Çamaşır makinam bozuldu eve tamirci cağıramıyorum korkuyorum çözümü nedir bunun?

Yalnız yaşadığım için korkuyorum çağıramıyorum. yalnız yaşıyorum ailemle yaşamıyorum ve İstanbul'da yaşıyorum. kıyafetleri yıkama yıkama nereye kadar. ne yapıcam?


0|1
1130

En İyi Erkek Görüşü

  • Markası ne ise yetkili servisi çağır bazen sorun basittir orda bile onarırlar.. Öyle netten rastgele bakıp arama. dolandırıcı çok
    sadece markanın sayfasına girip yetkili servislere bak..

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Tamirci neden çagıramıyosun ki? yok mu altta ya da üst katta komsun tamirci tamir işini bitirene kadar bir kahve yapın oturun için :)

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 29

  • Tamirciyi çağır Komşundan yadım iste buraya yazdığın durumunu izah et korktuğunu ve güvenemediğini Tamirci geldiğinde kendisininde yanında olmasını iste (Bayan Komşundan)

    0|0
    0|0
  • tamirci ne yapacak sana
    yetkili servisi ara bul çagır
    sorun bitti

    0|0
    0|0
  • yetkili servis çağır bişey olmaz

    0|0
    0|0
  • manyak mısın sen yaa niye korkuyorsun ki :D

    0|0
    0|0
    • İstanbul burası tecavüz bile edebilir

    • yahu siz kafayı yemişsiniz valla bak o insanlar her gün 20-30 ev girip çıkıyorlar 80 milyonluk ülkede senede 1-2 numunelik olay oluyor medya olayı büyüttükçe büyütüyor abarttıkça abartıyor. resmen paranoya haline geliyor sanki her erkek taczvüzcüymüş gibi bakıyor bazı kafayı yemiş kadınlar.

  • yok mu iş yerinden bir arkadaş

    0|0
    0|0
  • Hayat filmlerdeki gibi olmuyor adamlar işinde gücünde coluklu çocuklu insanlar

    0|0
    0|0
  • Herkes aynı değildir ya

    0|0
    0|0
  • Komsundami yok hem neden korkiyorsun ki

    0|0
    0|0
  • kurutemizleme tek yol..
    ayrıca bir komşunuzdan rica edebilirsiniz o kadar da ümitsiz olmayın..

    0|0
    0|0
  • ya komşun falan yok mu söyle rica et çağır bir tamirci ne var sanki

    0|0
    0|0
  • Tamirci degil servis cagir

    0|0
    0|0
  • servis görmeli mecbur korkacak bir şey de yok.

    0|0
    0|0
  • Ben geleyim tamire adres ver

    0|0
    0|0
  • bir komşu teyzen yok mu

    0|0
    0|0
  • makinenin sorunu ne? azbuçuk anlarım.

    0|0
    0|0
  • Arkadaşını çağır eve. Sonra da tamirci.

    0|0
    0|0
  • yaşlı teyze felan yok mu komşun

    0|0
    0|0
  • Erkek arkadasin akraban esin dostun kimse yok mu onlar ilgilensin

    0|0
    0|0
  • Güvendiğin bir arkadaşın komşun falan yok mu tamirci geldiğinde yanında duracak?

    0|0
    0|0
  • Komşuyu çağır tamirci gelince

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    9

Kızlar Ne Diyor 10

  • Abartma komşunu çağır eve tamirciyide çağır dış kapıyı açık bırak bir sakınca olmaz.

    0|1
    0|0
  • Komsunu al yanına. Rica etsen gelır herkes tanımasa bıle.

    0|1
    0|0
    • eve taşındığımdan beri 1 tane komşu ile konuşmadım işim düşünce konuşursam ayıp olmaz mı

    • Olmaz merak rtme

  • Hiç yakın arkadaşında mı yok yani

    0|0
    0|0
  • Komsuna soyle tamirci gelince yaninda dursun

    0|0
    0|0
  • Korkacak birşey yok.
    Daire kapısını açık bırak ve sanki evde biri varmış gibi davran.

    0|0
    0|0
  • Neden korktuğunu anlayamadım?

    0|0
    0|0
  • Servisi ara saatini söylerler o saate yakın zamanda komşunu çağır

    0|0
    0|0
  • Bitane arkadaşının evdeyken çağır sende.

    0|0
    0|0
    • bu soru soran normalmı sence yapılan yorumlara verdıgı cevaplara bakarmısın

  • er gec tadacaksin 😂

    0|0
    0|0
  • bir erkek arkadaşını çağır anlat durumu o ilgilensin ya da tamirci gelince yanında dursun

    0|1
    0|0
    • öyle yakın erkek arkadaşım yok. ilgilenecek erkek hiç yok

Yükleniyor... ;