Emergence

Sorular

15 gü
1
2

Biz de tacize karşı çıkmalı mıyız?

Son zamanlarda artmaya başladı sanki bu olaylar. Hoşuma gidiyo diye ses çıkarmıyom da sanki tepki göstermemiz de gerek bilemedim.

0|0
19 gü
0
1

İstiklal Marşı ve Kapanış?

EEE bugünlük bu kadar dertlere derman olma, bilinmeyeni arzulayana kılavuzluk etme yeterli sanki? https://www.youtube.com/embed/FLez33lWugA

0|0
6 ay
2
3

Ölümü unutuyor muyuz?

Bu olayın bir ortası yok. İnandığın bir din varsa; sonsuz cennet için 7/24 çabalamalı / ibadet etmelisin, inandığın bir din yoksa; zaten yaşamın...

0|0
6 ay
5
4

Şu an aslında yok muyuz?

Bizden önce yaşamış ve ölmüş milyarlarca insan bizim için hiç var olmamış gibiyse, bundan 200 yıl sonra bu soruyu görüp okuyan kişi için de biz...

1|0
8 ay
2
1

Albert Camus sever misiniz? En sevdiğiniz kitabı hangisi?

Benim; Sisifos Söyleni. Ama kitap tavsiyesi olarak görmeyin. Ben her ne kadar dini kitap seviyesine yakın görsem de çok başarılı ve herkesin...

0|0
8 ay
9
3

En sevdiğiniz şiir hangisi?

Günaydın. Sevilen şiirleri merak ediyorum. Yeni şiirler keşfetmek için güzel olabilir. Benim; Yaşamaya Dair, Nazım Hikmet Ran

0|0
8 ay
8
4

Karabasanla evlenebilir miyim?

Her gece koynuma girip uyuduğu için aramızda bir çekim oluştu ve ikimize bir şans verdik. Şükür her şey çok güzeldi, şimdi evlenmek istiyoruz....

0|0
8 ay
8
5

Hayatını kaybeden KS üyeleri var mı?

Hem anmış oluruz hem de neleri dert ettiğini nelerden zevk aldığını görüp farklı düşüncelere dalarız diye düşünerek sordum.

0|0
8 ay
5
10

Yok olacak bir evrende yaşamanın amacı nedir?

Ne kadar gelişirsek gelişelim (ölümsüzlüğü elde etsek bile) içinde bulunduğumuz evren ölecek (içinde yaşam ihtiva edemeyecek duruma gelecek; heath...

0|1
9 ay
9
3

Kızların sürekli x'li y şeklinde nick alması?

Kadınlar yaratıcı zeka konusunda daha mı geride? Örn: çileklitassak

0|0
1 yıl
2
1

Cinler neden bana bulaşamıyor?

Epeydir cin diye bir şey varsa gece bekliyorum diyorum fakat henüz bir gelişme olmadı. Daha ne kadar beklemem gerek?

0|0
1 yıl
6
9

Hic rakiyi kolayla ictiniz mi?

Votka bitince deneyip keyif aldigim eylem. Ayrca raki içen maldir bok gibi kokuyo

0|0
1 yıl
11
2

170 cm'den kısa kızlara gerçekten aşık olan var mı?

Hani böyle erkeğe muhtaç, masum triplerinde, birey olamamış minyonlardan bazen etkileniyoruz ama gerçekten aşık olabilen var mı bu kızlara?

0|0
1 yıl
2
1

Kısa erkekler neden daha agresif?

Gözlemlediğim bir durum. 170 cm civarındaki erkekler havlayan köpek gibi; ota boka salça olup mevzu büyüyünce ortalıkta görünmüyolar

0|0
1 yıl
4
6

Futbolda bir miktar şiddet serbest olmalı mı?

Buz hokeyinde ne güzel adamlar 1v1 atıyor hakemler dahil kimse karışmıyor (biri yere düşene kadar).

0|0
1 yıl
9
11
0|0
1 yıl
2
6

Smirnoff mu absolut mu?

Ülkemizdeki iki guzel vodka markasindan hangisini tercih ediyorsunuz

0|0
1 yıl
1
6

1. Lig şampiyonluklarının yıldıza bir katkısı var mı?

Fenerbahçe 4. yıldız için taktik mi deniyor?

0|0
1 yıl
2
3

Çilekli protein tozu + muz karışımını denediniz mi?

Hayatımda yediğim en tatlı şey olabilir. Muzu ezip üstüne whey atıp karıştırıyoruz. Ben daha yeni keşfettiğim için 2 farklı aromada deneyebildim...

0|0
10.234 Xper puan
YÜKLENİYOR...