Beyaz kıyafetlerinizi beyaz ayakkabıyla kullanır mısınız?

Bembeyaz gelin gibi baştan aşağı kombin yapıp altınada beyaz spor ayakkabı giyinir misiniz? Beyaz kıyafetlerinizi beyaz ayakkabıyla kullanır mısınız?

0|0
2116

En İyi Erkek Görüşü

  • Giyim takıntın mı var senin takılma bu kadar seni seven her haline bayılır zaten seni sevmeyen eleştirir takılmayın güzelsiniz diye degil gerçekten sizi sevdiği için peşinizden gelsinler digerleri için kulaklarınız kapansın

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • beyazı tamamen kullanmak sıkıntı olmaz ama bazen çok göz yorabiliyor. araya açık renkler karıştırmayı tercih ederim illa beyaz kombin istiyorsam

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 15

  • Valla dolaba atarım elimi ne gelirse onu giyerim :D Modaymış demodeymiş hiç umrumda değil valla.

    0|0
    0|0
  • Beyaz ayakkabı seviyorm ama beyaz pantolon giyemiyorum şopar gibi oluyor insan bence kızlar giysin beyazı dolgun ve ışıltılı gösteriyor

    0|0
    0|0
  • Hayor beyaz pantolonun altına beya ayakkabı giyemiyorum. Çok itici geliyor bana

    1|0
    0|0
  • Giyerim. Beyaz şortumla beyaz ayakkabım bence çok iyi duruyor

    0|0
    0|0
  • Zaten 2 tane ayakkabım var 1 beyaz 1 gri çok çok özel olmadıkça dikkat etmem

    0|0
    0|0
  • ya. yes

    0|0
    0|0
  • esmerim yakışmaz

    0|0
    0|0
  • Çok da abartmayın çirkin olabiliyor

    0|0
    0|0
  • Evet uyuyorsa

    0|0
    0|0
  • bence yakışmaz ya

    0|0
    0|0
  • Beyaz iyidir

    0|0
    0|0
  • Beyaz ile maviyi çok seviyorum 😊

    0|0
    0|0
  • Bence turukuaz bu yıl derim

    0|0
    0|0
  • hayır

    0|0
    0|0
  • Nayir

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 20

  • Beyaz spor ayakkabı hastasıyım ama bütün kıyafetlerimi aynı anda beyaz olarak kullanmam bence güzel durmuyo araya farklı renkler katmakta fayda var.

    0|0
    0|0
  • Elbette ki hatta gümüş ve tonları da severim oluyor.

    0|1
    0|0
  • beyazın altına her şey gidiyor özellikle krokodil bak dene 😌

    0|0
    0|0
  • Şahsen ben seviyorum tamamen beyaz veya siyah giyinilmeyi ama onun dışındaki renkler takım yapmaya çalışmış gibi oluyor. Kötü.

    0|0
    0|0
  • Çok minimalist olmuş aynen çok severim ve uygularım

    0|0
    0|0
  • beyaz dişinda her renk ayakkabı olur beyaz kiyafete

    0|0
    0|0
  • Beyaz elbisenin altına beyaz topuklu olabilir sadece birde varsa beyaz kilolu çorap

    0|0
    0|0
  • yok ya o kadar beyaz olamam

    1|0
    0|0
  • Hayır asla

    0|0
    0|0
  • Evet

    0|0
    0|0
  • Yani güzel kombin olursa evet ama çoğu kez olmaz

    0|0
    0|0
  • Beyaz kullanmam hiç

    0|0
    0|0
  • Beyaz giymemki pek

    0|0
    0|0
  • Evet gıyerım

    0|0
    0|0
  • Bilmem, kıyafete göre.

    0|0
    0|0
  • spor ayakkabı giymem

    0|0
    0|0
  • hiç sevmem

    0|0
    0|0
  • aynen

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • hayır yaa

    0|0
    0|0
Yükleniyor...