Spor salonuna makyajlı gelen hatun kişiler?

Olmuş duba gibi sonra spora gelmiş. Saçını basini yapmis, biton makyaj, hareketleri kibar kibar yapicam diye spor yapamiyor. Arkadas niye bosuna onca para veriyorsunuz ki oraya?


0|3
1325

En İyi Erkek Görüşü

  • sağane onun bunun keyfinden yav

    3|0
    1|0

En İyi Kız Görüşü

  • Cıkınca dus alsalar o da yeterde !

    2|2
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 24

  • Bench sehpasına fondöten bulaştırmaları Yok mu birde 😂 İğrençlik.. 😂

    0|0
    0|0
  • Ne diyebiliriz ki? :D Var işte böyleleri de, hem de çok. :D

    0|0
    0|0
  • Sorunuzun içinde yanıtı var çok açık ve net olarak :-)

    1|0
    1|0
    • Abartılı makyaj yapanlar için bu söylediğim. İş çıkışı insanların yaptığı makyaj dediğim ile alakalı değildir. Zaten gelen insanın makyajlı mı ; makyajsız mı olduğunun önemi olmaz. Zaten anlaşılır.

  • ben spor yapiyorum spor sonrasi ben diye selfie cekmek icin veriyorlar;)

    0|0
    0|0
    • Dogru bak. Spor sonrasi selfiii önemli

    • aynen cok muhim :) birde gidip en iyi esofmani almasi lazim birde en iyi ayakkabi :)

    • Ben Allahtan cok kokona biyere gitmiyorum. Cogu kisi oyle sacma sapan seyler yapmiyor, gormedim yani. Bikac kisi var boyle anlattigim gibi. OYuzden dikkatimi fazla cekti heralde cok egreti duruyor.

  • bazıları spora değil piyasa yapmaya geliyorlar galiba

    0|0
    0|0
    • Neyiyle piyasa yapicak ya. Önce bir kilo versin. :D Sacma sapan amac icin okadar uyelik parasi vermek neyin kafasi

  • Sahte kadınları görünce soğuyorum direk.

    0|1
    0|0
  • Ben bir kere sordum "Buradan Taksim'e mi geçeceksiniz, baya süslenmişsiniz" diye
    "Sana ne be sılaak" dedi, aldım cevabımı :D

    0|0
    0|0
    • :D Aslinda vercekleri mantikli bir cevap oldugunuda sanmiyorum. Ben cikista biyeri bile gidecek olsam. Makyajsiz gelirim, sporumu yapar, dus alir, hazirlanir oyle cikarim. Hic spora full makyaj gelmek zorunda kalmadim

    • Tabi canım ben de laf sokmak için sordum zaten de, anlayacağını düşünmemiştim :))))

  • Çoğu erkek spora neden gidiyosa, onlarda o yüzden gelmiştir 😂

    0|0
    0|0
  • Aynı zamanda telefonla sürekli mesajlaşmalar. 1.5 kiloluk dumbell ile postürü bozuk egzersizler yapanlarda bolca mevcut..

    0|0
    1|0
    • Tamda tarif ettigin gibi telefonda sureeekli elinde :D bunlar ayni fabrika urunu olmali

    • Hepsini Göster
    • Bende, cunku genelde kiz, erkek herkes kendi isinde sporunu yapiyor. Bunlardan bikactane var boyle. Boş boş goze batiyor hemen

    • Sporu spor için yapan insanlardan daha fazla ama bu kitle.. erkeklerdede var bu tarz insanlar. Bilmiyorum neden yapıyorlar.. anlamak güç

  • aranıyolar

    0|0
    0|0
  • Erkek tavlamak icin

    0|0
    0|0
  • çünkü spor ile alakaları yok terlemedıklerı ıcın makyajları da bozulmuyor.

    1|0
    1|0
  • Amaç farklı

    0|1
    0|0
  • Evet haklısın

    0|0
    0|0
  • manita bulurum diye :)

    0|0
    0|0
  • Yorum yapmam kumaş pantolon giyip koşmaya çalışan gördüm ben

    0|0
    0|0
  • Kız milleti çözmek zor

    0|0
    0|0
  • Ay rezil olurum yaomazsam

    0|0
    0|0
  • kaslı erkek görücem diye geliyo onlar salonlara

    0|0
    0|0
  • Belki de koca aramaya geliyorlardır : = )))

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    4

Kızlar Ne Diyor 12

  • Vardı böyle biri, özel hayatında çok üzgün bir insandı. Salona gelmekten mutlu oluyordu, psikiyatriye gitmektense spor salonunda bulmuştu mutluluğu. O gelirdi öyle, hareketleri yapıyormuş gibi yapıp, insanlarla sohbet eder vaktini doldururdu.

    Sonra epeydir görmez oldum. Umarım iyidir...

    0|1
    0|0
  • Denize makyajla girenin bir alt versiyonu

    1|1
    1|0
  • sen spor salonunu gec yazin plaja dugun makyajiyla gelenler vardi

    1|1
    0|0
  • ben iş sonrassı geliyorum malum yüzümde makyaj oluyo ama insanları bu sekilde yargılayamazsın.

    1|0
    0|0
    • hangı salon

    • Hepsini Göster
    • Biliyorum ve biliyorum diye heryere yüzümde maske gibi makyajla gitmem gerekmediginide biliyorum. HErseyin bir yeri var

    • ya kes tamam çok biliyosun

  • Kimi ne ilgilendirir ister duba gibi olur ister zayif olur ister makyajli. cevremizi elestirmeyi birakip da kendimize, karakterimize ceki duzen verebilsek keske...

    0|0
    0|1
  • Kilolular değilde kemik olup makyajlı saçı yapılı halde spora gelenler daha bir itici 😒

    0|1
    0|0
    • Ister kemik, ister kilolu spora makyajli, süslü gelmek kadar sacma bisey gormedim :D hepsi ayni

    • Haklısınn 😛 Spora mı geliyo süslenmeye miiii belli değil 😛😛😄

  • hava için gidiyolardır

    0|0
    0|0
  • belki iş çıkışı geliyorlardır

    0|0
    0|0
    • Aksamlari gitmiyorum ben. Is cikisi olsa aksam gelir ayriyetten soyunma odasinda duş bile var. Insan bir makyajini cikarir sacini toplar

  • sana niye bu kadar battı onu anlat hele

    0|0
    1|1
    • Biseyleri sorgulamak icin batmasi gerekmiyor :D

    • Benim bildiğim hayatı sorgularsın adaleti sorgularsın yaşadıklarını sorgularsın insanların zevklerini davranışlarını vs değil 😄

    • Ben bunu sorguluyorum buda benim zevkim :D

  • Hahah evet var öyle tipler

    0|0
    0|0
  • Neden sürekli birilerini eleştirmeye ihtiyaç duyduğunuzu cidden anlamıyorum.

    0|0
    0|0
  • kendilerine soraydın ya ne diye bura soruyon biz ne bilek

    0|0
    1|1
    • Senin bu kızlara karşı baya yaran varmış , sabah beri ötüyosun takmışsın makyajlarına sananeeee yaparlar veya yapmazlar , kıskanmışsın belli :D cesaretin olsa onlara karşı öterdin burda soru sormazdın

    • Hepsini Göster
    • bir soru actim diye yemeyip icmeyip bunu dusunmuyorum. Hayatimda ilk defada spor salonuna gitmedim. Cok egreti durdugunu dusundum merak ettim sordum. Buradada gelecek yorumlari merak ettim. YArin unutmus olucam. UStunde tez filan haxirlamiyorum bkunu cikartma bence. Sana dokunan bir ucu var bu sorunun galiba.. neden takildiysan

    • bana takılan bir ucu yok gayette fitim makyaj sevmem doğal güzellikten yanayım sadece olaylara genel bakabiliyorum

Yükleniyor... ;