Şu yemeğe 80 TL verdim intihar için önerebileceğiniz bir yer var mı?

80 TL yani tam 80 tl Şu yemeğe 80 TL verdim intihar için önerebileceğiniz bir yer var mı???


0|0
3032

En İyi Kız Görüşü

  • O masa, o tepsi, ekmekler falan tabaksiz, restaurant lokanta gibi bir yer değil sanki. Annen ya da esin yapmış yemegi, yerken de canım ya su faturası 80 lira yarın ödenecekmis masaya biraksana diye mutfaktan seslenmisler bence.

    2|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • orası ev bizi yeme tepsiden belli güzel parodi olmuş ama :D gerçekte olsa rezalet bir durum, zaten bir mekanda cam şişede su geliyorsa, 21'lik porselen kare tabakta yiyecekler geliyorsa, anlayın ki çok pis geçiricekler.. ben aynı yemeklerin üstüne 2 çeşit daha alıyorum esnaf lokantasına üstüne çayda ikram ediyorlar 10 lira verip çıkıyorum 80 tl gelse adisyon bayılırım galiba..

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 29

Erkekler Ne Diyor 31

  • Standart bildiğimiz kuru fasülyeye 80 TL verdin hemi... Hangi memleket orası birader ya da hangi sosyete restaruant...

    0|0
    0|0
  • Geçmiş olsun. Bir daha bilmediğin yerlerde yeme.. Fiyat listesi yoksa kalabalık bir mekan değilse şüphe duy.

    0|0
    0|0
  • fransız restoranındamısın dicem de fransız restoranında fasulye mi olur :D

    0|0
    0|0
  • tabakları şişeyi tepsiyi felanda alsaydın bari

    1|0
    0|0
  • İnandırıcı değil; dediğinin olması lokantaya göre değişebilir ama gördüğüm kadarıyla lokanta orta düzey

    0|0
    0|0
  • İyi saplamışlar 8 tane yarım sucuk ekmek yerdim en kalitelisinden hemde 😂😂😎

    0|0
    0|0
  • Altın vardır içinde biraz bak

    0|0
    0|0
  • ciddi misin :))9

    0|0
    0|0
  • Ama öyle deme bol bol koymuş sjks

    0|0
    0|0
  • Beyin ölümün gerçekleşmiş zaten.

    0|0
    0|0
  • garaambar gamyoncular derneği gece fiyatı kanka

    0|0
    0|0
  • Hiçbir şey yemesen daha kârlı olurmuş.

    0|0
    0|0
  • Yanındaki vazelini çekeydin bari

    0|0
    0|0
  • Evde para mı veriyorsun sjksn

    0|0
    0|0
  • o yemek için gerçekten çok..
    en yakın köprü..

    0|0
    0|0
  • Gereksiz para vermişsin doatum ya intihar etmede bir ordaki suyu iç ilk

    0|0
    0|0
  • Nerede domaldin kanka 😃😂

    0|0
    0|0
  • olm su cam sisede geliyorsa, korkacaksin sjkhskjhsjs

    0|0
    0|0
  • Staj yerindeyken 3 liraya onun gibi 4 çeşit yemek çıkıyodu

    0|0
    0|0
  • Fasulyedeki et timsah etimi aceba :D

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    11
Yükleniyor... ;