Sence 2017'nin kıskançlıkta zirve aşığı hangisi?

Kıskançlıkta çıtayı Everest'e çıkarmış 4 ünlü! Sence en en kıskancı hangisi?

  • Ona iltifat eden mankeni engelleyen Burak Özçivit sebebiyle Fahriye Evcen.
    A seç
  • Sinem Kobal ile Arda Turan'ın tüm yazılarını sildirmesi sebebiyle Kenan İmirzalıoğlu.
    B seç
  • "Eşim güzel olsun istemem" açıklaması sebebiyle Alişan.
    C seç
  • Murat Boz & Bahar Candan kaçamağından sonra ilişkiye ara vermesi sebebiyle Aslı Enver.
    D seç
Cinsiyetini ve yaşını belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

0|4
144114

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Kenan abi adammış kıskançlık genişlikten iyidir. B diyorum. 🦌

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 113

  • Tren yapmış insanların birbirlerini kıskanması bana saçma geliyor :D

    A şıkkı dedim :D

    1|0
    0|0
  • Murat Boz gay değil mi ya. Ne bu aşk haberleri. bir de aldatmış falan. Hem de Bahar Candan'la mı? O gerizekalıyla ilgilendiği için ara vermeyi bırak., Aslı geçirdiği zamana kahrolup hepten bitirmeli.

    1|0
    0|0
  • aşk kutsaldır yeni gördüm yeni tanıdım bir daha ölümüm pahasına bırakmam ekmem benim ilk gözümün nurudur denilen aşka aşk derim aşkta acıda sevgide tatlı hazda vardır üzüntü göz yaşıda vardır aşkta yaşın haddi sathı mudafası yoktur onu gördügünde rabini hisseder ve kenndinden geçer mevlananın şemsi gördügünde kendinden geçtigi gibi aynada rabine ulaşmanın yollarını görüyordu aşk kişinin aynasıdır bir perdedir perdeyi kaldırldıgında tüm hakikatleri görürsünüz kısaca aşk budur işte. aşkın seninde aynandır hayı şerride orda görürsün tayyi mekan olursunuz.

    0|0
    0|0
  • Ben A diyorum.

    0|0
    0|0
  • 1. şık fahriye evcen

    0|0
    0|0
  • Fahriye tabiki

    0|0
    0|0
  • hepsi sadece gündemi meşgül etmek ve bu sayede prim yapmak için tasarlanmış bir fiil

    0|0
    0|0
  • Hepsi de çok kıskanç, çok aşık. O yüzden birkaç yıl sonra bitiyor aşkları. :):

    0|0
    0|0
  • burak gibi bir adamı elde tutmak zor tabi.. o adamın yerinde olsam ben sadık olmazdım açıkçası :D kadın da otomatik savunmaya geçmiş :D

    0|0
    0|0
  • İltifat olurdu..

    0|0
    0|0
  • Aslı Murat'a dönerek aptallık yaptı

    2|0
    0|0
  • Ünlüler kimin umrunda ki :D

    1|0
    0|0
  • Bilmiyorum, paparaziyi takip etmiyorum

    Ve ben bu kültürü de sevmiyorum.

    Bize ne abicim milletin özel hayatından?

    0|0
    0|0
  • Hepsi normal

    0|0
    0|0
  • ilki tabiki

    0|0
    0|0
  • Alisan..

    0|0
    0|0
  • Bence A. D şıkkı kıskanmak değil aldatılmak. Asli hanım keşke hiç barismasa idi.

    0|0
    0|0
  • Fahriye

    0|0
    0|0
  • murat boz

    0|0
    0|0
  • onu bunu engelleterek bir yere varamazsın

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    93

Kızlar Ne Diyor 143

  • A Diyorum

    0|0
    0|0
  • Siz saf mısınız ya kocanız benle kaçamak yapsa ya da karınız herangibi erkekle. siz ara vermicek ya da ayrılmıcak mısınız? isaretlemişsiniz bide aslı enveri. e iyi sevgilinizle maymun gibi bir onla bir bu bunla takılıp koklaşıp uyuyonuz o zaman siz.

    1|0
    0|0
  • O değil de Sinem Kobal ve arda turan her haltı yedi. Birlikte yaşadığı tatillere gitti. Sonra da kadın gidip Türkiyenin en yakışıklı erkeği kenan İmirzalıoğlu ile evlendi. Demek ki böylesi yaranır

    0|1
    0|0
  • En sondaki b*ktan ona musamaha gosteren genislik yapmis olur ven kiskanc olunca ilk ikisi de normal geldi. Alisan zirvalamis salakca bir soylem.

    0|0
    0|0
  • Sacmalamayin yav murat boz baharı napsin olay saçma yansıtıldı kesinlikle bence. nihal olsa belkiii dicem o da imkansiz

    0|0
    0|0
  • Fahriye Evcen :)
    *Gecen bol olsun.*

    0|0
    0|0
  • Fahriye Evcen

    0|0
    0|0
  • Fahriye Evcen

    0|0
    0|0
  • Alişan ve Çağla evlenmeli

    0|0
    0|0
  • Fahriye'nin ki kıskançlık değil paranoyaklık alırı bir sahiplenme kaybetme korkusu
    İlerde Burak çok sorun yaşayabilir

    0|0
    0|0
  • Bunların hepsi normal davranışlar bence. Böyle durumlarda kıskanmak ve ara vermek, konuşmaları sildirmek ve karşı cinsi engelletmek normal geliyor bana. Bir tek alişanın dedigini abartı buldum :))

    0|0
    0|0
  • Fahriye EVCEN...

    0|0
    0|0
  • İnsan sevdiği insani geçmişide olsa bişey paylaştığı insanın gözönünde olmasını istemez.. hazmedemez. kenan imirzaliogluda kökten çözmüş olayı yerinde bir davranış. kıskanćlığı bile kontrollü ve karizma. demekki sildirmeseydi gördükçe rahatsız olacaktı ve bu ilişkisine olumsuz yönde etkilicekti adamcagiz en başında bunun farkına varıp önlemini almış

    0|0
    0|0
  • Alişanın ki kıskançlık değildi 🤣 başka bir şeydi.

    0|0
    0|0
  • Alişan'ınki kıskançlığa değil hayvanlığa giriyor. Aslı Enver diyorum. Aferin kız

    0|0
    0|0
  • Ne yazmis su manken de engelletmis anlayamadim. Ee madem oyle bir adamla evleniyorsun bunlar olacak. Neslihani dahi kiskandi o. Asli geri dönerek hata yapmış nihal gibi biriyle adi cikana

    0|0
    0|0
  • Yani mankenin yaptığı hoş değil. çünkü onlar evli ve evli erkeğe sarkıntılık yapmış resmen kim olsa köpürür

    0|0
    0|0
  • Fahriye

    0|0
    0|0
  • Bunlar kıskançlık değil, zaten olması gerekenler. Popüler kültür kıskançlığı öne sürerek gavatlığı özendiriyor

    0|0
    0|0
  • fahriyenin olayı tereyağından kıl çeker gibiydi. o yüzden fahriye. yani hiç sorunsuz lafını dinlediği için burağa tebrikler

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    123
Yükleniyor... ;