PÜRÜZSÜZ GERÇEKLER

Gillette

Erkekler Neden Tüylerini Almıyor?

Gönül ister ki her erkek tüylerini alsın, bakımlı bakımlı gezsin. Fakat almıyorlar, tüylü tüylü geziyorlar. Öte yandan tüylerini almamaları için sebepleri de var.

1- Diğer erkeklerin almaması

Erkekler Neden Tüylerini Almıyor?

Aslında birçoğunun sebebi de bu. Tüyleri almak moda olsa anında alırlar. Diğer erkekler almadığı için, tüylerinden kurtulma gereği bile duymuyorlar.

2- Erkek adam tüylü olur algısı

Erkekler Neden Tüylerini Almıyor?

Tüysüz erkekleri ciddiye almama sorunları da yok değil. Topluma yapışmış '' erkek adam tüylerini mi alır'' algısı onları tüylü tüylü gezmeye itiyor.

3- Tüylerin koruma kalkanı olduğunu savunmaları

Erkekler Neden Tüylerini Almıyor?

Bir nevi doğru aslında. Yine de tüysüz, pürüzsüz görünüm dururken, korunmak için tüylerle takılmak pek mantıklı gelmiyor. Erkek olsam alırdım net!

4- Üşengeçlik

Erkekler Neden Tüylerini Almıyor?

Maalesef böyle bir problemleri de var. Erkekler bakım yapmaya bile üşeniyor doğrusu. Boş vakitlerinde kendilerine zaman ayırmıyorlar.

5- Tüyleri umursamamak

Erkekler Neden Tüylerini Almıyor?

Kendilerine zaman ayırmadıkları gibi, vakitlerini harcadıkları diğer şeyleri önemli buluyorlar. Bu sebeple de tüyleri önemsemiyorlar.

Erkekler haklı mı?

Erkekler Neden Tüylerini Almıyor?
26
42
Görüşünü yaz

Senin Görüşün Nedir?

En İyi Kız Görüşleri

  • Gizli Üye

    Valla ben kisisel temziligine dikkat ettikten sonra kili tuyu cok da önemsemiyorum sevdigim de zaten tuylu biri bana daha erkeksi geliyor😂😂butun kizlar tuysuz olsun demis bir ben mi maymun seviyom anlamadim ki 😂😂😂koreliler mesela bana tuysuz olmalarina ragmen tatli geliyor ama yine de killi erkekler (maymun gibi arkadaslari es gecerek) bana baya cekici geliyor ozellikle gogus killarini seviyorum ama sirtta hoslanmiyorum

    Görüş hala geçerli mi?
  • Hüzünler

    Göğsü kıllı olması beni rahatsız etmiyor aksine hoşuma gidiyor

    Görüş hala geçerli mi?
    • chechennn

      👍👍👍

    • chechennn

      Hemde bakımlı olması 😊

    • silici44

      sen cansında benım gogusde az kıl sırtta hic yok :D

    • Hepsini Göster

En İyi Erkek Görüşleri

  • ahmet_yusuf_007

    Kesinlikle değil. İlk ve en önemli sebep tüyleri alırken çok acıyor. Üstelik kızlar kadar tüysüz olmak zorun da da değiliz bu yüzden çoğumuz bu işkenceyi çekmemeyi tercih ediyor.
    Yani bence en önemli sebeplerden biri bu.
    ve şey de var hepsinden daha da önemli olan bir şey o da aile baskısı ve ailelerin tüyleri aldırmaya karşı olan görüşleri.
    Hala çok geri kafalıyız maalesef...

    Görüş hala geçerli mi?
  • yucelcğu

    Tüy konusunda hiç problemim yok çıkmadığı için almıyorum çıksaydı alırdım spor yaptığımız için hoş görünmüyor ayrıca bakımıda her erkek itinayla yapmalı bunun kadını erkeği olmaz

    Görüş hala geçerli mi?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

2440
  • stetoskop

    Doğru maddeler en çok da umursamıyorlar

  • Gizli Üye

    Doğru maddeler

  • Dilberto

    Salak salak işler ya. Erkek tüylerini alacakmış da mış mış mış da müş müş müş. Erkeğin yaratılışında var kıllı olmak. Sırt ve omuzlarda veya koltuk altındakilere dikkat etse gayet yeterli bence. Tüysüz erkeklerle her şeyi yaşayıp ondan sonra kıllı erkeklerle evlenmeleri de çok garip. Seni yaratan senin nelerden hoşlandığını senden daha iyi bilmese yaratmazdı zaten :)

  • LİiLİİTTH

    Tüylü erkek gerçekten itici, bakımlı ve tüysüz olmalı.

  • esmaa9

    Almasınlar..

  • Gizli Üye

    Son madde orangutanlığa özeniyprlar

  • yalnızlıkbanamahsus

    Almasınlar

  • Kimderdikisenle

    Bir dirhem tüy bin ayıp örttüğünden ötürü🤣

  • _lazarus_

    Çünkü kuş değiller isteseler de alamazlar

  • Gizli Üye

    bir gün ben alıcam onların tüyünü haaa

  • Rahat0810

    Evlenince kocaniza zorla ağda yapın ozaman

  • dido_

    O iri omuzlu ve kaslı goguslerin üzerinde tüyler oldugu zaman tum cekicilik gidiyor malesef 😁

  • Heyyeter

    Sırt ve omzunda görmek istemem ama kollara bacaklara ve göğsüne dokunmasınlar. Beni etkilemiyor tüpsüz adam Kıvanç Tatlıtuğ olsa bile yok işte hoşuma gitmiyor 😂😂

  • Kokuklar cünkü

  • Haerayer

    Haklılar👍😆😊

  • Çogu olmuyor ama almalari lazım temiz olmali insan

    • AdeM07

      Çok haklısın profil resmime bir bakar mısın

  • gül888

    Ozellikle gogus killarini seviyorumya offff kivircik kivircik. Gelsin ellerimle tariycam :)

    • kaya34d

      Bnde o istediginden cook var atabilirim sana

    • kaya34d

      Gel sen diledigin istedigin kadar gonderim sana ☺️☺️

  • hshshshshshshs

    Ya sacmalama neden alsın?

  • UranüslüGeldi

    Göğüs kıllarından gerçekten tiksiniyorum. Erkeklerin kızların her tarafının tüylü olduğunu görmesinden rahatsız olmasıyla aynı.

    • AdeM07

      Ben de sevmiyorum onun için lazer epilasyon yaptırıyorum

  • AcımasızKedii

    Çünkü erkek adam kıllı olur anlayışı var. Çok yanliş😑

  • AişəTürkovaa

    Neden alsın?

    • Kadınlar neden alıyorsa erkekler de o yüzden alsın.
      Tüylerini almayan kadınlardan tiksinmek biliyorlar ama kendileri almıyorlar? Saçma.

  • Kılsız erkek severim o yüzden Güney Kore'li erkekleri beğenirim.

  • Leremin

    Az öncede bu çeşit bir konuda yorum yapmıştım ve kesinlikle almaları gerek iğrenç bulan nadir kızlardan olarak yazıyorum bu yorumu

  • Ben göğsü kıllı seviyorum😂

    • silici44

      cansınız siz :D göğüste kıl mıktarının onemı var mı az var bende:D

    • Bilmem modeline göre degisir😂

    • silici44

      omuzlar geniş gogusun ust kısmı kıllı sırtta kıl yok :D

    • Hepsini Göster
  • KUMARBAZBARON

    Nerelerin tüyleri mesela vücutta heryerde tüy olur nereleri kastettiğine bağlı

  • Gizli Üye

    erkek dedigin gıllı olur siz ne anlarsnz

  • Erkekler halkı

  • Önceden favori kıllı erkeklerdi simdi modası bitti 😂 allahtan vucudumda dogustan tüy yok hee

  • scorpion026

    hangi tüyler? bende zaten tüy yok almama gerek yok. yabancı erkekler koltukaltlarını bile uzatıyor biz ggenem iyiyiz

  • SeveceksenSev

    Bende tüy yok valla tertemizim

  • Adımkupa

    Neden alalım gerek yok yani

  • ISpectra07

    Kardeşim çünkü biz böyle de güzeliz ama sizin güzel olmanız için binbir türlü işlemden geçmeniz gerekiyor.

  • zenci21

    ben alıyorum çünkü sevmiyorum

  • banabirisimgerekli

    Kıl, erkekliğin bir simgesidir.

  • panter7171

    Traş makinesi ile devam 😁

  • memet4266

    Tüyler alınır tabi ki...
    Ama vacsk tüylerini de aldıracak değiliz herhalde 😅

  • AdeM07

    Profil resmime bir bakar mısın ben de lazer epilasyon yaptırıyorum nasıl sence

  • let_ıt_to_be

    Tüylerimi bazen alıyorum koltuk altındakileri elbette her zaman alırım ama göğsümdekileri bazen sırtımda falan da çıkmıyor zaten

  • SpecOps34

    Ben göğsümü alıyorum yaz kış demeden daha estetik görünüyor bence.

  • terkansert

    Bazı bölgelerin alınması lazım tabiki. Almayanlarda çok pis kokuyor zaten.

  • barraquda

    Kadinsi erkekler istiyorsun sanirim? Full agdali adamlar.. bu gay isidir.

  • zevki_sefa

    daha bugün aldım başdan aşağı komple makine:)

  • Entero

    Göğüs kılları dışında her yerimi alirimm göğüs ude arkadaşım sevdiği için almıyorum oynamayı seviyor

  • tasknaydnn

    ben alıyorum beni rahatsız ediyo hem beğenmeyebilirler tüylü

  • MagRipOgLu

    Gerekli yerler alınması lazım

  • birsessiztavsan

    ben alıyorum kim diyor almıyor diye?

  • mehmet9007

    Valla ben umursamadığımdan almıyorum

  • Gizli Üye

    Ben lazer epilasyon bile yaptırdım. Lütfen genelleme yapmayalım.

  • oguzhan___

    Yok daha neler belirli bolgelerdekileri alir erkek dedigin tabi temizse yoksa ne öyle bacaklari aldirsin göğüsleri aldırsın elleri aldirsin olmaz ya erkekler baska kerimcanlar aldiriyordur herhalde :)

  • cinsel-sohbet

    Aliyoruz neden almiyormusuz

YÜKLENİYOR...