Öğretmenlik mesleği kutsallığını koruyor mu sizce?

Eskiden öğretmen dendiği zaman saygı duyulurdu. Sosyal çevrede bile "hocam" diye hitap edilirdi. Aynı durumu göremiyorum şu an. Sanki eski değerinde değil. Bunun suçlusu öğretmenler midir? Hayat şartları mı? Toplum mu?Öğretmenlik mesleği kutsallığını koruyor mu sizce?


0|3

En İyi Kız Görüşü

  • Kesinlikle kaybetti. Atatürk vekil maaşlarını öğretmen maaşlarını geçmeyecek şekilde düzenlemişti. O zaman kutsaldı. Şimdi ise ortalık atanamayıp başka işler yapan öğretmenlerle dolu.

    0|1
    0|0
    • O maaşları ve atanamama durumunu bile bile okuyorlar ama dimi

    • Hepsini Göster
    • Devlet bana kadro açsın devlet bana istediğim maaşı da versin çünkü ben hayal kurdum.. Mantıklı

    • Bütün bir ülkeyi yetiştiren mesleği bu şekilde tarif etmeniz sizi sandığımdan daha mantıksız yaptı zaten. Abuk subuk düşünce tarzınızı benim yorumumdan uzak tutarsanız sevinirim.

En İyi Erkek Görüşü

  • Hayır kolamıyor birçok şey gibi bununda kutsalığı geçiyor eski hocalar son temsilciler onlarda yavaş yavaş sahbeden ayrılıyorlar 😞

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • Kutsallık mı? Hiç yok, maalesef. İşsiz olan öğretmen olmuş algısı olduğu için saygı falan kalmadı birçok insanda.

    0|1
    0|0
  • bence toplum. eğitim önce evde başlar, ben evde başlayan eğitimleri çok da sağlıklı göremiyorum insanlar birbirine saygı duymuyor ki öğretmenine saygı duysun. bir de diğer yüzü var ki öğretmen-öğrenci ilişkileri oldukça fazlalaştı. millet arsız anacım napcan :/

    0|1
    0|0
  • sizin oralari bilmem ama buralarda kutsallik falan kalmadi. rezalet diz boyu

    0|1
    0|0
  • Hepsi. Öğretmenlerin kaliteli olmayışı, özel okullarda sırf öğrenciden gelen maddiyat var diye öğretmenelere yapılan saygısızlıklara karşı idarenin kayıtsız kalması falan filan. Birçok öğretmenle tanıştım. 5-6 tane vardır hala özlediğim

    0|1
    0|0
  • Evet eskisi gibi çok fazla değer taşımıyor normal bir esnafmış gibi görülüyor açıkçası. Toplumdan kaynalanıyor bence insanlar giderek "saygı" duygularını yitiriyor

    0|1
    0|0
  • Malesef eskisi kadar kutsal sayipmiyor ve bu corbada herkesin tuzu var :/

    0|1
    0|0
  • Eskisi kadar saygınlığı kalmadı hele ki tecavüzcü öğretmenlerden sonra

    0|1
    0|0
  • oğretmen ler torpilci oldular onların gözüne giren iyi girmeyen kotu

    0|1
    0|0
  • Toplumumuz artık doktoruda öğretmenide işçi olarak görüyor ve değer vermiyor

    0|1
    0|1
    • işçi degersizmi?

    • Hepsini Göster
    • @Sgt-Edward-Welsh onlara sözüm yok ama bir doktor kolay yetişmiyor bu ülkede onu öldürmek kadar cahilce birşey olamaz. Zaten ben bir öğretmen adayı olarak söylüyorum tek amacım öğrencileri ileride üretebilen bu ülkeye faydalı insan olarak yetiştirmek. Yani bunu mecburi bir görev olarak düşünmüyorum kimse düşünmüyor biz severek isteyerek yapiyoruz. bir öğrenciye vurmam ama ona tepki verebilirim bunun için ailesi gelip beni yargılayamaz sınıfta benim mahremimdir her hareketimi yargılama hakları yok. Çok biliyorlarsa eğer biz neden eğitimini alıyoruz bu işin. Ben kimseden teşekkür beklemiyorum ama saygıyı hakediyor eğitimciler.

    • elbette hak ediyor ama bunu bu şekilde soylemen yanlış. her iyi niyetli insan saygıyı hak eder meslekle alakalı bir şey değil bu.

  • Malesef görgüsüz aile ve ukala öğrenci kurbanı oluyor öğretmenlerimiz

    0|1
    0|0
  • "Değer olgusu" kaldı mı ki?

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Sosyal mesyada ki aptal aptal modalar bebeleri t- rex adı altında ma. l ma. l durumlarda kafalarını oraya buraya bağırtarak vurduyolar böyle bir ton moda geliyo geçiyo hocayı trollemekte başka bir moda oldu tabi bizim ger. izekalı ergenlerimizde hemen atlıyolar tabi kimsenin bu kim diye merak bile etmediği biraz komik videolarda gözükmek için

    0|1
    0|0
  • Bunun sorumlusu uygulanan devlet politikaları ve öğretmenlerdir. Eskiden meslektaşlarına sahip çıkan, kendini geliştiren, bilgiye değer veren bir kitle vardı. Ben şu an bunu göremiyorum. Tabi kendine değer vermeyen bir camiaya kimse değer vermez.

    0|1
    0|0
  • Yeni nesil sizlerin eseri olacak denilen idealist öğretmenler yok artık..
    olsa da olur olmasa olur hiçbir şey yapamazsam öğretmenlik yaparım hem 3 ay da tatil var diyenler var..

    0|1
    0|0
  • Bu belki biraz da sayılarla ilgilidir. Eskiden öğretmen de doktor da Vs oldukça azdı toplumun geneli eğitimsizdi. Şimdi ise yuzbinlerce öğretmen var. bir akrabası öğretmen olmayan kimse var mı burada mesela. Belki

    0|1
    0|0
  • Öğretmenlerin değerini bilene.
    Ülkemizde öğretmen şiddetine var ama bir düşünün insan gibi oturup ders dinlerseniz bir öğretmen neden size tokat veya benzeri şeyler yapsın.
    İnsan olamıyorlar bence öğretmen döverde severde.

    0|1
    0|1
  • Önemini yetirmiş bence abi. Hocalarını döven nesiller geldi artık :D

    0|1
    0|0
  • Evet hala idealist ve başarılı öğretmenlerimiz var

    0|1
    0|0
  • korumuyor,

    0|1
    0|0
  • Kesinlikle Hayır. ..
    Maaş alayım. ..
    Fikirlerimi birilerine empoze edeyim..

    0|1
    0|0
  • hayır öğretmen malesef öğrencisi başarılı olsun diye öğretmiyor

    0|1
    0|0
  • ne kutsalı , dalkavuk birsuru öğretmen var.

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;