Sorular: Diğer
Psikolojiye göre bazı insanlar size yanlış yaptığında neden bir daha asla yazmıyor, yüzleşmek yerine kafalarında hikaye mi uyduruyor?
Psikolojiye göre, bazı insanlar size bir daha asla ulaşmayacak ve konuşmayacak çünkü size yanlış yaptıklarının gerçeğiyle başa çıkacak olgunluğa sahip değiller ve siz bunu hak etmediniz. Hesap verebilirlikten yoksun...
Üniversitede 3. yılım ve hiç arkadaşım yok, yalnızlığa alıştım; yeni arkadaş nasıl edinirim?
Üniversitede 3. senem ve 1 tane bile arkadaşım yok, sadece gördüğüm yerde selam verdiğim insanlar var, ilerisi yok. Adım nasıl atarım. Altta yatan sorunlar gurur ve "bunun zaten arkadaşı yok, bize yamanmaya çalışıyor"...
Sizce dünyanın bu halde olmasının suçlusu kim?
Size yukarıda başlıktaki soruyu sorsam nasıl yanıtlardınız? Belli bazı gücü elinde tutan kötü insanlar mı dünyayı bu hale getirdi? Yoksa hepimiz el birliğiyle mi buna olanak tanıdık? Dünya bu hale, bu duruma gelsin diye?
Boğazımdan garip sesler çıkıyo sizce neden?
https://streamable.com/5zkbjd?src=player-page-share Lütfen dalga geçmeyin geğirmiyorum çok rahatsız oluyorum utanıyorum hatta
Lambadan cin gibi çıkıp dile benden ne dilersen desem ne dilerdiniz?
3 dilek hakkınız var tabii 🤭
Karnımın üst kısmı?
Arkadaşlar bugün daha çok ağrı yaptı, bastırınca karın bölgemin sağ üst kısmı, kaburga kısımları ağrıyor. Bir yerden düşmedim veya bir şey olmadı, böbrek ağrısı değil, kas ağrısı gibi bir şey bilmiyorum ama çok fena ağrı...
Yusuf, Musa, İbrahim gibi ibranice kökenli isimleri koyanlar bunun Yahudi ismi olduğunu biliyor mu?
Yusuf: Joseph Musa: Moses İbrahim: Abraham Yakup: Jacob Danyal: Daniel Yahya: John İsa: Jesus Süleyman: Solomon Davut: David Harun: Aaron Adem: Adam Mikail: Michael Cebrail: Gabriel İlyas: Elijah Yunus: Jonah / Jonas...
Neden bazı insanlar daha tanımadan huzur ve güven veriyor, sebebi ne olabilir?
Uzaktan tanıyorum öyle çok konuşmuşluğumuz yok ama çok güven veriyorlar, huzur veriyorlar neden oluyor bu peki
Kapasitemi okadar çok aştim ki artık bildiklerimi neden bilmek zorundayim diye düşünüyorum delirdim mi?
Kapasiteyi aşmak mümkün mü zihin yoruldu zaten o ayrı ama bu başka bir şey bence ben kapasitemi aştığım için çok yoruldum
Komşu kızı bana neden gıcık oluyor, durduk yere soğuk davranmasının sebebi ne?
Komşu kızı bana neden gıcık oluyor? Durduk yere bir şey yapmadığım zaman da sebebi ne?
Bazı hem cinslerim neden aynı yalancı mağdur edebiyatı ve manipülasyonu tekrar ediyor?
Ağır manipülasyon var bunda, aynı hikaye, aynı mağdur edebiyatı
Mutluluğun sırrı bu saatlerde çay içip PC oyunu oynamak mı?
Yalan var mı? Bence mutluluğun sırrı ya
Yakın arkadaşa knk demek artık demode mi oldu, herkes neden aşkım hayatım diyor?
Niye ise yakın arkadaşlarıma full knk diye konuşuyorum ama şimdi herkes aşkım, hayatım diye konuşmaya başladı bunlar sevgiliye denmiyor muydu ya
Arada sırada gülümsetiyor diye zarar veren bir şeye tutunmaya değer mi?
Başında yok ise sevda yelleri değmez 😎 https://www.youtube.com/embed/o8Pnd31ewfs
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer