Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
Gizli Üye
+1 yıl

Saç tipimi nasıl anlarım ve şampuan önerisi var mı?

Selam gadası 🙃 Eğer ki yağlı saçlara sahipsen yağlanma olur. Genelde clear daha elverişli oluyor. Ben hep onu kullanıyorum. Şu ana kadar bir sorunla karşı karşıya kalmadım. Saç Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Saçımı hangi tür makas ile kesebilirim?

Selam gadası 🙃 Hemen her şekilde olan makasla saçlar kesilir. İlla özel bir saç makası olmasına gerek yoktur. Yalnız yavaş yavaş kesim yapman gerekiyor. Saç Bakım

İsmiLazımDeğil29
+1 yıl

Saçımı kısalttıktan sonra kepeklenmeye başladı normal mi?

Selam gadası 🙃 Şu an için saçlarının dipleri hava almaya başladı. Bana kalırsa senin kepek sandığın şey aslında saç derinin kabuk kabuk kendini yenilemesidir. Kullanmış olduğun şampuanı... Saç Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Önerebileceğiniz saç bakım ürünleri var mı?

Selam gadası 🙃 Elidor canlandırıcı kuru şampuan olabilir. Çünkü; Normal saçlar sizi çok zorlamayacağı için bu şampuanı kullanmak ve saçlarınızı şekillendirmek çok daha keyifli olacaktır. Saç Bakım

Biredebiyatöğretmeni
+1 yıl

Şarjlı dikey süpürge mi daha iyi temizlik yapar yoksa robot süpürge mi?

Selam gadası 🙃 Aslında her ikiside evin hemen her yerini temizliyor. Birinde insan gücü gerekiyor. Ama diğerinden herşeyi kendi hallediyor. Ben robot süpürge almaktan yanayım. Ev & Yaşam

Gizli Üye
+1 yıl

Fanli isitici kullanan var mı?

Selam gadası 🙃 O tür ısıtıcı elektrikli olur. Haliyle bu seferde elektrik faturası çok gelmeye başlar. Onun yerine kat kat giyinmek daha mantıklı olur. Ev & Yaşam

Ebrarmm00
+1 yıl

Buharlı ütüyü su koymadan kullanabilir miyiz ya da su koymazsak bir arıza çıkar mı?

Selam gadası 🙃 Buhar olması için içinde suyun olması gerekiyor. Su demek buhar demektir. Eğer ki öyle kullanmak istersen riskli bir işlem yapmış olursun. Ev & Yaşam

reymmi
+1 yıl

Kızım olacağımı öğrendim sizce kız bebek daha mı zordur?

Selam gadası 🙃 Bence sevinçten havalara uçman gerekiyor. Çünkü kız bebek candır. Senin en büyük yardımcın destekçin olacağını unutmaman gerekiyor. Çocuk & Ebeveyn

Gizli Üye
+1 yıl

Bebek mevlidi için nereden alışveriş yapabilirim?

Selam gadası 🙃 Genelde çarşıdan alışveriş yapılıyor. Ama internet ortamından almak daha karlı olacaktır. Çocuk & Ebeveyn

Gizli Üye
+1 yıl

Ronaldo'nun çocukları, taşıyıcı anneleri de olduğunu biliyorlar mı?

Selam gadası 🙃 Gavur diye tabir ettiğimiz insanlarda taşıyıcı annelik gibi durumlar normaldir. Bizlerde yasak olan dini yönden günahı olan herşeyi onlar rahatlıkla yapıyorlar. Çocuk & Ebeveyn

Gizli Üye
+1 yıl

Okula gitmeme krizi normal mi?

Selam gadası 🙃 Eğer ki oyun olsun diye yapıyorsa sorun yok demektir. Ama gitmemek için bir nedeni varsa sorun var demektir. Okulda akran zorbalığı yaşıyorsa bunu anlamak için okul yönetimini... Çocuk & Ebeveyn

Gizli Üye
+1 yıl

İstanbul'a taşınmalı mıyım?

Selam gadası 🙃 İstanbul gibi bir yerde çalışmak yaşamak kolay iş değildir. İnsanların ömrü yollarda geçiyor. Bunu düşünüp hareket etmek gerekir. Çocuk & Ebeveyn

Gizli Üye
+1 yıl

Eski eşim hapse girdi, çocuğuma bunu nasıl açıklayacağım?

Selam gadası 🙃 Hapiste olduğunu demene gerek yoktur. En azından uzaklara çalışmaya gittiğini dile getirmen daha kolay olur. En azından bir iki sene sonra demen daha uygun olur. Çocuk & Ebeveyn

Gizli Üye
+1 yıl

Bebeğim gaz sancısı çekiyor?

Selam gadası 🙃 Anne sütüyle beslenen bebekler mamayla beslenen bebeklere göre daha az gaz ağrısı çekmektedir. Meme veya biberonla beslenme sırasında bebeğin gaz yutmamasına özen göstermen... Çocuk & Ebeveyn

Ehlivukuf
+1 yıl

Bazı annelerin yürekleri her zaman çocukları için mi atıyor?

Selam gadası 🙃 Anne ya da baba olmak demek çok şey ifade ediyor. Özellikle zor şartlar altında büyümüş çocuklar anne ya da baba olunca çocuğun değerini çok daha iyi anlıyor. Çocuk & Ebeveyn

aleynabtw
+1 yıl

Bebeğim balık burcu?

Selam gadası 🙃 O dönemlerde hemen her bebek ağlar. Burçla alakasını anlamadım. Bebeğine sarıl onunla ilgilen ağlamasını azalacaktır. Çocuk & Ebeveyn

000bambam000
+1 yıl

Çocuğunuz kötü bir şey yaptığında ona sevginizi nasıl belli edersiniz?

Selam gadası 🙃 Sarılmak büyük ya da küçük olsun herkesi çok mutlu eder. Bir insanı sakinleştirmenin en kolay yolu ona sarılmak ona sevgiyi ifade etmektir. Çocuk & Ebeveyn

Gizli Üye
+1 yıl

Cocuk doğurup doğurmaz hamile kalmak mümkünmu?

Selam gadası 🙃 Normalde böyle şeylerin olması zordur. Ama imkansız değildir. Hatta hamile kadının ikinci bebeğe hamile kalması bile olabiliyor. Çocuk & Ebeveyn

xİstilacıTürİnsan
+1 yıl

Bebek için uygun oyuncak nasıl olmalı?

Selam gadası 🙃 Genelde yaşına uygun oyuncaklar almak gerekiyor. Öyle çarşı pazarda satılan oyuncakları almamak gerekiyor. Lisanslı kaliteli CE belgeli ürünleri almak gerekiyor. Çocuk & Ebeveyn

beroa01
+1 yıl

Gebelikmi yoksan normal mi?

Selam gadası 🙃 Hamile olabilmek için regl gecikmesi gerekiyor. Adet olan bir kadının hamile olması çok düşük bir olasılıktır. O şekilde olması normaldir. Çocuk & Ebeveyn

1.113.747 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨