Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
r_engarenkyollar
7 gü

Flörtünüz evini temizlettirmek için çağırsa gider miydiniz?

Gitsin kendi temizlesin eline alsın bezi silsin 😂😂 Aşk İlişkileri

Ayhan67
7 gü

Bazen cevap alamamak mı daha çok acıtır, yoksa cevabı bildiğin hâlde duymamak mı?

Bence en çok, cevabı bildiğin hâlde duymamak acıtıyor. Çünkü insan bazen gerçeği hissediyor ama yine de karşı taraftan duymak istiyor. O sessizlik, söylenen bir cevaptan daha ağır gelebiliyor. Kişilik & Karakter

вshєldσn
7 gü

Kafaya takma huyunuz var mı?

Yok hayır kahvemi yapar keyfime bakarım 🌚 Kişilik & Karakter

egoadamm
7 gü

Bu sitede hoşlandığınız birisi var mı?

@Liyann hoşlandığım yok kankam var🥲😇 Aşk İlişkileri

egoadamm
7 gü

Kaderinize yazılmış olan nasibi merak ediyor musunuz?

Merak etmiyorum gelmesin ben çağırırken neredeydi şimdi de ben istemiyorum. 🤣 Aşk İlişkileri

Dark_Scourge
7 gü

Flörtünüzün kıskançlığı sizi mutlu mu eder yoksa rahatsız mı?

Yani çok fazla olmamak şartıyla kıskanmak kıskanılmak güzeldir tabi ki. Aşk İlişkileri

Ayhan67
7 gü

Bir insanı unutmak mı daha zor, yoksa onda bıraktığın eski hâlini unutmak mı?

Bence bir insanı unutmaktan çok, onun yanındaki hâlini unutmak zor. Çünkü bazen özlediğim kişi değil, onunlayken hissettiğim şeyler oluyor. Aşk İlişkileri

aklımdadelisorular13
7 gü

Eski sevgiline söylemek istediğin ama söyleyemediğin bişey var mı?

Bak senden sonra şunu öğrendim bir insan bu kadar sessiz kalabiliyormuş. Ben ilişki yaşıyorum sanıyordum meğer tek kişilik podcast çekiyormuşum nankör annen sana en iyisini bulsun bir de... Aşk İlişkileri

Gizli Üye
8 gü

Sürekli pozitif olan insanlar size yapmacık gelir mi?

Sürekli pozitif olmaya çalışmak bana biraz yorucu geliyor. Çünkü hayat sadece güzel şeylerden oluşmuyor. Üzüldüğünü, kırıldığını da gösterebilen insanlar daha gerçek geliyor bana. Kişilik & Karakter

ƊØLƲNÂƳ
8 gü

Yaptıktan sonra çok rahatlıyorum dediğiniz şey nedir?

Ben en çok içime attığım şeyleri konuştuktan sonra rahatlıyorum. Bazen insanın yükü yaşadıkları değil, içinde biriktirdikleri oluyor. Kişilik & Karakter

Quenkty
8 gü

Mükemmelliyetçi huyumdan nasıl kurtulabilirim?

Mükemmelliyetçilik çoğu zaman her şeyi kusursuz yapma isteğinden değil, hata yapma korkusundan besleniyor. Kendine sürekli kusursuz olma şartı koymak yerine, elinden gelenin en iyisini yapmanın da... Kişilik & Karakter

Ayhan67
8 gü

Her şeyi içine atan insanlar gerçekten güçlü müdür?

Her şeyi içine atmak her zaman güçlü olmak demek değil. Bazen insan konuşamadığı, paylaşamadığı ya da yük olmak istemediği için susuyor. Güçlü olmak biraz da gerektiğinde derdini anlatabilmek bence. Kişilik & Karakter

Ayhan67
8 gü

Bir insanın kalitesi en çok nerede belli olur?

Bence bir insanın kalitesi, kendisinden bir çıkarı olmayan insanlara nasıl davrandığında belli olur. Çünkü karakter, en çok kimse bakmazken ortaya çıkar. Kişilik & Karakter

Ayhan67
8 gü

Sizce insan en çok hangi konuda kendini kandırıyor?

Bence insan en çok “iyiyim” konusunda kendini kandırıyor. Bazen biten şeyleri bitmemiş, geçen şeyleri geçmemiş gibi gösterip kendini oyalıyor. Ama insanın en zor yüzleştiği şey yine kendi gerçeği... Kişilik & Karakter

39.944 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨