Karım benim için mantı yapmış :) Nasıl?

Jest olarak ona ne yapayım :)
Karım benim için mantı yapmış :) Nasıl?









2|0
3820

En İyi Kız Görüşü

  • Kahve yap da karşılıklı için

    0|2
    0|0
    • yapabilsem keşke

    • Yaparsın ne var sanki bir kahve yapma da
      İki tatlı kaşığı have koy bir buçuk tatlı kaşığı şeker yok iki fincan soğuk su koy altı kısık pişir köpüğü. olunca al kaynayınca fincanlara koy bu kadar

En İyi Erkek Görüşü

  • hocam yumul ya jest falan sonra düşünürsün 😂😋😂

    0|1
    0|0
    • Yedim bile kardeşim

    • Hepsini Göster
    • Her şey için sağol kardeşim

    • yardımcı olabildimse Rica ederim

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 37

  • oooo hingel mantısııı :D
    Afiyet olsun, karının kıymetini bil çok hamaratmış maşallahh. sende onu şımart, sev :D

    0|1
    0|0
    • Teşekkür ederim. O her şeyin en iyisine layık zaten :)

  • Çok güzel olmuşş :)) .

    0|1
    0|0
  • Çok güzel olmuş Afiyet olsun

    0|1
    0|0
  • Heralde yapacak isi ne dermişim 😊 😜 canim cekti yaa. bir öpucuk bir guzel soz mutlu olmasina yeter bence

    0|1
    0|0
  • Mantıya karşılık jest mi olur?
    Nasıl hatun aldın sen?

    0|1
    0|0
  • Yengenin ellerine sağlık güzel görünüyor. Sana da afiyet olsun. Bence yarın küçük bir hediye ya da çiçek al ona.

    0|1
    0|0
    • Sağol kardeşim yaparım elbette neden olmasın :)

    • Hepsini Göster
    • Tek duam bu zaten inşallah siz de hep mutlu olursunuz

    • Sağolasın abim

  • Afiyet olsun :)

    Onunla ilgilen güzel bir hediye de alabilirsin :)

    0|1
    0|0
  • Bende evlenince kocama yapicam indallah 😂😂😂😂

    1|2
    0|0
  • Karun rus mu? Rus mantısı gibi bu

    0|2
    0|0
  • Afiyet olsun..

    0|1
    0|0
  • ağzına sığıyomu

    0|1
    0|0
  • Afiyet olsun

    0|1
    0|0
  • Güzel afiyet olsun

    0|1
    0|0
  • Çiçek al

    0|1
    0|0
  • Uu sende ona hediye al parfüm falan ya da çanta

    0|1
    0|0
  • Afiyet olsun

    0|1
    0|0
  • Tektaş yüzük al💍

    0|1
    0|0
  • Allah allaah😂 git çiçek al ver karına👍

    0|1
    0|0
    • Tamam anlaşıldı çiçekk :)

  • çok güzel olmuş hep böyle mutlu olun : )

    0|1
    0|0
  • Mantı fabrikası aç

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    17

Erkekler Ne Diyor 19

  • çok büyük değil mi yaa :D

    0|1
    0|0
  • Çok şanslısın başkan bunu evde yemeyeli tam 6 yıl olmuş :D

    0|1
    0|0
    • İlerde olur başkan merak etme :)

  • Güzel afiyet olsun

    0|1
    0|0
  • dışarıda birşeyler içmeye götür hocam..
    yengemin ellerine sağlık bu arada..

    0|1
    0|0
    • Sağol bunu değerlendireceğim :D

  • ellerine sağlık yengenin ama biraz büyük olmuş sanki

    1|1
    0|0
    • Onlar öyle yapıyor ama tadı süper

    • afiyet olsun :) çiçek alabilirsin ya başka bir gün güzel bir akşam yemeği ;)

    • Teşekkürler :) Yapıcam elbette :)

  • Her gün yemem yapmıyomu zaten sana sevdiğin yemeği yaptı için onu sevdini söle yeter bence ya da hafta sonu sevdi biyere falan götür

    0|1
    0|0
  • Maşallah sans iste.

    0|1
    0|0
  • Niye ilk defamı yapıyor? Her öğün yemek yapsa her öğün jestmi yapcan

    0|1
    0|0
    • Benim için uğramış emek vermiş. Değer vermek suç mu kardesim?

    • Güzel birşey yapmışta bunun için extra birşeyler yapmaya gerek yok bir gülümsemen bir öpmen yeterli olacaktır, yoksa her yemek yaptığında extra bir jest yapmaya gerek yok bunu diyorum

    • haklısın ama bu diğerlerinden farklı ondan dedim yoksa her yemekte tabi olmaz

  • jest olarak hünkerbeğendi yapabilirsin. çok lezzetlidir ve isimle de bir gonderme yapabilirsin.

    0|1
    0|0
    • keşke ama mutfakla aram yok kardeşim

  • Afiyet olsun usta, bize de yapan birileri çıkar inşallah karşımıza

    0|1
    0|0
  • Bir masor bulabilirsiniz, sayet gorusunuze uygunsa.

    0|1
    0|1
  • Manita yapmış diye okudum korktum dedim ne garip ilişkiler varda sonra fotoğrafı görünce "Heeeğ" oldum. Afiyet olsun :D

    0|0
    0|0
  • Oral bişiler yap :DD

    0|0
    1|1
  • Para ver kendisi alsın hediyesini bence 😄

    0|0
    0|0
    • O zaman hediye olmaz o kardeşim

  • Mantı bük :D

    0|0
    0|0
  • twerk yap.

    0|0
    0|0
  • Tesekkur et eline saglik karicim de sonrasina sonra bakarsin

    0|1
    0|0
  • Kola ya da meyve suyu al yanına

    0|0
    0|0
    • Zararlı en iyi su :)

    • sen seç işte limonata da olur

  • rakı aç :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...