Yaprak sarması isteyen yok mu💂🏻🍴?

Yaprak sarması isteyen yok mu💂🏻🍴?
Gelin beraber yiyelim😶😬🍴🍴
not*erkekler yiyemez


0|1

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Ama şimdi yapılacak şey mi bu gece gece günah ama ya 😔

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 51

  • En sevdiğim yemek yapılır mı bu.

    1|0
    0|0
  • yok istemem

    1|0
    0|0
  • dolmayı severim :) afiyet olsun ne okuyon öyle yaaa ne yazıyor orda merak ettim valla tarih mi la o :)

    0|0
    0|0
  • erkekler niye yiyemez, çükümüz düşer :/

    0|0
    0|0
  • Ayıp ayıp erkeklerin canı yok mu 😀

    0|0
    0|0
  • Bu saatte olmaz

    0|0
    0|0
  • Paragraf çalışıyosun demek ortak 😂

    1|0
    0|0
  • Afıyet ola kanks

    0|0
    0|0
  • çok kalın :S

    0|0
    0|0
  • Ahah erkekler yiyemezmiş isteyende yok zaten ashdjds sarma dediğin incecik olur abisi bu ne boyle asdsajhd

    0|0
    0|0
    • Güzellerini seçip fotoğrafını çekicem sonra cokseyapmayin😂

  • yokh

    0|0
    0|0
  • sevol biz istemiyoruz zaten 😝

    0|0
    0|0
  • güzel ama ben patates dolmasını seviyorum yine bunun gibi

    0|0
    0|0
  • Tamam 😕

    0|0
    0|0
  • Yook

    0|0
    0|0
  • Erkekler yedirir.

    0|0
    0|0
  • sizde zıkkım yiyin bogazinizda kalsin

    0|0
    1|0
  • Ehh fena değilmiş görüntüsü, tadı nasıl acaba?

    0|0
    0|0
  • Üniversite sınavında başarılar dilerim

    0|0
    0|0
  • Guzel saramamis.. bide erkeklere vermiyor 😬 .

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    31

3 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 22

Yükleniyor... ;