Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
Tanertr
+1 yıl

Saçın sık yağlanması yaşla ilgili olabilir mi?

Selam gadası 🙃 Yağlı saçlara sahipseniz, henüz sabah yıkadığınız saçlarınız birkaç saat sonra günlerdir yıkanmamış gibi görünebilir. Saçlarınızı gün içinde yıkamak mümkün olmayacağı için... Saç Bakım

Emir38
+1 yıl

Saç diplerim kuruduğu için kaşınıyor çözümü bilen var mı?

Selam gadası 🙃 Sağlıklı saçlar için besinlere çok dikkat etmek gerekiyor gadası. Demir açısından zengin gıdalar tüketmeye dikkat etmeliyiz. Fıstık, pekmez, keten tohumu, mercimek, patates,... Güzellik & Bakım

ballısütümbenim
+1 yıl

Siyah saç boyası?

Selam gadası 🙃 Bence saçların hala sarı renkte kalmakta ısrar ediyor. Bence sarı saç renginin saçlarından tamamen akmasını gitmesini beklesen daha iyi olur. Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Saçlarıma ne yaparsam bozulmaz?

Selam gadası 🙃 Bunun saç sabitleme spreyleri var. Dilersen onlardan kullanma şansın var. Ama benden tavsiyeler her Allah'ın günü kullanma. Çünkü zamanla saçlarında yıpranma ve dökülmeler... Saç Bakım

demirel_tarik
+1 yıl

Saçı her gün düzleştirmek yakar mı?

Selam gadası 🙃 Sağlıklı saçlar için ısısal işlemlerden uzak durmak gerekiyor. Haftada bir yapmak daha uygun olur. Şimdi zararını görmezsin. Ama 30-35 yaşından sonra dökülmeler meydana gelecektir. Saç Bakım

birsuskuncicek
+1 yıl

Özenti bulduğunuz bir saç rengi var mı?

Selam gadası 🙃 Genelde sarı saç rengini özenti buluyorum. Çünkü her kadına sarı saç rengi gitmiyor. Ama insanlar ısrarla sarı saç rengini tercih etmeye çalışıyor. Saç Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Saçlarım sağlıklı bakımlı gözüküyor mu sizce?

Selam gadası 🙃 Belli ki saçlarına bakım yapmasını özen göstermesini seven birisine benziyorsun. Oldukça sağlıklı saçların var. Uzunluk bakımından güzel görünüyor Saç Bakım

Marrri
+1 yıl

Karşı cinste kıvırcık saç mı düz saç mı?

Selam gadası 🙃 Aslına bakarsak her iki saç modeli de oldukça hoştur. Ama kadınlar düz saçlı olmayı daha çok seviyor. Çünkü hem model açısından hemde bakım açısından kolaylık sağlıyor. Saç Bakım

kimleraldı
+1 yıl

Saç ektirmeyi ya da PRP yaptırmayı düşünen var mı?

Selam gadası 🙃 Erkeklerde ektirme işlemi gayet başarılı oluyor. Ama kadınlarda ki süreç nasıl işliyor. Onu yaptıran birinden öğrenmek gerekiyor. Güzellik & Bakım

Edameda06
+1 yıl

Artık herkes facetunelenmiş bir surata mı sahip?

Selam gadası 🙃 Genelde aşırı makyaj yapan kadınların birbirine benzediği doğrudur. Güzellik & Bakım

meryemyoruk
+1 yıl

Bu yaptığım günah mi?

Selam gadası 🙃 Sırf soru sormak için soru sormasan çok daha iyi olurdu. Ama napak senin sorularına da ihtiyaç oluyor. Çocuk & Ebeveyn

xİstilacıTürİnsan
+1 yıl

Çocuk sahibi olmaya hazır hissettiğini nerden anlarsın?

Selam gadası 🙃 Genelde insanlar yeni doğum yapmış birinin çocuğunu görünce içinde birşeyler kopar. O zaman kendisininde çocuk sahibi olmak istediğini anlar. O zaman karar vermiş olur. Çocuk & Ebeveyn

xİstilacıTürİnsan
+1 yıl

Çocuk sahibi olmadan önce araştırma yapar mısın?

Selam gadası 🙃 Neden bir araştırma işine gireyim ki. Zaten insanın kaderinde çocuk sahibi olmak varsa ağzıyla kuş tutsa bile onun önüne geçemez. Çocuk & Ebeveyn

Edameda06
+1 yıl

Ombreli saçlar artık tarih mi oldu?

Selam gadası 🙃 Hayır aksine hala revaçta olduğunu düşünüyorum. Yeni yeni renklerle tercih edildiğini düşünüyorum. Saç Bakım

Doçka21
+1 yıl

S boru neden takilir?

Selam gadası 🙃 Çünkü s borunun içinde sürekli su olur. Su olmazsa orada koku meydana gelir. Hemen her giderin içinde su haznesi yer alır. Banyolarda bile gider yerlerinde su haznesi oluyor ki... Ev & Yaşam

Gizli Üye
+1 yıl

Halısız ev güzel olur mu?

Selam gadası 🙃 Halı olmayan ev çok soğuk olur. Çünkü halı evin sıcak olmasına katkıda bulunur. Kaldı ki halı olmayan bir evde çıplak ayakla yere basmak diye bir şey olmaz. Ev & Yaşam

06Madam
+1 yıl

Kücük evde yaşanır mı?

Selam gadası 🙃 Minimal evde yaşamak isteyen için idealdir. Ama büyük evlerde yaşamaya alışmış insanın yaşaması zor olur. Kaldı ki 50 metrekare bir ev içinde yaşamakta insanı hayli zorlar. Ev & Yaşam

another_universe
+1 yıl

Hayatın farklı Hissteren anlar?

Selam gadası 🙃 Hayat bize her zaman güzellikleri ile geliyor. Biz insanlar ya bunun farkına varıyoruz. ya da varmayıp hayatımızdan memnun olmadığımızı dile getiriyoruz. Ev & Yaşam

CoronaBorealis
+1 yıl

Evde yapabileceğim paketleme işi gibi basit ve kazandıran işler biliyor musunuz?

Selam gadası 🙃 Aman dikkat et şimdi herkes iş bulacağını der. Ama kimse iş başa düştüğü zaman iş bulmuyor. Aksine senin elindeki parayı almaya çalışıyor. Ev & Yaşam

Memoo00007
+1 yıl

Evde tek yaşamayı seviyor musunuz?

Selam gadası 🙃 Hemen her insan tek yaşamayı ister. Ama ben aile içinde yaşamayı daha çok seviyorum. Bazen tek olduğum zaman canım sıkılabiliyor. Ev & Yaşam

1.113.537 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨