Sorular: Eğitim & Kariyer
Müşterilerin kendini çalışandan üstün görmesi?
İyi müşteri vardır. İnsan gibi konuşur, emir vermez, insanlıktan falan anlar ama böyleleri binde bir denk gelir genelde bazıları var sanki orayı satın almaya gelmiş kendilerini öyle bir üst konumda görüyorlar ki işçi her...
Sizce turkcellde çalışmalı mıyım?
Küçük bir şehirde yaşıyorum pek çalışma imkanı yok para lazım turkcellde çalışmak mantıklı mı hiç çalışmadım daha önce
Sosyal hizmetler aöf mezunu olanlar?
2. Üniversite olarak okumayı düşünüyorum uygun mudur? kpss de alımları vs nasıl ya da özel sektörde de iş bulunabilir mi? ( İlk bölümüm halkla ilişkiler ve tanıtmdı )
İşveren izin verir mi?
Hukuk bürolarına asistan olarak tam zamanlı iş başvuruları yaptım. Hukuk 2. Sınıfım. Okulum şehir dışında sadece bize ve final haftaları sınavdan sınava okula gideceğim. İş veren bunu kabul eder mi maaşımdan kesse olur yani
Girdiğim her işte erkek patronlar beni tacız ediyor bıktım artık neden böyle?
Tam tersi soğuk bir kızım samimi değilim kimseyle neden böyle oluyor
Grafik Tasarım okuyorum mezun olunca direkt kendi işimi kurmak mantıklı mı?
Öuel hayallerim var
Bu mesleği bırakmalı miyim?
Hakkaride şemdinli ogretmenim doğu görevime yeni atandım şartlar çok zor ineklerle gidip koyunlarla donuyoruz evime fbi baskın yapılacak diye endişe içindeyim uyuyamiyorum sizce mesleği bırakmalı miyim?
Eşim uzun süreli görev gitti çok yoruldum?
Normalde eve gelip gidiyordu bu sefer yurtdışına gitti yaklaşık 1 sene 2 ay yok gelmeyecek ikizlerim var 2 yaşında kimse yardımcı oluyor görümcem vb 😞 adam akıllı duş dahil alamıyorum biri uyusa diğeri ayakta ne yapacağım 😭
Yarın lise hayatımın son sınavına gireceğim. Dersten garanti geçtim. Sınava çalışsam mı çalışmasam mı?
Yarın matematik sınavım var. Dersten kesin geçtim ( en kötü yıl sonu ortalamamla geçmem garanti ) Lise hayatımında son sınavı obp' yi çok sarsar mı? Arada kaldığım için size sormak istedim.
Flörtümle çalışma hayatlarımız olduğu için sık konuşamıyoruz normal mi?
Yani yavaş ilerleyen bir tanışma evresi var böyle daha mı iyi
Mugla sıtkı koçmanı kazanabilir miyim?
Merhaba. Msk gastronomi istiyorum. Zor dönemler atlattım antidepresanlar kullandım ve sınava da çalışamadım. su an tyt40 ayt bilmiyorum. mugla en son 48 tyt 52 ayt ile alım yapmış girebilir miyim? Diploma notum 69 sınava...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer