PÜRÜZSÜZ GERÇEKLER

Gillette Venus Comfortglide

Batık sorununuzdan nasıl kurtuldunuz?

Batıklarım geçmiyo cıldırıcam yardım edin ne kullanıcam bunlara

0|0
10

En İyi Kız Görüşleri

  • Genelde manikür- pedikür yapan kişi iyi bir uzmansa törpü yardımıyla sizi o batıktan kurtarır. Tabii siz yinede isterseniz bir dermatolojiye gözükün.

    0|0
    0|0
  • Valla ben lazere giderek deli gbi kaşınırdım çıkarmaya uğraşırdım onları

    0|0
    0|0
    • Ama lazer için Şu an bir bütçem yok öğrenciyim kesin çözümü lazer mi kaç seansta bitiyo detayşı yazar mısın

    • Hepsini Göster
    • O zaman krem falan değil tek çözüm lazer bakalım üniden sonra artık :)

    • Ben hiç öyle şeyler kullanmadım ama keseyi falan çok denedim bana fayda etmedi umarım sende kurtulursun bian önce

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 8

Benzer Benceler

Yükleniyor...