Keşfet
Aklına takılan soruyu sor!
Sor

Sorular: Eğitim & Kariyer

2|9
Cevapla 21 30

İs bulma siteleri neler?

Kariyer, işin olsun, iskur da kaydim var bakıyorum da her gün başka iş bulabileceğim site var mı?
0|0
Cevapla 1 4

Sanayide ise başlayacağımhangi bolum secmeliyim?

Oto boyacilik mi kaporta mi airbag mi diye düşünüyorum sizce ilerde en iyi hangisinde para var hangisinde is daha çok olur benim için o önemli
0|0
Cevapla 1 2

Özel güvenlik işi mi? Fabrika işleri mi?

Tavsiyeniz, fabrikalar çok sıkıcı boğuyor insanı
0|0
Tavsiyeniz, fabrikalar çok sıkıcı boğuyor insanı Devamını Gör
Özel güvenlik
Fabrika
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Cevapla 2 1

Çok kolay bir şekilde girebileceğim bir iş sektörü önerir misiniz?

Acil arkadaşlar.. Çok kolay girebileceğim (başvur kesin girersin) diyeceğiniz bir iş önerir misiniz?
0|0
Cevapla 6 9

Tıp kazanmak istiyorum. Kaynak, taktik vs. önerebilir misiniz?

Her fikre acigim ve nedense gönlümde Samsun'da okumak var shjsjs şimdiden teşekkürler 💖 2026 da giricem
0|0
Cevapla 4 4

Üniversite ne kadar garip bir yer neden?

25 yaşındayım yeni basladim. Ortam çok soğuk. Gülme etme var ama sahte sanki gerçek değil. Gerçek bile olsa az. Daha ziyade havalı olmaya çalışıyorlar. Eğlenceli davranıyorum bu sefer zorbalıyolar. Aşağılar gibi...
0|1
Cevapla 3 7

KYK bursum kesildi ne yapmalıyım?

Kabul ediyorum benim suçum yani 1 yıl boyunca yan gelip yattım Tabii ki kesilecekti ama ben ne yapacağım yardım edin nerelere burs başvurusunda bulunabilirim ya da bir şansım var mı hala merak ediyorum ortalamam 0 nokta...
0|1
Cevapla 1 6

2024 meslek lisesi mezunum bu senede ek puan verilir mi?

Bu senede sınava giricem daha önce bi üniversiteye yerleşmedim ek puan desteği olur mu?
0|1
Cevapla 3 4

Tıp fakültesi bölümü okuyan veya okumuş olan var mı memnun mu?

Tıp fakültesi bölümü okumak istiyorum bunun için gece gündüz ders çalışıyorum. atama imkanı yüksek mi düşük mü ve okuyanlar ya da okumuş olanlar bölümden memnun mu acaba
1|0
Cevapla 1 1

İstanbul üniversitesi gazetecilik okunur mu?

Lütfen mezunu çok, işsiz kalırsın tarzı şeyler yazmayın her işte işsiz kalma ihtimaliniz vardır. Objektif bir yorum istiyorum. Üniversite ve egitim tarzını done alarak konuşalımm
0|0
Cevapla 1 1

Meseme geçeceğim aşçılık mı kuaförlük mü?

O nasıl iş demeyin iki alandada iyiyim durum şu ki mesem kuaför çıraklarına verilen ödemeyi kaldırdı aşçılık gözüme daha iyi geliyor paradan değilde sabahtan akşama kadar çalışıp diğer bölümler gibi para almamaları...
0|1
Cevapla 1 1

Sizce ingilizce öğretmenliği mi yoksa tıp mi okusam?

İkisindede aklım kaldı ikisinide istiyorum ama birini seçmem lazım. Tüm yönlerden bakacak olursak hangisi daha mantıklı ve iyi ( atama da)
0|0
Cevapla 2 2
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨