Düğün gecenizde seni kucağına alıp taşımaya çalışan kocan seni taşıyamayıp düşürse ne yaparsın😜😀?

Sonrada aşkım çok ağırsın dese 😀😜 kocana nasıl ceza verirsin 😀😜


0|0

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 18

  • Kendimi bırakmam boynuna sarılır destek veririm oyleyken de tasiyamayacaksa artık hiç kucağına alıp kahramanlık yapmaya kalkmasin..😀

    0|1
    0|0
    • İşi bilen başka oliii 😊😀🙈

  • Ceza vermem neden vereyim bilerek mi yaptı

    0|1
    0|0
    • Çok ağırsın diyo bu ne demek sence şişgosun demiş kızmazmısın 😀

    • Doğru söze ne denir 😂😂

    • Şişgomusun 😭😭😭

  • O gece kanepeye talim olur :@

    0|1
    0|0
  • Askim basim agriyo ben uyuyacam hadi iyi uykular der yatardim 😂😂😂

    0|1
    0|0
    • Ahahhah 😊 bugün düğün gecesi ne uyuması 😭😭

    • Hepsini Göster
    • Yok ya benim askim beni seviyoo kizyamaz bana 😂😂😂

    • Adamın canı çıkar bence 😊

  • Kocam niye beni taşısın yahu. Efendi efendi yürürüm. Ha öyle oldu diyelim, ben kilomun farkındayımdır yadırgamam.

    0|1
    0|0
  • 50 kiloyu taşımayacaksa bir zahmetbkoltukta uyusun!

    0|1
    0|0
  • İnsanlık hali olabilir. ama kızda kiloluysa ve tasiyamayacagini bilirse hiç o kucağa cikmamali

    0|1
    0|0
  • hiç o toplara girmem kucağına almasın izin vermem :)

    0|1
    0|0
  • beni ztn tasiyamaz. 😂😂😂

    0|1
    0|0
  • Öperim

    0|1
    0|0
  • 45 kiloyum tasisin bir zahmet😂😂

    0|1
    0|0
  • Güler geçerim. En mutlu günümde bunu kafaya takmam.

    0|1
    0|0
  • 42 kiloyu kucağında taşıyamayan birinin zaten beni mikmesine izin vermem :D

    0|0
    1|0
    • Yuhhh bee edepsiz bu nası laf böyle 😡😡😡😡

  • Tasiyamicagi yuku yuklenmesin hic. düsürupte bir yerimi sakatlarsa aylarca koltukta yatabilir😀

    0|1
    0|0
  • öyle bir şey olmaz çünkü 48 kiloyum

    0|1
    0|0
  • Evet haklısın işte bu yüzden kaslı erkeklerden hoşlanıyorum derdim.

    0|1
    0|0
  • ozaman yatakta da taşıyamazsın beni derim :D

    0|1
    0|0
    • Şişgosun demek istemiş adam ağırsın ne demek 😀😜

    • ağzını yırtarım onun ben :D

    • Hak etti bence yırt kır burnumu 😀

  • Gulerim😂😂😂

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • valla ölene kadar söyler kadın
    bir beni taşıyamadın hayalimi yaşayamadım der
    derler unutmazlar
    bu anı yaşayan adamlara acıdım.. şimdi
    ben böyle atraksiyon yapmam belim agrıyor derim geçerim:)

    0|1
    0|0
  • benchte 100 bastığımı düşünürsek kimle evlendiğimi sorgularım

    0|1
    0|0
    • Yüz basıyon mu 😊 hey maşallah koca yusuf gibiymişin

  • arkadaşlar dostlar romalılar bır el atın dusuyo

    0|1
    0|0
    • Yardım istersen bidaha yüzüne bakmaz bence 😭

    • o degıl de ben sakarım kesın bı yere takılıp beraber kapaklanırız yere :(

Yükleniyor... ;