15 yaşından sonra kaç cm uzadınız?

arkadaşlar 15 yaşından sonra kaç cm uzadınız


0|0
54

En İyi Kız Görüşü

  • 15 yaşındamısın?

    0|0
    0|0
    • ikimizde aynısını sorduk şikayet edebilmek için çocuk cevap vermeyerek bizi nakavt etti dahası EİC seçerek de utandırdı :D

    • @REDHOTLİNE07-4 onu sistem otamatik seçti o seçse utanırdık ben hala aynı düşüncedeyim ama tabi kendisi ifade etmeyince yapacak bişey olmuyor :)

    • aynen aynen. bir de nickini görünce aklıma yılbaşı kartları geldi yaa çocuıkken falan o simli rengarenk kartlardan hep oturur saatlerce yazardık vay be eskiden emek vardı bir de onu postalardık insanlara.

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 4

Erkekler Ne Diyor 3

  • 20 cm uzadım

    0|0
    0|0
  • .178 falandım şimdi 1.86

    0|0
    0|0
  • 25 CM falan :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;