Sorular: Eğitim & Kariyer
Lise mezunu olan kişi ön lisans ya da lisans yapabilir mi?
Lise mezunu olan kişi üniversite okumadan ön lisans ya da lisans yapabilir mi
YKS yüzünden çok heyecanlıyım, bu heyecan nasıl geçer?
Benim panik atagim zaten var ben çok çalıştım ALLAH'IN izniyle inşAllah başaracam. Tek sıkıntım ben çok heyecan yapıyorum. Sizce ne yapayım?
Yks de tuvalet izni nasıl oluyor acil?
İlk kaç dk da cikamiyorsun ve o süre geçtikten sonra cikabiliyormusun ya da mesela son şu dk kala cikamazsiniz falan gibi bir durum var mı
Yks sınavına şort tayt ve yatım kollu erkek tişörtüyle gitsem sorun olur mu?
Adana gibi biryerde hava çok sıcak ve benim şort dışında bir kıyafetim de yok zaten.
Yksde sürem asla asla yetmiyor ne yapacağım?
Ya Türkçe ve mat çok oyalıyor cidden çok korkuyorum sınavda var bugün
YKS'ye giren tayfa uyandınız mı, hazır mısınız?
Erkenden uyandım son tekrarları yapıyorum😂
23 yaşında üniversite okumak mantıklı mı?
Bazı nedenlerden dolayı üniversiteyi bıraktım ertesi sene başka bir şehirde üniversite kazandım fakat ailem göndermedi benimde hevesim kırılmıştı birdaha hazırlanmadım. sabah sınava giricem geçmişten kalan bilgilerimle....
Arkafaşlar yarın yksye gireceğim ama uyuyamadım 3 saat uyusam yeter mi?
sabah zinde olmak için yapabileceğim bir şey var mı? 20 soru çözdüm türkçeden paragraf okuduğumu anlamamı zinde tutmak için eayım inşallah 300 alırım 300 alsam yeter
Aranızda mali müşavir var mı?
Ben sınavlarına hazırlanıyorum maaşınız çalışma koşullarınız nasıl memnun musunuz sormak istedim
Kpss olmadan devlet memuru olunabilir mi?
İnfaz koruma memuru olamam. Anksiyete bozukluğu var. Onun dışında KPSS olmadan çalışabilecegim iş var mı? Atanma olmadan , sadece çalışmalık
Halkla ilişkiler ve tanıtım bölümü çok kötü bir bölüm mü?
Okuduğun bölümden umutsuz olmak
Lisans Çocuk Gelişimi Bölümü?
Arkadaşlar merhaba bi konuda bişey danışmak istiyorum rica etsem lisans çocuk gelişimi bölümü mezunu olarak iş bulma şansım var mı lisans olduğu zaman da mı öğretmen yardımcısı olarak çalışırım bilgisi olan var mı?
Sağlık okuyanlardan fikir alabilir miyim?
Tıbbi sekreterlik ve tıbbi görüntüleme teknikleri arasında kaldım sizce hangi bölüm daha avantajlı eksileri ve artıları nelerdir atama yönünden sizce önü açık mı
Biriyle görüşmek istiyorum fakat mesleği beni düşündürüyor?
Kendi mesleği öğretmenlik bir süre yapmış bırakmış şu an babasinin lokantasinda çalışıyor orada çalışmak onun için daha rahatmis
YKS giriş belgesi bir tık büyük çıktı, tam kağıda sığmıyor. Üst tarafta giriş belgesi yazan kısım yarım, sorun olur mu?
Bilgiler foto vs net görünüyor. "Sınava giriş beşgesi" yazam kısım görünmüyor ama alttaki "temel yeterlilik trsti yazan kısım görünüyor. Lütfen bilenler cevaplasın çok tedirgin oldum şimdi.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer