Kendi kendime kahvaltı tabağı hazırladım?

Kendi kendime kahvaltı tabağı hazırladım?
Bu sabah kendi kendime böyle bir şey yapayım dedim. Amacımda şuydu eğer bir gün sevgilim olursa (19 yaşındayım ve hiç olmadı, çünkü kopuk bir hayatım vardı) bu tabağın kat kat daha güzelinden ona hazırlayabilmek için alıştırma yapmak :)

Tabakta;
Salam (Kalp şeklinde olan şeyler)
Zeytin
Peynir
Yumurta
Ballı ekmek
Köfte (Minik minik top şeklinde yaptım kalp şekli veremiyorum dağılıyor yapabilen varsa yazsın)
Çay :)
Başka neler ekleyebilirim? Kahvaltıda yemeyi sevdiğiniz şeyleri yazarmısınız? Kızlar böyle bir tabak çok mu sade kalıyor? Yani illaki filmlerdeki gibi tepsidemi getirilsin? Şöyle ufak bir tabak yetmez mi?


0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Şahsen bana böyle bir tabak yapılsa hiç sade gelmez önemli olan zaten düşünmüş bir emek harcamış benim için

    0|0
    0|0
    • Vay be senin gibi düşünenler çoğalsın sadece tek dileğim bu. İnsan böyle düşünürse mutlu olabiliyor çünkü bunu öğrendim. Hep daha hep daha daha fazlasını istemek yerine bunlara önem veren kızlar çoğalsın memleketimde :) amin 😄

    • Eig için teşekkür ederim

En İyi Erkek Görüşü

  • Fazla hayal kuruyorsun, birde düz kahvaltılık tabaklarını dene söğüş tarzında dometesini hıyarını biberini ince ince yan yan koy tabağa görsellik kat zeytşnyağı kekiiği felan, Birde yumurta kır üzerine kaşar rendele böyle onuda yanına all sonrası sende zaten ha bu arada kenarlara dereotu süslemeyi unutma 😎😂

    0|0
    0|0
    • bilgisizim abi ne yapam işte 0 dizayn bilgisiyle bu kadar oldu 😂 bir daha ki sefere dediğin gibi yapcam onuda atcam

    • Hepsini Göster
    • Meselek ne abi senin?

    • Mesleği karıştırma 😎😉

Kızlar Ne Diyor 14

  • Iyi yaptin.

    1|6
    0|0
    • Neden içeriği okumadan başlığı okuyarak cevap veriyon ki

  • Allahım ne romantik erkekler var

    0|0
    0|0
  • afiyet olsun yok yok nerdeysee daha nolsun :D

    0|0
    0|0
  • Güzel de daha güzel bir sunum yapabilirdin.

    0|0
    0|0
    • Aslında alel acele hazırladım ama bir daha ki sefere daha iyisini yapcam atcam yine buraya ilk defa böyle bir şey yaptım ikincide daha iyi olcak bence :)

  • fena görünmüyor salam ballı ekmek damak zevkime hitap etmiyor;)

    0|0
    0|0
  • Afiyet olsn

    0|0
    0|0
  • Bırak o sana hazırlasın şımartma :)

    0|0
    0|0
    • Bazen o bezen ben yaparım. Ama bana böyle şeyler yapılması pek hoşuma gitmiyor. Daha çok ben yapmayı seviyorum. O yüzden en çok ben yapıcam en çok :D

  • Kahvalti yapmadim :3 ugrasamam

    0|0
    0|0
  • Oooo maşallah

    0|0
    0|0
  • çok iğrenç

    0|0
    0|0
    • Yinede teşekkürler yorumun için

  • Bence böyle cok güzel :D ben cok mutlu olurdum sahsen

    0|0
    0|0
  • tebrık ederım afıyet olsun peynır recel olsun yetıyor bana

    0|0
    0|0
    • Daha fazlasıda olmalı aslında kahvaltı önembi öğündür. Misal çay yerine meyve suyu olaydı daha mı iyi olurdu acaba? ben çay sevdiğim için çay yaptım ama onun yerine ne olsa daha iyi olurdu? hem görsel açıdan hem de damak zevki açısından?

    • ben de cay tercıh ederdıım

  • Kalpler falan :D

    0|0
    0|0
  • Ben genelde musli yiyorum ama afiyet olsun

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Gelecegin kilibigi

    0|1
    0|0
  • Portakal suyu, sucuk, peynir çeşitleri, jambon da olabilir

    0|0
    0|0
  • Mis gibi

    0|0
    0|0
  • Afiyet olsun

    0|0
    0|0
  • Afiyet ola

    0|0
    0|0
  • Ne mutlu sana

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;