PÜRÜZSÜZ GERÇEKLER

Gillette Venus Comfortglide

"Bu Yaz Pürüzlere Yer Yok!" Mottosuyla Yola Çıkan Kızların, Bavullarına Mutlaka Koymaları Gereken 4 Şey!

Merhabalar,

Yaz için tatil planlarımız şekillenmeye başladı, hepimiz muhteşem bir tatil geçirmeyi hayal ediyoruz ama bazen işler istediğimiz gibi gitmeyebiliyor. Hatta şöyle söyleyim; küçük ihmalkarlıklarımız yüzünden aylardır hayalini kurduğumuz tatilimiz zehir olabiliyor. Eğer sizler de benim gibi "Bu yaz pürüzlere yer yok!" mottosuyla tatile çıkmak istiyorsanız, süper bir liste hazırladım.

Dikkatle okumanız tavsiye olunur.

Vücudunun istediğin her an pürüzsüz olmasını sağlayacak bir tıraş bıçağı

Vücudunun istediğin her an pürüzsüz olmasını sağlayacak bir tıraş bıçağı

Tatilde kendimi rahat hissedebilmem için, vücudum daima pürüzsüz olmalı. İstediğimiz her an pürüzsüzlüğü sağlayacak, acısız tek yöntem tıraş. Bu sebeple tatile giderken tıraş bıçağınızı yanınıza mutlaka alın.

ePttAVM
29,90 TL i

Bizleri çok iyi koruyacak bir güneş kremi

Bizleri çok iyi koruyacak bir güneş kremi

Güneş'in zararlı ışınları yüzünden vücudumuzun belli bölgelerinde ve yüzümüzde istemediğimiz lekelenmeler oluşabiliyor. Tabii güneş kremi sürmezsek güneş yanıklarıyla da mücadele etmek zorunda kalıyoruz. Bu sebeple yüksek korumalı, güvendiğimiz bir markanın güneş kremini, tatilde yanımızdan ayırmamalıyız. Böylelikle sağlıklı bronzluğun ve pürüzsüzlüğün tadını sonuna kadar çıkarabiliriz.

ePttAVM
83 TL i

Sineksavar spreyler

Sineksavar spreyler

Küçük sinek ve böcekler tatillerimi hep mahveder, bir türlü huzur bulamam. Geçmek bilmeyen kaşıntı ve acının yanı sıra bizlere görmek istemediğimiz izler de bırakıyorlar. Bu sene temkinli olacağım ve sineksavar spreyimi mutlaka yanıma alacağım.

ePttAVM
15,70 TL i

Şezlong keyfinin bölünmesini sonlandırıcı şapka!

Şezlong keyfinin bölünmesini sonlandırıcı şapka!

Denizden çıktıktan sonra uyku bastırır ya hani, ama gözlerinizi kapattığınızda Güneş'in yakıcı ışınları yüzünden bir türlü uyuyamazsınız. Bu nefretlik durumla karşılaşmamanız ve uyurken, sağlıkla bronzlaşmanın tadını çıkarabilmeniz için şapkanızı mutlaka bavulunuza ekleyin.

ePttAVM
44,91 TL i
"Bu Yaz Pürüzlere Yer Yok!" Mottosuyla Yola Çıkan Kızların, Bavullarına Mutlaka Koymaları Gereken 4 Şey!
23
3
Görüşünü yaz

Senin görüşün nedir?

Gillette Venus Ne Diyor

  • Selam @FiaLena, çok güzel bir bence olmuş eline sağlık :) Artık yaz geldi diyebiliriz ve yaza hazırlıklar başladı. Senin de yazdığın gibi en pratik ve kolay yollardan hazırlıklarımızı yapabiliriz ;) Tıraştan ve Venus'ten ilk sırada bahsetmen bizi ayrıca mutlu etti. ✌️ 💕

En İyi Kız Görüşü

  • Fatmaatış

    Hepsi çok doğru ve gerekli bilgiler emeğinize sağlık basarilarinizin devamini dilerim:))

En İyi Erkek Görüşü

  • zupperzonick

    Bu yıl tatil yapamayak olmam ne kadar saçma oldu

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

212
  • Nereye gitsem yanımdan ayırmayacağım şeylerden biri tıraş bıçağı, çünkü ne zaman istersem o zaman kullanırım😍

  • Matsiyahh

    Çok dogru tıras bıcaği olmazsa olmazz

  • bluecloudSR

    Fiyatlar güzel

  • musiclower

    İnşallah tatile gideriz çalışıyor evdeki herkes ya bnde dahil birimiz alsak izin diğerine uymuyor of

  • ɠơŋƈąɱ

    Fiyatlar uygunmuş bilgi için teşekürler

  • gamzeacar92

    Cırt cırt bant görüyor işimizi

  • Şu jileti prüzsüzlük sırrı olarak empoze etmeye çalışmayın insanlara ya. Jilet sürlen ciltte sivilce ve prüzler asla eksik olmaz

    • Kontesgirl

      @AğustosSırılsıklamm evet markasız jiletler dediğin gibi sivilce çıkarıyor ama venisün jileti ya da başka marka jiletler yara yapmıyor

    • @Kontesgirl jilet prüz yapmaz zaten kılların çıkış noktalarının hala açıık olması yapar. Jiletle alınan bacaklarda hep prüz ve nokta vardır epilasyon yapınca kaymak gibi oluyosun

    • Hepsini Göster
  • Ksjsbwjsine

    Jokerin neresini övüyorsunuz allah aşkına anlamış değilim ilk vücudun çok iyi oluyo 3 gün sonra hemen cikiyo ne anladım bu işten ya ağda ya lazer arkadaşlar

    • Joker yazılmış jilet demek istedim 😄😄😄

  • Mükemmel olacak belki ama tatil amaçlı gitmiyoruz bu yıl çünkü abim evlenecek turkiye de.. Ama tabi bavulun içine koymak lazım herşeyi 😉😅🙈

  • BukadarKolaymı

    Tıraş bıçağı yakıyo benim bacağımı falan herkesin böyle mi yoksa benim mi? cildim oldukça hassas..

    • Cildin kuruysa yakıyor tahriş ediyor çünkü

    • Selam, tıraştan önce mutlaka uygun bir tıraş jeli ve tıraştan sonra ise mutlaka uygun bir nemlendirici losyon kullanmanı tavsiye ederiz. Bu şekilde tahrişin ve kızarıkların önüne rahatlıkla geçebilirsin. ✌️ 💕

  • güneş kremi , traş bıçağı sivri sinek ilaacı birde :D

  • Ayrr35

    Cok gereksiz birsey

  • 7_Kocali_Hürmüz

    az evvel venüsümü kullanip ciktim dustan... bebek gibi heryerim 😀😀

  • Gzem_1

    Nice nice nice 😎

  • 0Ladyyy0

    Permatigi ovmekten vazgecin ya :(

  • dilekya

    Ben permatik kullanıyom🤣

  • Lazer epilasyon yaptırdığım için gerek kalmadı böyleşeyler düşünmeye 😎

    • aysunnnur

      İşe yarıyor mu? Yani tamamen bitirdi mi acaba?

  • Badgirl_xjr

    Güzel tavsiyeler

  • darkleyl96

    Güzel öneriler

  • womanw0nder

    Jiletler vazgeçilmezim.

  • _Ateşkelebeği_

    Bal gibi bir liste olmuş balım ellerine sağlık. 😻

    Sezon açılsın, yaz gelsinnnn. 💃

  • MagRipOgLu

    Lazer yaptırın

  • Sor-cevapla12

    Başlığı reklam yazsaydin daha iyiydi

Yükleniyor...