem alacağım. Ev & Yaşam
Ya marangozlar yapar mı ya da başka şeyci?
Selam gadası 🙃 Eli tamir takımları tutan her insan yapabilir. Marangoz tabiki daha iyi halleder. Eğer ki yakınında bu işlerden anlayan birisi yoksa marangoz çağırabilirsin. Ev & Yaşam
Kiralık evde otururken evi kendi eviniz gibi benimseyebiliyor musunuz?
Selam gadası 🙃 Kendi evim gibi hissederim. Çünkü kirasını ödedikten sonra o evin kullanım hakkı bana aittir. Kendi evim gibi tertemiz bakarım. Çünkü insan kendine yakışanı yapar. Ev & Yaşam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer