Sorular: Diğer
Arkadaşlar şimdi size bi olay anlatıcam bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Şimdi amcam bizim eve gelmişti o annem ben ablam oturma odasında oturuyorduk çay içiyorduk amcam ablama eylül süzgeç getirsene dedi çay için istedi ablam da telefona bakıyordu neyse ablam da mutfağa gitti mutfaktan böyle...
Kızlar, Kızlar sevgilinizmişim gibi bana bir şeyler söylermisiniz?
Doğaçlama olsun evlenmeyeceğiz ya biraz mutlu olayım. Hiç sevgilim olmadı 👉👈
Kedi sevmeyen erkekten partner, eş, sevgili olur mu sizce?
Kedinin neyini sevmezsin ki ya sen erkeksin bir de kız olsan anlarım hani korkarsın belki ama
Canımı yakanın Allah canını yaksın der misiniz?
Artık demeye başladım, hamd olsun karşılık da buluyorum.
Her problem çözülmek zorunda mıdır?
Her şeye çözüm arayıp her şeyi düzeltmeye çalışıyoruz. Bazı şeylerin problemli kalması ve çözülmemesi de hayatın içinden olamaz mı? Neden her duyguyu çözmeye çalışırız?
Bana takintili biri vardi simdi beni umursamiyor gibi neden olabilir?
Beni unutmuş, istemiyor olabilir mi
Neresi sıla size, neresi gurbet?
https://www.youtube.com/embed/JmhSBFeEGtU Neresi sıla bize, neresi gurbet? Al bizi koynuna ipek yolları Üstümüzden geçiyor gökkuşağı Sevdalı bulutlar, uçan halılar Uzak değil dünyanın kapıları Neresi sıla bize, neresi...
DEHB var, dürtüsellik ve para yönetimi yüzünden hayatım darmadağın, bunu nasıl toparlarım?
İlaç kullanıyorum dikkat eksikliğim ve dürtüselliğim var ay sonu cebimde para kalmıyor asgariden 6 bin fazla almama rağmen kiram olmamasına rağmen üstüne herkes benden bir şey istesin 5 dk mı almaz üşenmem ama kendime...
Annemin basımı oksayıp beni sevmemesi seni seviyorum dememesi bikez bile ama başkalarına böyle yapmaması neyin göstergesi?
babam öldükten sonra bile yine aynı sevgisizliğe devam etti sarıp sarmalamadı sürekli tek başıma bıraktı ve sahip çıkmadı
Kayınvalide ve eş tarafından değersiz hissediyorum, bu psikolojik yıkımla nasıl başa çıkarım?
İnsanı çok yoruyorlar. İnsanı yoran hayat değil Dünya değil. İnsanı nankör insanlar yoruyorlar ne yapsan da yaranamıyorsun. Benim canım çıkıyor ev temizliğiyle hiç kendime vakit ayıramıyorum hiç dışarı çıkıp...
Ses tonunuz güzel midir?
Çok güzel bir ses duydum mu? 👂😄🖤 https://www.youtube.com/embed/Hgipi_R_CoQ
KS bağımlılığı grup terapisi yapsak?
Burası bağımlılık yapıyor galiba ya, toplanıp itiraf edip birbirimizi alkışlamamız lazım, böyle sonumuz hayır değil.
Trabzon erkekleri neden bu kadar çapkın?
Ben de çok efendi, muhafazakâr bilirdim. Öyle mi cidden?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer