2018'in magazin skandallarından hangisi sizi daha çok şaşırttı?

2018'e bu magazin skandalları damga vurdu! Hepsini ağzımız açık seyrederken, hepsi de hala etkisini sürdürüyor. Peki senin için hangisi daha şok etkisi yarattı?
  • 2018'in magazin skandallarından hangisi sizi daha çok şaşırttı?Arda Turan - Berkay Şahin kavgası
    A seç
  • 2018'in magazin skandallarından hangisi sizi daha çok şaşırttı?Talat Bulut taciz iddiaları
    B seç
  • 2018'in magazin skandallarından hangisi sizi daha çok şaşırttı?Sıla Ahmet Kural ayrılığı
    C seç
  • 2018'in magazin skandallarından hangisi sizi daha çok şaşırttı?Demet Akalın - Okan Kurt Boşanması
    D seç
Cinsiyetini ve yaşını belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

0|2
127184

En İyi Erkek Görüşleri

  • Mecburen rasgele seçenek seçtim hiçbir skandal beni şaşırtmıyor yeni nesil sanatçılarımız şımarık zibidi herşey kendilerine mübah görüyolar nerde eski sanatcılarımız rahmetli kemal suna rahmetli adile naşit ve niceleri yeni nesil sanatcılar ki sanatcı demek bile istemiyorum onlara eski sanatcılarımızın tek bir tırnağı bile olamazlar

    0|0
    0|0
  • Ben hiçbir zaman erken tatil etmesine karşı fakat bu yaşa kadar taciz etmemiş bir erkeğin Bu saatten sonra yeter taciz etsin bir laf vardır hiçbir erkek gelsin de yapmıyorsa erkekli ne yapayım huy bir durup dururken değişmez sadece yaşlılıkta getirilen bazı huylar olabilir ama ciddi bir huyu değişmez bence yanındaki kadınla prim yapmak için kendini ön plana çıkarmak için taciz ediyor yalanı uydurabilecek öykü ünlülerin hayatında her türlü saç balığı duydu duyuyoruz Bu neden olmasın

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşleri

  • Diğerlerinde perşembenin gelişi çarşambadan belli hiç şaşırmadım. Ama Demet-okan ayrılığı bir nebze ama en çok Sıla-Ahmet olayı. Resmen kadın hem kendini hem adamı bitirdi... Madem şiddet vardı keşke ilkinde tepki verreydi. Çünkü hukukta bile rıza-i kabahat aynı kabahat şekilde değerlendirilir. Şiddete göz yuman en az şiddet yapan kadar suçludur benim gözümde. Sadece işine geldiğinde değil zamanında verseydi tepkiyi gözümde daha bir değeri olurdu Sıla’nın...

    1|2
    1|0
    • demetle okana hiç boşanırlar diye bakmıuodum ama maddi durum gereği boşandılar sanırım

  • Şok değilde nedense demetle okanın boşanacağını evliliiklerinin sahte olduğunu düşğnüyordum sahte demiyimde sanki demet olmadığı kadar övüyordu adamı mutluyum diyorduya hep yalan geliyordu sanki hep mutsuz gbi monoton hayatları var gbi. Ve zaten boşandılar. Dierlerine diyecek bişey bulamıyorm zaten ama genel olarak insanlar hakknda analizlerim iyidir ve çıkar. Ardanında karısını sevmeden evlendiği belliydi en azından sevmiyor demeyimde aslıhanın dha çok önemsediği diyim. Sıla ve ahmet kural zaten asla uymuyorlar bence baştan beri saçma gelmşti ve zaten saçma şekilde sonlandı.

    0|1
    1|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 182

  • Arda-Berkay kavgası

    1|0
    0|0
  • Arda Turan - Berkay Şahin kavgası olabilir.

    0|0
    0|0
  • Senin sorduğun soruyu *******. Ülkede milyon tane sorun var hangisi şaşırttı diye soruyor şıklara bak hürriyet kelebek eki gibi. Diyanetin bütçesi, faize para yatırması, doların 8 lira olması.

    0|0
    0|0
  • Çok merak ediyorum bir şahıs hastaneye gidiyor, Silah çıkartıyor ve Sıkıyor. Sonra gidip 2 saat ifade verip evine gidiyor. Ünlü olmayan bir insan kamu kurumunda silah çıkartıp sıksa acaba gidip 2 saat ifade verip çıkabilir miydi? Eğer çıkamaz ise adalet nerede? Adalet şahsa göre değişiyor mu?

    1|0
    0|0
  • Arda turanın kafa atarak Berkay şahinin burnunu kırması. Barcelona da forma giyen , Galatasaray ve milli takımda kaptanlık yapan iyi bir futbolcunun abazan gibi her kıza yürümesini gerçekten anlayamıyorum. Evlisin , eşin hamile , ne gerek var bunlara. Loris karius da çapkınlık yapıyor , cristiano ronaldo da , ali Ağaoğlu da , Mehmet ali erbil de , İbrahim Tatlıses de , donald trump da , bıll clınton da. Sanırım erkekleri en iyi erkekler anlar. Ben anlıyorum ama tasvip etmiyorum.

    0|0
    0|0
  • Olm durum net sılaya lezbiyen diyorlar. Yalan doğru bilmiyorum eğer doğru ise tek bir sebebi var. Ahmet sıladan istedi sıla da vermeyince olay çıktı aga 😎😂😂

    0|0
    0|0
  • Ardanın ne halt olduğunu biliyordum şaşırmadım, talat bulutun ilk değildi ona da şaşırmadım, sılayla ahmet kural ve demetle okan arasında kaldım

    0|0
    0|0
  • Taciz muhabbeti muamma idi bence , doğru mu yalan mı ortada bile değil. Ayrıca her şey sümen altı oldu.

    Diğerleri bence kişilerin reklam çabaları.

    0|1
    0|0
  • Komedyen birinin bir kadına el kaldırması farklı bir şey. Sonuçta eğitimli bir kesimden Ahmet Kural.

    0|0
    0|0
  • Arda Turan muhafazakar görüntü veriyordu etrafa. Olmadı bu evli kadına hemde kocasının yanında yazmak.

    0|0
    0|0
  • Arda'nın bulunduğu konuma yakışmadı berkayda kendi halinde biri yakışmadı yani

    0|0
    0|0
  • Çünkü herkesin ağzında bu ilişki vardı ve "Ahmet Kural'ın Sıla'ya baktığı gibi..."cümlesi herkesin ağzındaydi

    0|0
    0|0
  • aslında hiç biri şaşırtmadı ama olumsuz tavır sergileyen insanlar sadece itibarlarını düşürüyolar maalesef. biraz daha toplumsal durumlarda dikkat etmek gerekir

    0|0
    0|0
  • Çok kesin konuşmuşlardı bu evlilik sonsuza kadar devam edecek derlerdi ana bitti.

    0|0
    0|0
  • böyle saçma salak soru olur mu ya? Alayının canı cehenneme bu ülkenin daha ciddi konularla uğraşması lazım. Körler sağırlar birbirini ağırlar

    0|0
    0|0
  • Demet Akalinla ve esi Okan Kurtun bosanmasi neden skandal olsunki.. Maddi konularda sorun yasamalarida skandal sayilmaz bence. Bu secenek abartili ve yanlis olmus.

    0|0
    0|0
  • Eee ne ekersen onu bicersin zenvinken ne de gizeldiiz simdi is fakirlik olunca ne oldu paranmi bitti hesabi oldu bu is

    0|0
    0|0
  • Hiçbiri beni şaşırtmadı, abuk sabuk ilişkiler , şişirilmiş egolar , kokuşmuş duygular , artık bu ülkedeki hiç birşey beni şaşırtmıyor nedense!!!

    0|0
    0|0
  • Sonuçta evlilikti ve en acısı maddi sorunlar sebebiyle bitmesi

    0|0
    0|0
  • Arda zaten skandallar adamı olduğu için şaşırtmadı. Ahmet Kural ve Sıla'ya hem üzüldüm hem şaşırdım..

    0|0
    0|0
  • Ahmet Kural'ın Sıla gibi güçlü bir kadın profiline sahip bir kadına fiziksel şiddet uygulaması derim ben 🙄🙄

    0|0
    0|0
  • İkisinide çok severdim fakat sıla yılan çıktı her konuda. Ahmet kurala yapılan bir komplodur.

    0|0
    0|0
  • Hepsi birbirinden şaçma haber resmen çok abartıyorlar bizim askerimiz polisimiz şehit olunca nekadar gösteriyorlar allah rızası için 45 saniye sadece bunlar bütün gün haberlerde böyle şaçmalık olamaz

    0|0
    0|0
  • Kendini adam diye tanımlayanların sadece tanıma sıkışıp kaldığını göstermesi açısından Arda Turan-Berkay olayı başı çekiyor.

    0|0
    0|0
  • Ahmet abimizin üstüne çok gidiyorlar... angara bebesiyiz gardaş... bale şıllayı yemenize az galdı

    0|0
    0|0
  • Arda ve Berkay kavgası ile Sıla-Ahmet Kural ilişkisi damga vurdu

    0|0
    0|0
  • Hep bu resimdekilerin kavgasını ayrılığını düşünüyorum bende zaten o kadar dert sorunlar varken hey allahım yarabbim sen akıl ver ya :))

    0|0
    0|0
  • Hiçbiri de ilgimi çekmiyor ve hiçbirine şaşırmadım.

    0|0
    0|0
  • Hic boyle bir sey tahmin etmezdim. Sıla ve Ahmet lere yakışmadı..

    1|0
    0|0
  • Arda -berkay kavgasına çok şaşırdım şaşırıyorumda hala

    0|0
    0|0
  • Erkeklerden görüşlere devam
    152

Kızlar Ne Diyor 125

  • şok etkisi beklenmeyen şeye denir.
    açıkçası arda turanın eşkiyalığından ve demet akalın çiftinden beklenmeyen hiçbirşey görmedim. bunların samimiyetsiz, şov amaçlı, zorba tavırları artık onların camiasında kültür haline gelmiş hiç şaşırmıyorlar.
    ama ahmet kural ve sıla ikilisinin yaşadıkları gerçekten şaşırttı. onlardan hiç beklemiyordum. yaşadıklarının hala reklam amaçlı olabileceğini düşünüyorum gerçi o bile yakışık almaz ama bu hiç olmadı ahmet...

    0|1
    0|0
  • Birbirlerine o kadar güzel bakarken...
    Gerçekten de nazar diye bir şey var ve onlara nezar değdi...
    Hele de Ahmet Kural'ın Sıla'ya şiddet uygulaması..
    Ben ondan asla bunu beklemiyorum. Kesin bir nazar var üstlerinde. Çekemeyen biri büyü yaptırmışta olabilir😱😱😱

    0|0
    0|0
  • Sıla'yı da Ahmet Kuralı'da normalde çok severim. Sevgili olduklarını duyduğum zaman çok mutlu olmuştum hatta ama Ahmet Kural'ın Sıla'yı darp etmesinden sonra Ahmet Kural'dan nefret ettim ve çok üzüldüm

    0|0
    0|0
  • Arda turan yavşağıın tekiydi zaten ona şaşırmadım. Talat buluta da şaşırmadım. Ahmet kural öyle bişey yaptını ve abartıldığını düşündüğüm için inanmadım. Benim şaşırdığım Demet Akalın’ın boşanması oldu

    0|0
    0|0
  • Ahmet kuralin silaya siddet uyvgulamis olmasi brni delirtti unlu bir kadina bile bunun yapilmasi😢😢😢

    0|0
    0|0
  • Sıla’nın zehir gibi beynini kullanıp Ahmet Kural’ı yok etme teşebbüsünden sonra bu tehlikeli kadından tiksindim

    0|0
    0|0
  • Arda Turan hirtindan nefret ediyorum erkeklerden sogumama neden olmadan gidiym ben bu basliktan

    0|0
    0|0
  • Ne kadar paparazisin KS :/ İçlerinden bir Sıla olayını biliyorum, onu bilmeyeni de dövüyorlar.

    0|0
    0|0
  • Sıla-Ahmet Kural. Ayrılık hadi neyse ama, bu şekilde ayrılmalarını beklemiyordum sanırım

    0|0
    0|0
  • Arda ile Turan hakkında 0 bilgi. Sılayı ve Demet'i de KızlarSoruyor'dan öğrenmiştim. :D

    0|0
    0|0
  • Ben artık hiçbir şeye şaşırmıyorum ama Sıla ve Ahmet Kural olabilir

    0|1
    0|0
  • ahmet kural adam olsaydı kadına el kalkmıyıcağını bilirdi

    0|0
    0|0
  • Arda kekonun teki zaten ondan her şey beklenir ama Ahmet Kural'ın Sılayla olan ayrılığının sebebinin ''şiddet'' olması beni cidden şaşırttı.

    0|0
    0|0
  • Demet Akalın haklıydı bence kadın sürekli borçla uğraştı

    0|0
    0|0
  • Arda berkay çünkü hiç beklemiyordum Arda’nın Berkant’ın olduğu yerde böyle pislik çıkarmasını

    0|0
    0|0
  • Ahmet Kuralın içinden bir Muhammed Ali çıkmasını beklemezdim

    0|0
    0|0
  • Demetten Arda dan herşeyi beklerim de Sıla-Ahmet olayı şoke etti beni

    0|0
    0|0
  • Çok mutlu görünen bir evlilikleri vardı ayrılmaları üzdü

    0|0
    0|0
  • Ayrılık meselesi değilde aralarıbdaki harp meselesine şaşırdım

    0|0
    0|0
  • Cok yakisiyorlardi ahmet kural sila cok uzuldum ayriliklarina

    0|0
    0|0
  • Oo Demet Akalın Okan kurt boşandı mı şu an şoka girdim :)) neyse geçti kısa süreliymiş bana ne yahuu

    0|0
    0|0
  • Şaşırdım ne gerek var salakça hisler peşinde mutluluk yerine rezillk bulan biçareler

    0|0
    0|0
  • Hiç birine de sasırmadım ünlüler dünyası bu hersey var onlarda

    0|0
    0|0
  • Hepsi şaşırtıcıydı şok geçirdim. Önce Talat bulut beklemezdim. E tabi görmedim de.
    Arda turan ve Berkayın tartışması zaten beklenilmeyecek bir olay değildi. Adam resmen evli olduğunu bilmiyordum diyor ne yani evli olmasa doğru mu sayılacaktı yaptığı. Neyse Demet Akalın ve Okan kurtun boşanması çok ani oldu, ne olursa olsun eşler zor durumda olsalar dahi her zaman yan yana olmalı. Ayrılık çok olumsuz etkiledi bu ikiliyi. Üzüldüm açıkcası. Sıla ve Ahmet kural ayrılığına acayip üzüldüm Ahmet kuralı çok severdim bir kadına el kaldırmaz gibi düşünürdüm maalesef yanılttı herkesi. Hepsi ayrı bir olay. Ve etkili oldu. Tebrik ederiz.

    0|0
    0|0
  • sıla-ahmet kural kavgası ve arda turan-berkay şahin kavgası

    0|0
    0|0
  • Silahla ahmet kuralın ayrılığından sonra aşka inancım kalmadi

    0|0
    0|0
  • Talat bulutu severdim taciz olayından sonra soğudum

    0|0
    0|0
  • Demet-Okan boşanması şokunu daha atlatabilmiş değilim

    0|0
    0|0
  • Hepsi saçma salak nasıl daha çok ünlü olurum derdinde bence

    0|0
    0|0
  • Sıla Ahmet Kural ayrılmasına değil, kadını öldürürcesine dövmesine çok şaşırdım.

    0|0
    0|0
  • Kızlardan görüşlere devam
    95
Yükleniyor...