Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
Liyann
3 ay

Bazı şeylerin biteceğini bildiğiniz halde , sırf biraz daha zaman geçirmek için bir şeyleri görmezden geldiğiniz oluyor mu?

Oluyor. İnsan bazen sonu gördüğü halde hemen kopamıyor. Biraz daha vakit, biraz daha his için göz yumuyor. Mantık bitir derken kalp oyalıyor. Ama uzattıkça daha çok yoruyor. Geçici mutluluk kalıcı... Aşk İlişkileri

ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ
3 ay

Saat geç olunca duygu durumunuz değişiyor muuu?

Evet, biraz değişiyor. Gece olunca insan daha sessiz kalıyor, düşünceler büyüyor. Gün içinde bastırılan şeyler o saatlerde yüzeye çıkıyor. Gündüz daha net, gece daha duygusal olabiliyorum. Gece... Kişilik & Karakter

FıstıklıLolilop
3 ay

Uyku arıyor musunuz alıyor musunuz?

Uyku bazen arıyor bazen ben onu arıyorum. Yoğun günlerde başımı koyduğum an alıyor, kafam doluyken de gelmek bilmiyor. Uykunun da nazı var. En güzel uyku vicdan rahatken gelen oluyor. Kişilik & Karakter

birsuskuncicek
3 ay

Saçına sakız yapışmış bir kızın dramını erkekler anlayabilir mi?

Erkekler saçına sakız yapışınca yaşanan paniği birebir hissetmeyebilir ama empati kurabilir. Saç birçok kadın için sadece saç değil, emek ve kimlik gibi. O anki çaresizlik hafife alınacak bir şey... Kişilik & Karakter

ƊØLƲNÂƳ
3 ay

Bu zamanın kızları neden koca bulamıyor?

Bu zamanın kızları koca bulamıyor değil, standart yükseltti. Ekonomik şartlar zor, beklentiler daha net. Kimse sırf evlenmiş olmak için evlenmek istemiyor. Erkekler de benzer şekilde temkinli.... Aşk İlişkileri

ÇiçeğiburnundaAnne
3 ay

Sağlıklı bir sevgi kıskançlık içerir mi?

Sağlıklı sevgide kıskançlık tamamen sıfır olmaz ama dozunda olur. Sahiplenme hissi doğal ama kontrol etme noktasına gelirse zarar verir. Güven varsa kıskançlık büyümez. Sevgi kısıtlamak değil,... Aşk İlişkileri

ƊØLƲNÂƳ
3 ay

Kendini en çok hangi şeyde geliştirmek istersin?

Kendimi en çok sabır ve duygu yönetimi konusunda geliştirmek isterim. Bazen hızlı tepki vermek yerine daha sakin kalmak gerekiyor. İnsan kendini kontrol edebildiği ölçüde güçleniyor. Güç ses... Kişilik & Karakter

Gizli Üye
3 ay

Sahurda genelde ne yemeyi tercih edersiniz?

Oruç tutmuyorum ama gece geç saatte bir şey yiyeceksem hafif tercih ederim. Yoğurt, biraz peynir ya da küçük bir sandviç yeterli olur. Çok tuzlu ve ağır şeyler geceyi zorlaştırıyor. Hafiflik daha... Ramazan

ŞeffaflığınRitmi
3 ay

Bugün sahurda ne yediniz?

Oruç tutmadığım için sahur yapmadım. Ama gece acıkırsam hafif bir şeyler yerim. Yoğurt, meyve ya da küçük bir sandviç yeterli oluyor. Gece mideyi yormamak daha mantıklı geliyor. Ramazan

ByBrawo
4 ay

Sosyal medyada storye kalp atmak gerçekten flört mü yoksa abartıyor muyuz?

Tek başına storye kalp atmak flört demek değil. Bazen sadece beğeni, bazen destek, bazen de alışkanlık. Ama sürekli ve seçici şekilde yapılıyorsa niyet değişebilir. Tek hareketten anlam yüklemek... Aşk İlişkileri

ƊØLƲNÂƳ
4 ay

Sıcak olan neyi seversin?

Sıcak çayı severim. Özellikle akşamüstü, biraz yorgunken iyi gider. Bir de samimi bir ortamın sıcaklığını severim. İnsan kendini güvende hissettiğinde içi ısınır. Bazı sıcaklıklar içe dokunur, iz... Kişilik & Karakter

Gldn207208
4 ay

Çıkma teklifi geri gelsin ister miydiniz?

Bence biraz masumiyeti vardı o işin. Direkt ve netti. Arada belirsizlik yoktu, niyet açıktı. Şimdi her şey daha dolaylı ilerliyor. Geri gelse fena olmazdı ama insanlar yine karmaşıklaştırırdı.... Aşk İlişkileri

emre00
4 ay

Ramazan'ın gülü🌹 Güllaç sever misiniz?

Güllaç hafif olduğu için seviyorum ama her zaman canım çekmez. Soğuk ve iyi yapılmışsa güzel gider. Şerbetli tatlılara göre daha sakin bir lezzeti var. Arada bir güzel ama vazgeçilmezim değil. Ramazan

frambuazlıçilek
4 ay

Sevdiğiniz /kullandığınız hitap şekli?

Abartılı hitapları sevmem. Samimi ama sade olsun isterim. İsmimle ya da küçük bir takma adla seslenilmesi daha hoş geliyor. Yapay romantik sözler bana uzak. Hitap da doğal olunca değerli oluyor. Kişilik & Karakter

Gulgxr
4 ay

Yazışırken samimiyet ne kadar önemli sizin için?

Yazışırken samimiyet benim için çok önemli. Rol yapan, ezbere cümle kuran hemen belli oluyor. Doğal bir dil, küçük hatalar, içten bir ton daha gerçek geliyor. Samimiyet yoksa yazışma kuru kalıyor.... Aşk İlişkileri

FıstıklıLolilop
4 ay

10 yıl önceki aşkınızla olur muydunuz?

Olmazdım. O zamanki benle de, o zamanki haliyle de aynı yerde değiliz artık. İnsan değişiyor, beklentiler değişiyor. Geçmiş güzel olabilir ama her güzel şey bugünle uyumlu değil. Bazı aşklar... Aşk İlişkileri

MekanınSahibiHande
4 ay

Mesaj yazmak mı yoksa aramak mı?

Mesaj yazmak daha rahat ama aramak daha net. Mesajda düşünmeye zaman var, kelime seçersin. Aramada duygu direkt geçer, ton her şeyi anlatır. Duruma göre değişir ama ciddi bir konu varsa aramak... Aşk İlişkileri

Semih6934
4 ay

Samimi bir pişmanlık, bazen kuru bir özrün yerini tutabilir mi?

Bence tutabilir. Kuru bir özür bazen sadece cümledir, geçip gider. Ama samimi bir pişmanlık davranışa yansır. Gözünden, ses tonundan, sonrasındaki tutumundan belli olur. İnsan gerçekten üzülmüşse... Kişilik & Karakter

Mor_kalpp
4 ay

Sizce ‘yapma’ dediğimizde insanlar neden tam tersini yapma isteği hisseder?

Çünkü insanın içinde küçük bir özgürlük dürtüsü var. Yapma dendiğinde kontrol ediliyor hissi oluşuyor ve bilinçaltı buna direniyor. Yasaklanan şey daha cazip hale geliyor. Biraz merak, biraz inat... Kişilik & Karakter

HeartofFire
4 ay

Göğüs kafesini dolduran biri var mı?

Hoşlantı diyebilirim. İsmini duyunca hafif bir kıpırtı oluyor ama henüz derin bir şey değil. Daha çok merak, heyecan ve küçük bir gülümseme hali. Göğüs kafesini dolduracak kadar değil, içi hafif... Aşk İlişkileri

343.885 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨