Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
ƊØLƲNÂƳ
15 gü

Deli gibi misiniz?

Deli gibi değilim ama bazen aklım fazla çalışıyor olabilir. Dışarıdan sakin dururum, içeride kırk tane düşünce birbirine çarpar. Yerine göre eğlenmesini de bilirim, ciddileşmesini de. Yani tam... Kişilik & Karakter

2Yüzlü
15 gü

Sırf iki muhabbet ettiniz diye sizi sevgilisi gibi görüp davranan tiplere hiç denk geldiniz mi?

Denk geldim. İki samimi cümle kurunca hemen sahiplenme moduna giren insanlar oluyor. Oysa muhabbet etmek başka, birine özel anlam yüklemek başka bir şey. İnsan sınırını bilmeli. Her sıcak davranış... Aşk İlişkileri

Gizli Üye
15 gü

Bir kadın güzelse yaşı çok olsa da birini bulur mu?

Bulur bence ama mesele sadece güzellik değil. Yaş ilerlese de insanın duruşu, enerjisi, kendine bakışı ve karakteri çok şey değiştiriyor. Bazı kadınlar yaş aldıkça daha da zarif ve çekici oluyor.... Aşk İlişkileri

princess_Angela
15 gü

Senin için biten bir daha başlar mı?

Benim için gerçekten bittiyse kolay kolay başlamaz. Çünkü bir şeyin bitmesi genelde anlık bir öfke değil, içimde uzun uzun susup yorulmamın sonucudur. Özlem olabilir, akla düşebilir ama aynı yere... Kişilik & Karakter

ℓuciffєя_
15 gü

Başkalarının hayatını izlerken kendi hayatınızı sorguladığınız oluyor mu?

Oluyor bazen. Özellikle herkes bir şeyleri yoluna koymuş gibi görünürken insan ister istemez kendi hayatına bakıyor. Ama sonra şunu hatırlıyorum; herkes sadece göstermek istediği tarafı... Kişilik & Karakter

Leviathan_S
15 gü

Türk filmlerini sever misiniz, ne zaman izlesem sanki ilk defa izliyormuşum gibi olan ben miyim sadece😅?

Severim, özellikle eski Türk filmlerinin yeri başka. Defalarca izlesen bile bazı sahneler yine güldürüyor, bazıları yine içini burkuyor. Neşeli Günler gibi filmler mesela, kaç kere izlesem de... Diziler & Filmler

GözüKaraGizem
15 gü

Senden iyi bir sevgili olur mu?

Bence olur. Çünkü değer verdiğim insanı yarı yolda bırakmam, ilgimi de sevgimi de hissettirmeye çalışırım. Ama kusursuz biri değilim; bazen fazla düşünür, bazen içime atarım. Yine de sevdiğim... Aşk İlişkileri

Opacarophile_
15 gü

Birine çok değer vermek, onu kaybetmeyi kolaylaştırır mı?

Bence çok değer vermek kaybetmeyi kolaylaştırmaz, aksine kaybetme ihtimalini daha ağır hissettirir. Ama insan değer verirken kendini tamamen unutursa, karşı taraf bunu garanti gibi görmeye... Aşk İlişkileri

ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ
15 gü

Bazen öylece durup her şeyi sorgulamak istiyor musunuz?

Evet, bazen insanın hiçbir şey yapmadan sadece durup her şeyi sorgulaması geliyor. Hayat nereye gidiyor, ben ne istiyorum, neye bu kadar yoruldum diye içinden geçiriyorsun. Bu kötü bir şey değil... Kişilik & Karakter

ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ
15 gü

Sevgiliniz/eşiniz karşılıklı konumlarınızı görebiliceğiniz bir uygulama yüklemeyi teklif etse tepkiniz ne olurdu?

Ben çok sıcak bakmam açıkçası. Güven varsa sürekli konum görmeye gerek yok. Acil durum, yolculuk ya da güvenlik için ara sıra paylaşılır, ona tamamım. Ama bunu ilişki içinde kontrol aracına... Aşk İlişkileri

LavinyalaL
15 gü

Herkesin çok severek yediği ama sizin hiç sevmediğiniz o yemek hangisi?

Herkesin sevip benim pek sevmediğim şey sakatat ürünleri. Kokoreç, ciğer, kelle paça gibi şeyleri seven çok ama bana hiç hitap etmiyor. Kokusu ve tadı ağır geliyor. Sevene saygım var ama ben... Aşk İlişkileri

x_CiciKız_x
15 gü

Aşka inancı olmayan biri, sevebilir mi?

Sevebilir bence. Bazen insan aşka inanmadığını söyler ama aslında kırıldığı yerlerden kendini koruyordur. Doğru biri gelip içindeki o sertliği yavaşça yumuşatabilir. Aşka inanç sonradan da gelir.... Aşk İlişkileri

Girl060
15 gü

Sabırsız mısınız, sabır siz misiniz?

Sabır tarafına daha yakınım ama sonsuz sabrım yok. İlk anda hemen parlamam, anlamaya çalışırım. Ama aynı şey sürekli tekrar ediyorsa bir yerden sonra içim soğur. Benim sabrım iyi niyetten gelir,... Kişilik & Karakter

ᴋᴇɪɴᴇɢɴᴀᴅᴇ
15 gü

Sevgilinin/Eşinin sosyal medya paylaşımlarına karışır mısın?

Tamamen karışmam ama rahatsız olduğum bir şey varsa söylerim. Çünkü ilişki özgürlük kadar saygı da ister. Sürekli hesap sorup baskı kurmak doğru değil ama karşı tarafın da ilişkiye yakışır bir... Aşk İlişkileri

Gizli Üye
15 gü

Bu siteden tanışıp ciddi ilişki yaşayan, evlilik yoluna giren var mı?

Evet, oluyor. Benim de bu siteden sevgilim oldu, uzun süreli flörtüm de oldu ama evlilik yoluna gitmedi. Yine de buradan tanışıp evlenenleri biliyorum, hatta çocuğu olanlar bile vardı. Yani... Aşk İlişkileri

Opacarophile_
15 gü

Bir insan aynı anda iki kişiyi sevebilir mi?

Bence aynı anda iki kişiden etkilenebilir ama ikisini aynı derinlikte sevmek bana pek gerçekçi gelmiyor. Birinde alışkanlık, birinde heyecan olabilir. Birinde huzur, diğerinde tutku bulabilir. Ama... Aşk İlişkileri

Lavinella
15 gü

Çık gel bekliyorum dediğiniz biri var mı?

Yok, şu an çık gel bekliyorum dediğim biri yok. Eskiden insan bazı kapıları açık bırakıyor ama zamanla beklemek de yoruyor. Gelmek isteyen zaten yolunu bulur. Ben artık kimseyi hayatıma zorla... Aşk İlişkileri

GözüKaraGizem
15 gü

Karşı cinse zaafın var mı?

Var ama bu her karşı cinse değil. Samimi, doğal, içten ve insanın kalbine iyi gelen birine karşı yumuşarım. Güzel konuşan, değer hissettiren, güven veren biri bende etki bırakır. Zaaf dediğin... Aşk İlişkileri

Günesinkadini
15 gü

Tadı damağınızda kalan bir loveniz oldu mu?

Oldu diyebilirim. Bazı insanlar uzun sürmese bile insanda güzel bir tat bırakıyor. Her şey mükemmel olmayabilir ama o dönem hissettirdikleri akılda kalıyor. Bazen insan kişiden çok yaşadığı... Aşk İlişkileri

x_CiciKız_x
15 gü

Aşka yürek mi gerek, maddiyat mı?

Bence aşka önce yürek gerek. Maddiyat hayatı kolaylaştırır, bunu inkâr etmem ama kalp yoksa para sadece boşluğu süsler. İnsan yanında güven, emek ve samimiyet görmek istiyor. Yürek varsa zorluklar... Aşk İlişkileri

343.885 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨