PÜRÜZSÜZ GERÇEKLER

Gillette

Konfor Ve Pürüzsüzlüğü Bir Arada İsteyen Kızların Tıraş Bıçağından Beklediği 6 Şey

+5Xper

Özgürlüğün tadını sonuna kadar çıkarmak varken, istenmeyen tüylerin çilesiyle uğraşmak istemeyen kızlar buraya!

Konfor ve pürüzsüzlüğü bir arada isteyen kızlar, #KonforluPürüzsüzlük ile hayallerine kavuşuyor, hemen keşfet!

Görüş ve yorumlarda konforlu pürüzsüzlüğün sırrını keşfeden kızların arasında yerini almayı da unutma. 😉

1- Konfor ve ipeksi pürüzsüzlüğü bir arada sunan tıraş bıçağı ile hayatlarını kolaylaştırmayı düşlerler.

Konfor Ve Pürüzsüzlüğü Bir Arada İsteyen Kızların Tıraş Bıçağından Beklediği 6 Şey

2- Tıraş bıçaklarının, jel barları sayesinde aktifleşerek köpürmesini, ciltte rahatça kaymasını ve aynı zamanda ipeksi pürüzsüzlük sağlamasını isterler.

Konfor Ve Pürüzsüzlüğü Bir Arada İsteyen Kızların Tıraş Bıçağından Beklediği 6 Şey

3- Ciltte kolayca kayan tıraş bıçakları varken herhangi bir tıraş jeline gerek duymamanın büyük bir rahatlık olduğunu düşünürler.

Konfor Ve Pürüzsüzlüğü Bir Arada İsteyen Kızların Tıraş Bıçağından Beklediği 6 Şey

4- Tıraş bıçaklarının, cildi saran ve nem kaybını önleyen içerikleri olan jel barları sayesinde her an kendilerini iyi hissetmeye bayılırlar.

Konfor Ve Pürüzsüzlüğü Bir Arada İsteyen Kızların Tıraş Bıçağından Beklediği 6 Şey

5- 5 bıçaklı tıraş bıçakları sayesinde tek bir tüyü bile atlamadan mükemmel pürüzsüzlüğe kavuşacaklarını bilirler.

Konfor Ve Pürüzsüzlüğü Bir Arada İsteyen Kızların Tıraş Bıçağından Beklediği 6 Şey

6- Venus ailesinin en yeni üyesi Gillette Venus Comfortglide Olay ile ipeksi pürüzsüzlük ve konforu bir arada yaşamanın keyfini çıkarırlar!

Konfor Ve Pürüzsüzlüğü Bir Arada İsteyen Kızların Tıraş Bıçağından Beklediği 6 Şey

Artık ipeksi pürüzsüzlük ve konfor arasında seçim yapmak zorunda değilsin. Gillette Venus, Amerika’nın önde gelen cilt bakım markası Olay’la güçlerini birleşti!

Ve karşınızda: Yeni Gillette Venus Comfortglide Olay

Hayalindeki cilde #KonforluPürüzsüzlük ile ulaşmak artık çok daha kolay!

Konfor Ve Pürüzsüzlüğü Bir Arada İsteyen Kızların Tıraş Bıçağından Beklediği 6 Şey

Yeni Gillette Venus Comfortglide Olay 5 bıçağı ve Olay içerikli jel barları ile konfor ve pürüzsüzlüğü bir arada sunuyor. Suyla aktifleşen Olay jel barlar, tıraş bıçağının ciltte rahatça kaymasını sağlarken, aynı zamanda cildin etrafını sararak nem kaybını da önlüyor; 5 bıçağı da yakın tıraşla ekstra pürüzsüzlük sağlıyor.

Gillette Venus Comfortglide Olay ile hayalindeki ipeksi pürüzsüzlüğe konforla kavuşmaya hazır mısın?

Konfor Ve Pürüzsüzlüğü Bir Arada İsteyen Kızların Tıraş Bıçağından Beklediği 6 Şey
199
Görüşünü yaz

Senin görüşün nedir?

Kızlar Ne Diyor (199)

  • Melisahazalll

    Tiraș denemedim hic o yuzden nasıl oldugunu bilmiyorum

    • Selam, tıraş olmak, cildinin üst kısmındaki ölü deriyi uzaklaştırarak, cildinin pürüzsüz ve güzel görünmesine yardımcı olur. :) . Venus tıraş bıçakları nazik bir kayganlıkla ipeksi pürüzlükte bir cilde kavuşmana yardımcı olacak özelliktedir. ;) Denemeni tavsiye ediyoruz. ✌️ 💕

  • Gillette Venus Yine yaptı yapacağını <3 en kısa zamanda deneyeceğim. Bu güzel yazı için teşekkürler :)
    @ÇıtırÇitos

    • Selam, süpersin, beğenmene çok sevindik! :) Denedikten sonra da yorumlarını bizimle paylaş olur mu? ;) ✌️ 💕

  • Retrouvailless

    Bende kutu icinde olani kucugu var tatile gidecegim zaman atiyorum cantama, mis gibi. 💆‍♀️👌♥️

    • Ohh ne güzel! :) Özel saklama kabı olan Venus Snap tatiller için en ideal seçim. ;) ✌️ 💕

  • çaklıtmocha

    Hiç kullanmadım ama denilenlere göre kalınlaştırması çok dert🙄

    • Selam, aslında tıraşın tüyleri kalınlaştırdığı tam bir şehir efsanesi. :) Tüylerin uzama şekli genetik ve hormonsal yapımıza göre değişiyor. ;) Cildini ne kadar tıraş edersen et tüylerin daha kalın ve sert çıkmıyor. Rahatlıkla deneyebilirsin. ✌️ 💕

  • gayealgun

    tüm ihtiyaçlarını karşılayan bir ürün olmuş teşekürler.

    • Selam, biz teşekkür ederiz güzel sözlerin için. ✌️ 💕

  • Monstersela

    Size yeni bir slogan lazım o da şöyle ; "biz daha iyisini yapmadan en iyisi biziz."✌🏻

    • Vovvvvv! O zaman hemen ekleyelim bu sloganı da! :) Çok teşekkür ederiz, mutlu ettin bizi. ;) ✌️ 💕

  • Ece_istanbulizmir

    5- 5 bıçaklı tıraş bıçakları sayesinde tek bir tüyü bile atlamadan mükemmel pürüzsüzlüğe kavuşacaklarını bilirler.

  • Hyun-A

    Traş bıçağından tek beklentim yeni kılları dik dik çıkarmaması

  • cananevkusu

    Tras bicagini hiç denemedim fakat bı alıp denemek isterim.

    • Selam, biz de denemeni tavsiye ederiz. Pişman olmayacağına eminiz. ✌️ 💕

  • Elifsare2222

    Bin ürünü denemek istiyorum gerçekten ama nerelerde satılıyor acaba bilgisi olan var mı marketlerde var mı

    • Selam! Marketlere de yeni geldi. Kozmetik mağazalarında ve online alışveriş meclararında bulabilirsin.! Beğenmene de çok sevindik! ✌️ 💕

  • Venus traş bıçağını kullanıyorsan bir adım öndesin 😂😂

  • kullanışlı ve güzel bir şey eline sağlık güzel olmuş

  • istanbulkiziiii

    Fiyat olarakta 😂 ayni performansi bekliyoruz iyi indirim olsun yaa

    • Haahaha merak etme, en güncel indirimli fayatlardan ilk KScanların haberleri olacak. ✌️ 💕

    • Insallahh 🤗

  • Benlik bir durum değil ama kısa süreli pratik bir cozum

  • sevgievli

    Taşıması kolay çantana at ve çık nerede ne zaman istersen

    • Kesinlikle! :) En güzeli de bu olsa gerek. ;) ✌️ 💕

  • merakli_melahat123

    Denemek lazım çevremde tavsiye eden çok insan var 👍

    • Süper! Tavsiye edenlere bizden selam olsun. :) Biz de denemeni çok isteriz, pişman olmayacağına eminiz. ;) ✌️ 💕

    • 😍😍😍😍

  • izmirlikıs

    Batıklar için süper bir alternatiff. Teşekkürler Venüs

  • tatlımıcringemi

    Hmmm fiyatı ne kadar ki bunun hiç kullanmadım doğrusu

  • Jakgksjflak

    En iyisi lazer epilasyon arkadaşlar. Uğraşmayın jiletle ağdayla falan.

  • who_knew

    hayir tiras bicagi kullanmadim agdadan memnunum simdilik

  • Punkrella

    Cidden harika bir yazi olmus teşekkür ederim hzjsjs

  • Mrry-

    Keşke bir defa aldıktan sonra sonsuza kadar çıkmasa tüylerimiz 😒

    • Bu birçok kişinin temennisi ama genetik ve hormonsal yapılarımız işte. :) Merak etme, Venus ile tüylerin uzamasını beklemedeni çok kısa süre içinde tıraş olabilirsin. ✌️ 💕

  • leylatooo

    Bir deneyelim bakalım.. ipeksi pürüzsüzlüğe konforla kavuşmaya hazırım :D

    • Süper! Hadi deneyelim ve sonrasında yorumlarımızı paylaşalım. :) ✌️ 💕

  • Denedim, denemenizi tavsiye ederim, güzel bir marka

    • Harikasın! Hem denediğin için hem de tavsiyen için çok teşekkür ederiz! ✌️ 💕

  • Kedisevencicikız

    2. ye kesin olarak katılıyorum 😄

    • Harika! En büyük kolaylıklardan biri de o :) ✌️ 💕

  • Begüm_akrep

    Teşekkürler bilgiler için😊

  • _oumuamua_

    Daha uygun fiyatlı olsa çok mükemmel olmaz mı

    • Selam, aslında uzun süreli kullanımı ve dayanıklı olması Venus'ü oldukça ekonomik kılıyor. :) Bir başlığı maksimum 6 hafta boyunca kullanabilirsin. Sonrasında sadece başlığı değiştirmen de yeterli. ;) ✌️ 💕

  • Drnşmşk

    Yahaaa harikamısın nesin sen

  • gülx17

    Kızların kurtarıcısı #GiletteVenus ☺️

  • Colaamasekersiz

    Venüse yakışırdı zaten 🌸

  • Kızlardan görüşlere devam (139)
Yükleniyor...