- PROFİL ÖZETİ
- Daha
Cevaplar
25 yaşında evlenilip çocuk yapılır mı sizce?
Selam gadası 🙃 Genelde çocuk yapmanın yaşı pek olmaz. İnsan ne zaman kendini hazır hissederse o zaman çocuk yapar. O yaşta çocuk sahibi olmak bence güzel olur. En azından yaş ilerledikçe... Çocuk & Ebeveyn
Kızlar, Jel ve hamilelik?
Selam gadası 🙃 Kimyasallar insan sağlığı için olumsuz etkiler yapar. Ama bu demek değildir ki o jeller direkt kadının hamile kalmasına engel oluyor. Doğal ürünler tercih ederek bu sorundan... Çocuk & Ebeveyn
Sonradan miyopluk anneden bebeğe geçer mi?
Selam gadası 🙃 Hayır geçme durumu pek olmaz. Sağır ve dilsiz olan insanların çocukları normal şekilde doğuyor. Böyle birşeyi düşünüp kendine stres yapma derim. Sağlıklı şekilde bebeğin olur. Çocuk & Ebeveyn
Ev dekorasyonunuz kişiliğinizi yansıtıyor mu?
Selam gadası 🙃 Genelde yansıyor diye düşünüyorum. Çünkü insanlar en sevdiği rengi evinin içinde de görmek ister. Kişiliği renkli cıvıl cıvıl olan birisinin evinde siyah renge pek rastlamak... Ev & Yaşam
Ev eşyalarınızın yerini sık sık değiştirir misiniz?
Selam gadası 🙃 Genelde bunu misafir odasında sıklıkla yaparım. Çünkü değişiklik yapmak hem hoşuma gidiyor. Hemde odanın içinde fresh bir görüntü oluşuyor. Bu durum beni çok mutlu ediyor. Ev & Yaşam
25 metrekare oda için 3 bin 500 TL isteyen adama tepkiler yağdı. Sizce bu oda için bu fiyat nasıl?
Selam gadası 🙃 Bence bu adam insanlarla dalga geçiyor. Çünkü böyle bir yerin ederi çok düşüktür. Taş çatlasa 250-500 arasında bir tutar olur. Ev & Yaşam
Yaşadığın evde bir şey değiştirecek olsan bu ne olurdu?
Selam gadası 🙃 Aslında çocuk odam boş duruyor. Orayı jakuzi ve küvetle doldurmak gibi aklimda fikirler var. Hatta camını da kırıp manzaraya karşı küvette keyif yapmak isterim. Ev & Yaşam
Sentetik boya ahşap yüzeylerde iyi sonuç verir mi?
Selam gadası 🙃 Normalde pek iş yapmaz. Çünkü ahşap boyası çok farklıdır. Bana kalırsa hiç boyama öyle kalsın. Ne zaman durumun oldu. İşte o zaman ahşap boyası alıp boyama işlemine geçersin Ev & Yaşam
Evde hangi hobilerle ilgilenebilirim?
Selam gadası 🙃 Öncelikle neler yapabilirsin onu düşünmeye başla. Herhangi bir spor dalına merakın var mı. ya da elinden hangi işler gelir. Bunları analiz edersen daha rahat hobi edinebilirsin. Ev & Yaşam
Soğuk suyla duş almak eğlenceli midir sizce?
Selam gadası 🙃 Eğlencesini bilmem. Ama harika faydaları var. Vücut soğuk suyla temas ettiğinde, vücut ısıyı korumak için kan dolaşımını hızlandırır. Moraran yerin üzerine buz... Güzellik & Bakım
En son ne zaman sakal traşı oldunuz?
Selam gadası 🙃 Ben jilet yerine makine tercih ediyorum. Çünkü jilet cildi zamanla tahriş ediyor. Evet sekin dediğin gibi geride harika kokular kalıyor. Güzellik & Bakım
Duş jelleri arasında en çok hangi kokuyu seviyorsunuz?
Selam gadası 🙃 Ben genelde fresh kokuları tercih ediyorum. Okyanus esintisi tam benlik diyebilirim. Kızlar Bir Adım Öne
Spor salonunda nasıl utanmadan duş alabiliyorsunuz?
Selam gadası 🙃 Erkekler erkekler kısmında kadınlar kadınlar kısmında duş alıyor. Sonuçta insan hem cinsi olan birinden utanmaz. Kaldı ki kimse kimsenin bir yerini görmez. Güzellik & Bakım
Çabuk ter kokuyorum, ne yapmalıyım?
Selam gadası 🙃 Belli ki hormonların çok hızlı çalışıyor. Uzman bir doktora gitmek senin için iyi olacaktır. En azından bir sorun var mı yok mu öğrenmiş olursun. Güzellik & Bakım
Plajda herkesin duş aldığı yerde, duş alır mısınız?
Selam gadası 🙃 Toplu duş alınan yerlerde hemen her insan duş almaya çekinir. Ama denizin tuzlu suyunu duş almadan atma şansımız olmaz. Benim için sorun teşkil etmezdi. Ama titiz ve takıntılı... Güzellik & Bakım
Duş jelini şampuan olarak kullandınız mı daha önce?
Selam gadası 🙃 Hayır böyle birşeyi yapmadım. Şahsen de yapmak istemem. Çünkü saç oldukça hassas bir yerdir. Duş jeli vücut için üretilen metaryaldir. Gider şampuan alırım. Ama duş jelini... Kızlar Bir Adım Öne
Organik duş jeli tavsiyesinde bulunur musunuz?
Selam gadası 🙃 Bu konuda duru üzerine düşen görevi en iyi şekilde yapıyor. Çünkü; Cildinin normale göre çok daha yumuşak olmasını sağlar. • Cildini pürüzsüzleştirerek, bebeksi bir cilt... Kızlar Bir Adım Öne
Titiz miyim, normal şeyler mi?
Selam gadası 🙃 Buna takıntı olmak denmez. Çünkü kişisel bakım eşyası kişinin kendisine özel olan eşyadır. Haliyle bunları başkasının kullanmasını istemeyiz. Bu durumda sen sonuna kadar haklı... Güzellik & Bakım
Gece dolabı acıkınca gözünüz ilk neyi arıyor?
Ne denk gelirse artık gadası Yeme & İçme
HANIMLARRR.. en güzel yaptığınız yemek hangisidir :D?
El becerisi olan her kadın güzel yemek yapar gadası Yeme & İçme
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer