Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
Edameda06
+1 yıl

Saçların sağlıklı ve gür şekilde uzaması için ne yapmak gerek?

Selam gadası 🙃 İlk etapta kimyasal içerikli ürünlerden uzak durmak gerekiyor. Daha sonra ısısal işlemleri pek fazla yapmamak, sağlıklı ve dengeli beslenmek gerekiyor. Saç Bakım

Sahrmmcelikel
+1 yıl

Saçımı doğal olarak nasıl boyayabilirim?

Selam gadası 🙃 Saçları doğal olarak boyamak ancak kına kullanmakla olur. İstenilen saç rengini ancak saç boyaları tercih edilerek elde edilebilir. Güzellik & Bakım

Edameda06
+1 yıl

Saç bakımına sadece kadınlar mı dikkat etmeli?

Selam gadası 🙃 Hayır bakım söz konusu olunca erkeklerde üzerine düşen görevi en iyi şekilde yapmalıdır. Kendine saygısı olan her insan zaten bakım konusunda oldukça iyidir. Saç Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Saçlarım platin sizce yarısını kızıl yapsam mı?

Selam gadası 🙃 Şu an için saçlarını kendi haline bırakman daha iyi olur. En azından saçların kendine gelmiş olur. Beyaz tenli olduğun için hemen her renk harika görünür. Başka renkleri de... Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Açılan saçlarımı tekrar boyasam yanar mı?

Selam gadası 🙃 Şu an için saçların acıkmış istediğin renge boyama şansına sahipsin. Ama bence biraz daha beklemek garanti olur. En azından yanma riskini ortadan kaldırmış oluruz. Saç Bakım

KirliSakal
+1 yıl

Saçlarınız dökülmeye başladığında saç ektirmeyi düşünür müsünüz?

Selam gadası 🙃 Hayır böyle şeyleri hiç aklıma getirmiyorum. Kaldı ki şu an iyi bir saç ekimi için ciddi paralar vermek gerekiyor. İnsan yaşadığı her seneden kendine anı biriktirir. Dökülen... Saç Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Oryalle siyah saçlarımı?

Selam gadası 🙃 İlla ki saçları boyamadan önce açma işlemi yapmak gerekiyor. Yalnız orial saçlara uzun vadede zarar verebiliyor. Papatya suyunu deneyerek açma işlemi yapabilirsin. Güzellik & Bakım

serimiyy
+1 yıl

Evde kendiniz kakül kesebilir misiniz?

Selam gadası 🙃 Pandemi döneminde çoğu kadın saçlarını kendisi kesmeye başladı. Kahkül kesmek kolay gibi olsa da kesimi zordur. Çünkü düzgün olması insanın işini zor hale getiriyor. Saç Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Jiletle NASIL saçımı kazırım?

Selam gadası 🙃 Evde tek başına yapmak zor olur. Çünkü jilet işin içine girdiği için kesilme oranı yüksektir. Kuaför yaparsa daha iyi olur. En azından kesiklerin önüne geçersin. Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Saç dökülmesi için en etkili yöntem nedir?

Selam gadası 🙃 Öncelikle düzenli olarak kullanılan şampuanı ve saç bakım ürünlerini, saç problemine yönelik şampuan ve ürünlerle değiştirmek gerekiyor. Yani gadası kullanılan şampuan, saç... Saç Bakım

Oksitosin
+1 yıl

Zengin keli yapmak için, zengin olmak şart mıdır?

Selam gadası 🙃 Bana kalırsa o şehir efsanesi gibi birşeydir. Genelde kel insanlar paralı diye tabir edilir. Ama öyle bir şey pek mümkün olmuyor. Parayla imanın kimde olduğu özellikle bu... Saç Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Erkekler kız şampuanı kullanabilir mi?

Selam gadası 🙃 Genelde pek tercih edilmez. Ama eğer ki kullanacak başka şampuan yoksa tercih edilebilir. Çünkü kadınların ve erkeklerin saç yapısı farklıdır. Aynı olsaydı kadın erkek şampuanı... Saç Bakım

Amortentiaa
+1 yıl

Bana güzel bir kadın parfümü önerebilir misiniz?

Selam gadası 🙃 Zara Gardenia Parfüm Zara gardenia parfüm içeriğinden bahsetmek istiyorum. Portakal çiçeği, kahve, vanilya içeriyor. Nasıl bir koku tabir et diye sorarsan, feminen bir koku... Güzellik & Bakım

LasTRomaNces
+1 yıl

Sofra hazır ne olsun?

Afiyet olsun gadası Yeme & İçme

Gizli Üye
+1 yıl

Ev işi yapmayan erkek nasıl oluyor?

Selam gadası 🙃 Genelde kendini bilen erkekler ev işi yapıyor. Çünkü bu demek değildir ki kılıbık olunuyor. Bence insan kendi evini temizlerken mutlu hisseder. Şahsen ben mutlu hissediyorum. Ev & Yaşam

ricoeren
+1 yıl

Yaz günleri uyuyamayanlar burada mı?

Selam gadası 🙃 Genelde yaz aylarında sıcaktan uyuma şansı pek olmuyor. Ama evi klimalı olan ya da kuzey cephe evi olan için uyku pek sorun teşkil etmiyor. Ev & Yaşam

Gizli Üye
+1 yıl

Sıfır daireyi sıfır eşyalı mı kiralarsınız yok eşyasız mı?

Selam gadası 🙃 Eğer ki geçici süre kalmam gerekiyorsa eşyalı olmasına dikkat ederim. Elbette temiz eşyalar benim için daha iyi olur. En azından içim rahat bir şekilde eşyaları kullanabilirim. Ev & Yaşam

Gizli Üye
+1 yıl

Kaynananızla yaşar mısınız?

Selam gadası 🙃 Eskiden olan çoğu insan yok derdi. Ama şimdi ev almak ya da kiraya çıkmak zor hale geldi. O açıdan bir müddet aynı evin içinde yaşanabilir. Ev & Yaşam

Gizli Üye
+1 yıl

Kapılar neden iki hatta bazen üç kere kilitlenebiliyor?

Selam gadası 🙃 Genelde bu güvenlik adına yapılmış bir durumdur. Hemen her insan evinin kapısını 3 kere kilitlemek ister. 4-5 olması için kapının eninin çok geniş olması gerekiyor. 3 tane... Ev & Yaşam

Gizli Üye
+1 yıl

Duşakabin seçimi ( kireci saklayacak bir çeşit var mı?)?

Selam gadası 🙃 Genelde cam olan her yüzeyde su lekesi oluyor. Ama üzerine yapıştırılan folyo sayesinde su yüzeyde pek kalmıyor. O tarz bir şey deneme şansın vardır. Ev & Yaşam

1.114.885 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨