Bu nedir böyle 😂?

Bu nedir böyle 😂?
Ben tramvalı bir çocukluk mu geçirdim, ne yaşıyorum ben?😂 Ne yapmaya çalıştım ki?😅😂😂 Valla bakınca korkuyorum, tövbeler olsun😂

1|2
415

En İyi Erkek Görüşleri

  • Maharetliyim diyorsun yani standartlara uygun olduğum gibi mutfağımda iyidir diyorsun 😏

    1|0
    0|0
  • Bu devirde yemek yapan ve en onemlisi tatli yapabilen bir kiz. Bu arada guzel olmuslar... Ben kek yapabiliyorum da kabartma tozununu ayarlayamiyorum.. seninki gibi kivaminda kabarmiyor. Ya mantar gibi ya da dumduz 😂.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Eline sağlık 😍 yahu Allah aşkına benim kekim hiç kabarmıyor sen içine ne koydun öyle banada söyle 😂 .

    1|0
    0|0
    • Bir paket kabartma tozu😂😂😂 haaa birde iyice pişmeden fırının kapağını açma 😂

    • Hepsini Göster
    • Oluyor bazen, normal😂 haydi hayırlısı, kolay gelsin.

    • Teşekkürler 😂

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 13

  • Hoş görünüşü var yaa, ellerine sağlık çağırıyor bizi gelin tadıma bakin gibisinden 😂😂

    1|0
    0|0
  • Tranvayla falan alakası yok kek kuru pasta yapmayı bilmiyorsun vazgeç 😂😂

    1|0
    0|0
  • Katil Bebek çaki geldi aklıma

    1|0
    0|0
  • Gayet güzel olmuş. Neden korkuyorsun?

    1|0
    0|0
  • Aau kekten olsada acuk yesem😋

    1|0
    0|0
  • Afiyet olsun kardeş

    1|0
    0|0
  • Sanat yapmış

    1|0
    0|0
  • senmı yaptın bunları

    1|0
    0|0
  • Güzel 😂😂😂😂😂

    1|0
    0|0
  • kurabiye işte

    1|0
    0|0
  • Degişik olmus 😂

    1|0
    0|0
  • Offff pasta

    0|0
    0|0
  • bir çeşit değişiklik

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Sırf millet övsün diye Kendini kötülemene gerek yok güzel olmuş zaten

    1|0
    1|0
  • Tuhaf bir şey göremedim

    1|0
    0|0
  • O neydi gız?😂

    1|0
    0|0
Yükleniyor...