Keşfet
Aklına takılan soruyu sor!
Sor

Sorular: Diğer

1 ay

32 yaş gerçekten yaşlı mı sayılır, burada benim yaşlarımda kimse yok mu?

Burada hep genç kızlar var, bizim yaşlarda kimse yok sanırım
0|0
Cevapla 2 4
1 ay

Ailem ne der korkusuyla evlilik ve sevdigim adam arasında kaldım, ne yapmalıyım?

Hep ailemin lafıyla hareket ediyordum 23 yaşındayım ve hayatımda karar aşarken onlar ne der diye çok kafaya takıyorum ve evlenmekten korkuyorum ama sevdiğim adam 5 sene oldu ayrı şehirlerdeyiz yan yana olalım diyor
0|1
Cevapla 3 2
1 ay

Chatgpt yüz analizi yapın hemen direk doğru söylüyor, nasıl olur bu ?

Herhangi birinin resmini atın ve deyin ki bu adamın ya da kadının tarot falını yorumlar mısın, âşık olduğu biri var mı? Nasıl bi insan? Ben yaptım yeminlen biri adına yaptığı analiz tamı tamına doğruydu, çok iyi tanıdığım...
0|0
Cevapla 1 3
1 ay

Evde yalnızken neden sürekli ses geliyor hissi oluyor?

Belki de vardır ses çıkıyor sürekli 😂😥
0|0
Cevapla 2 10
1 ay
0|0
Cevapla 6 3
1 ay

Gecenin bu saatinde midem kazındı normal mi?

Şimdi yataktan kalkıp mutfağa mı gideceğim?
0|2
Cevapla 3 5
1 ay
0|1
Cevapla 0 9
1 ay

Seni bir gezegene benzeteyim mi?

Sen hangi gezegensin, utarix söyleyecek 👽
0|7
Cevapla 7 34
1 ay

Bu sitede asla karşılaşmak istemediğiniz, görmekten nefret ettiğiniz biri var mı?

Buradan nefret ettiğiniz siteden tamamen hiç karşılaşmamak istediğiniz biri var mı
1|1
Cevapla 5 5
1 ay

Normal mi bu arkadaşlar?

Millet beni o kadar şımarttı ki genelde herhangi bir ortam olsun beğenilirim ve beni birçok kişinin de beğendiğini düşünüyorum, bundan dolayı bana tek tük de olsa boş yere dış görünüşüm hakkında kötü şeyler söyleyenlerin...
0|2
Cevapla 0 9
1 ay

Doğru kişi kapımızı çalsa bile yalnızlığın konforundan dolayı o kapıyı açmaktan korkuyor muyuz?

​Herkes "doğru kişiyi bekliyorum" diyor ama bence çoğumuz kendi kurduğumuz o tek kişilik konfor alanının bozulmasından, tekrar kırılmaktan deli gibi korkuyoruz. Güven duygusu o kadar bitti ki, artık kimseye adapte olmak...
1|3
Cevapla 1 13
1 ay
0|0
Cevapla 6 9
1 ay

Hayatta sizin için en güzel şey ne?

Benim için yan gelip yatmak. Yaşamak çok zor keşke çalışmama gerek kalmasa.
0|1
Cevapla 0 8
1 ay

Canı çok sıkılan var mı?

Aşırı sıkılıyorum, bunalıyorum.
0|8
Cevapla 3 39
1 ay

Buradan birini şikayet etmek istiyorum?

Tanımıyorum ama yazma şekli aynı, gizli üye, nasıl dava edebilirim, ağır hakaret ediyor, hasta biri galiba
0|1
Cevapla 6 16
1 ay
0|5
Cevapla 4 24
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨