Bazi insanlarin hayattaki tek amacinin evlenip cocuk yapmak olmasi, cok irrite edici bir amacsizlik degil mi?

insan kendisine dair bir amaci gayesi olur cidden. toplum nereye goturuyorsa oraya nereye kadar. kendi yasamin sonucta.


0|0

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Ben dediğine katılıyorum bir nebze de olsa.. Ama annelik kutsaldır bunu unutmamak gerek ve herkesin kendi hayatı fikri tercihi buna da saygı duymak gerekir. Bunu evlilik çocuk falan düşünmeyen biri olarak söylüyorum

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Zaten evlenmek bu hayata sizden olan bir miras ve geçmiş zaman bırakmaktır ki; O kadar istemelerine rağmen çocuk sahibi olamayan bireyler hiçte az değil. Fakat sadece bana çocuk yapsın, evimi temizlesin, kişisel ihtiyaçlarımı gidersin diyerekte evlenilmez.

    1|0
    0|0
  • Olsun be amaçsızlıktan iyidir. Yaşamını kaybetmekten daha acı birşey vardır, o da yaşamın anlamını yitirmek - seneca

    1|0
    0|0
  • suru psıkolojısı olunca

    1|0
    0|0
  • Çocuk yapmayı nasilda basite indirgeyip siradanlaştirdin. Mucize lan o

    1|0
    0|0
  • O da senin görüşün, onlara göre de senin görüşün "sığ" geliyor

    0|0
    0|0
  • sadece cocuk değil herşey yapıcam :D

    0|0
    0|0
  • çocukta zamanı geldiğinde yapılır
    ama ben zevkli bir evlilik istiyorum
    fantezi ve cilginlik dolu bir evlilik

    0|0
    0|0
  • İlerde çocuk yaparsan eğer gel tekrar konuşalım bu konuyu 😉

    0|0
    0|0
  • Annenle baban bunu gaye edinmeselerdi sen şimdi bu saçma soruyu sormuyor olurdun

    0|0
    0|0
  • hmm evde kaldın sanırım...

    0|0
    0|0
  • İnsanların ev kurup çocuk yapma isteği neden rahatsız ediyor ki 😊

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Temel ihtiyaç ne yapsınlar

    1|0
    0|0
  • Değil... Kimsenin görüşü saçma veya amaçsız değil vardır kendine göre bir nedeni

    1|0
    0|0
  • Tabii haklısın

    0|0
    0|0
  • Kendisine dair amacı ve gayesi o işte onlarında amaçsız değiller yani. Kendi yaşamı için istediği şey bu sen begenmiyosun diye irrite edici bir amaçsızlık olmuyo yani bu.

    0|0
    0|0
    • benim dusuncem bu yonde. benim gibi dusunen var mi diye sordum. bana gore oluyor.

  • Tek amacım değil ama çocuğum olmasını çok istiyorum. Ne kadar sahiplenilmediysem o kadar sahiplenmek için. Evlenirsem de sırf bunun için evlenirim

    0|0
    0|0
  • Benim en buyuk amacimin hayirli bir yuva kurmak olmasi seni neden bagliyo

    0|0
    0|0
  • Aynn katılıyorum

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;