Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
Edameda06
+1 yıl

Cilt bakımı gününüz var mı?

Ben direkt bir gün veremem ama iki günde bir daha detaylı cilt bakımı yapıyorum evet. Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Kendimden hiç memnun değilim, estetik yaptıran kızlara kötü mü bakıyorlar?

Sen nasıl hissediyorsan öyle yaptırmalısın. Artık estetik çok popüler bir durum kimsenin kötü baktığını ya da bakacağını sanmıyorum. Şayet böyle bir durum varsa da önemli olan senin kendini nasıl... Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Esmer mi, sarışın mı, kızıl mı (saçım koyu ama değişiklik yapıp boyamakta istiyorum ama bu resimlerdeki gibide olmam galiba)?

Ten rengin çok önemli burada. Eğer beyaz tenli isen kızıl çok yakışır. Buğday ten-sarışın kombinasyonu da çok hoş duruyor. Esmer bir tenin var ise kahve gibi koyu tonlar tercih etmelisin.✨ Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Çok uzunum diye utanıyorum?

Hayır, bence tam aksine erkeklere uzun boy yakışıyor. Kısa erkekler de kısalıktan yakınıyorlar.😂 Ayrıca bence uzun olmak avantajlı bir durum. Güzellik & Bakım

BirFilmKarakteri
+1 yıl

Güzel gülen kadın mı daha tehlikelidir yoksa?

Ben koku bağımlısıyımdır o yüzden bence güzel kokan. Ama tabiki güzel gülen kadınlar da çok hoş. 😂 Güzellik & Bakım

EssMeeR000
+1 yıl

Bugün laZerden cikann biri nelere dikkat etmeli?

Çok fazla güneşe maruz kalmamaya dikkat etmeli öncelikle. Güneş kremi kullanmalı. Lazer bir de cildi kurutuyor o yüzden sürekli cildin nemlendirilmesi gerekir. Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Yanık Lekesine Kapatıcı Sürersek Nolur?

Evet bence iyileşene kadar bir ürün sürmemeyi dene. Hem iyileşmesini geciktirir hem de dedikleri gibi kararma yapabilir. Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Yüzümde pütür pütür sivilceler var krem falan alerji yapıyor doğal gerçekten işe yarayacak yöntem var mı?

Diş macunu-karbonat maskesi ikilisini çok faydalı buluyorum ben o konuda. Siyah noktalara da baya iyi geliyorlar. Onu deneyebilirsin. Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Full makyajli kızlarmı yoksa doğal kızmı daha güzel?

Bence ikisinin ortası en iyisi.🤔 Doğallık tabiki güzel ama sıfır makyaj da çıkamıyorum alıştık tabi... Abartmadan natural makyajlar en iyisi sanki. Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Bıttım sabunu kullanan var mı?

Ben bir süre kullandım. Sivilceleri güzel kurutuyor fakat cildi de kurutuyor.😂 O yüzden sadece yağlı bölgelere sürülerek kullanılabilir. Ya da devamlı olarak cildi nemlendirmek gerek. Güzellik & Bakım

Miniiminnakkk
+1 yıl

Tatlılık sempatiklik sizin için ön plandadır yoksa yakışıklılık-güzellik mi?

Ben açıkçası güzelliğin daha ön planda olduğunu düşündürüyorum. Fakat insanın kendisini çevresindekilere sevdirmesi sempatikliği sayesinde mümkün oluyor. O yüzden ikisi de olsa fena olmaz gibi.🤪 Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Saçlarım siyah esmerim turuncu yapsam nasıl olur?

Ben esmerlere kahverengi, bronz tonları çok yakıştırıyorum ama turuncu tonları denemek istiyorsan bence koyu bakır yapabilirsin çok hoş durur eminim.😍 Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Fito Krem Veya Madecassol Kullananlar?

Ben Madecassol kullanmıştım cilt lekeleri için. Yaklaşık 1-2 ay kullandım. Cilt lekelerini açıyor. Yanık lekelerine de iyi geliyor. Fakat gündüz sürmemeni tavsiye ederim leke yapabiliyor. Gece... Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Güzelliğin göz rengiyle alakası var mıdır?

Hayır ben olduğunu düşünmüyorum. Renkli gözün güzellikle direkt bağlantılı olduğuyla alakalı bir algı var fakat renkli gözlü olmayıp çok daha güzel olan çok insan var. Nasıl taşıdığına bağlı bence... Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Sizce güzel misiniz/yakışıklı mısınız?

Makyaj yaparsam güzelim yoksa tartışılır.😂 Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Sivilcelere iticimi bakarsınız yoksa normal mi karşılarsınız?

Elbette gayet normal bir durum bence. Sivilce bu çıkar, geçer. Bu kadar büyük sorun olması daha tuhaf geliyor. Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Güzellik algısı sizin için nedir?

Bence de tek bir güzellik algısından söz etmek yanlış olur. Bakımlı olan ve giydiğini üzerine yakıştıran herkes güzel olabilir. Güzellik & Bakım

fisfisgayikci
+1 yıl

Deniz yanığına ne iyi gelir?

Cildine buz sürmeyi deneyebilirsin. Ben de açık tenli olduğum için çok yaşıyorum bu durumu. Aloe vera içeren bir jel de sürebilirsin çok kısa sürede geçiriyor. Güzellik & Bakım

Makyajsız_Güzel
+1 yıl

Bakım ürünlerine mi, makyaj malzemelerine mi daha çok paranız gidiyor?

Maalesef ikisine de fazla fazla gidiyor. Ama sanırım makyaj malzemelerine daha çok harcıyorum. Malum bakım malzemelerine harcamayınca oluşan kusurları makyaj malzemeleri kapatıyor. 😂 Güzellik & Bakım

KirliSakal
+1 yıl

2 günlük seyahatte hangi bakım ürünlerini mutlaka yanınıza alırsınız?

Nemlendirici kremimi ve makyaj malzemelerimi asla yanımdan ayırmam :) Bir de seyahat boy saç bakım ürünleri alırım yanıma. Güzellik & Bakım

21.662 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨