Borsada tüm mal varlığınızı kaybetmeyi mi yoksa sevgilinizi kaybetmeyi mi tercih edersiniz?

Kaybetmek insana mahsus.
Kaybetmelerin en güzeli sizce hangisi?
Tercihinizi açıklayın lütfen.


0|1
3234

En İyi Kız Görüşü

  • mal varlığımı kaybedersem büyük ihtimalle sevgilimi de kaybederim çünkü bir insanın benimle sevgili olması için muhtemelen zengin falan olmam lazım. o zaman ben sevgilimi kaybetmeyi tercih edeyim

    1|2
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Dünya sınırlarında, finansal güçten öte değerli bir unsur yoktur.
    Ana, baba, kardeş, yar, yaren hepsi bir yana, mal varlığı bir yana.
    Paraya karşı tercih edebileceğim birileri yoktur, evvela kendi canımız, ardından mal varlığımız, sonrasında yar yaren gelir.

    Borsada tüm mal varlığımızı kaybetmeyi kesinlikle tercih etmeyiz.

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 31

  • Sevgili

    1|1
    0|0
  • Maniolunmuş bir adam direnir durur
    utanır ve korkar kefenlenmekden Zamanımı çalan bir kara ekmek
    durur yüreğimde bir kurşun gibi Bir adım atarsak kafes kırılır
    Belki birden erir zincirlerim
    Ne mana ama sevdiğim mısralar..
    Elbette değeri hiç olacak mal varlığı.. :))

    0|1
    0|0
  • Sevgili bulunur da para zor bulunuyor.
    Tercihim mal varlığından yana.

    0|1
    0|0
  • Şu an param degil sevgilim olduğu icin tabii ki mal varlığını seçerim para tekrar kazanılabilir yavaş yavaş ama o insan gibi birisinin bir daha karşıma cikabilme ihtimali yok sanirim

    0|1
    0|0
  • Sevgilimi kaybedeyim... Param kıymetlidir

    0|1
    0|0
  • nasil bir sevgili olduğuna bağlı, zaten iyi anlasamiyorsak zorunlu bir iliskiyse sevgiliyi kaybetmeyi tercih ederin

    0|0
    0|0
  • Hepi topu malım mülküm, telefonum ve PTT kartım.
    Ee sevgili zaten Şam'da kayısı.

    Tercih edecek birşey yokmuş yahu.

    0|0
    0|0
  • Sevgilimi kaybetmeyi tabi ki 😂

    0|1
    0|0
  • Sevgili gitsin yenisi gelir fjdvd

    0|0
    0|1
  • Sevgilimi tabiiki 😛

    0|1
    0|0
  • Ikisini de atayım gitsin beni bana bıraksınlar. Mal mülk ailemde var bende olsa ne olmasa ne, beni seveni bırakacak olsam o beni bırakmıyor zaten
    Mutluyum..

    0|0
    0|0
  • para herşeyden önemliii

    0|0
    0|0
  • sevgilim eğer gerçekten sevgilim sözcüğünü hak eden biri ise onu tercih ederim.

    0|0
    0|0
  • sevgilimi. mal varlığım varsa istediğim adam sevgilim olur zaten.

    0|0
    0|0
  • mal varlığımı kaybederim

    0|0
    0|0
  • sevgilimi kaybetmeyi tercih ederim :D

    0|0
    0|0
  • Kır papatyasi

    0|0
    0|0
  • Sevgilimi kaybetmeyi

    0|0
    0|0
  • Mal varlıgı tabiki kaybetsem nolur sevgilimden geçinirim

    0|0
    0|0
  • Mal yok ama genede sevgili😂😂

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    11

Erkekler Ne Diyor 33

  • Yanan para olsun abi. Sevmek kabiliyetini omuzlarına yüklenip koşacak insanı bulmuşsan eğer, yansın zaten bütün fonlar, bütün ikramiyeler devretsin, banka mı lazim o zaman?
    Şu metre karelerle sınırlı dünyada sevince güzelleşmeyen ne var?
    Biri sahiden elinden tutsun, deniz bedava, güneş bedava, soğan ekmek yeriz ne var?

    0|1
    0|0
  • Sevgili mühim değil , aşk emek ister emek ise para demektir. Bana göre borsada parayı kaybeden sevgiliyi elinden kaçırır ve intihara başvurur.

    0|1
    0|0
  • sevgiliyi kaybetmeyi.

    0|1
    0|0
  • şu an için borsayı seçiyorum hiç mal varlığım yok çünkü 😄

    0|1
    0|0
  • Nasıl bir looser isek gider ikisini de kaybederiz.

    0|0
    0|0
  • bıber borsa oynamadıgım ıcın sorun yok

    0|0
    0|0
  • Kaybetmeye mecburmuyuz ki 🤔

    0|1
    0|0
  • "E kumar borcu namus borcudur. Şebnem"

    0|1
    0|0
  • 2 sinide tercih etmiyorum çünkü başıma geldi dolayısı ile hiçbiri abi allah kimsenin başına vermesin saçlarım beyazlayacaktı 1 günde gerek yok strese boyle güzeliz biz :D.

    0|0
    0|0
  • mal varlığım ve sevgilimde yok o yüzden kaybedecek bişeyim de yok. hayat bana güzel 😢

    0|0
    0|0
  • Ekonominin temel prensibidir; "Varlığının maksimum %30'unu riskli araçlarla değerlendir."

    Bu yüzden borsada kaybetmek daha cazip. :)

    0|0
    0|0
  • sevgilim gitsin :)
    borsada sallayacak kadar param varsa
    bir sürü sevgilim olur
    nasılsa aşk aptallık
    ben de fena aptal zamanlara parayla uçarım :))

    0|0
    0|0
  • sevgilimle aramdaki duyguya bağlı...

    0|0
    0|0
  • Sevgilinin ve mal varlığının değerine göre durum değişir..

    0|0
    0|0
  • neyim var sanki olmayan hatunum için bütün mal varlığımı kaybedebilirim :D

    1|0
    0|0
  • sevgilimi paramı kaybedince yanımda olacağını sanmıyorum ama bu sadece bir ihtimal

    0|0
    0|0
  • Sevgili kim ki? Eşim olsa, eşimi seçerim. Ama sevgili kim kim? Kim oluyor la sevgili?

    0|0
    0|0
  • sevgilimi tabiki mal gidince oda gider zaten ikili kaybetmeden iyidir

    0|0
    0|0
  • borsada yatırımım yok o yüzden borsa..

    0|0
    0|0
  • Mal varlığımı kaybedeyim. Ama sevgilim kalsın. ☺

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    13
Yükleniyor... ;