Evde kalmak da neyin nesi?

Burası bazen beni sinir ediyor.. bir evde kalma muhabbeti.. ödü kopuyo herkesin..

bir kere evde kalmak diye birşey yoktur.. bu agzı kullanmamak lazım..
eger yaşamınızı birlikte gecirmek isteidigniz birini hayat karşınıza cıkarırsa evlenirsiniz.

yok içinize sinmiyorsa karşınıza cıkanlar , bekar kalırsınız. evde kalmak degil bu..
Evlenmek güzel bişi olsa gerek.. hayatı yalnızlıgı paylaşmak.. yükü birlikte sırtlanmak.. cocuk sahibi olmak vs.

Ama evlenmiş olmak için evlenilmez.. evde kaldı demesinler diye hiç evlenilmez..

evde kalmak ne yaa.. BU devirde.. yaşca benden epey kücük insanların bu lafı kullanması şaşırtıcı.

kızlar özellikle,, okuyun meslek sahibi olun.. para kazanmayı ayakta durmayı bilin.. derdiniz bu olsun.. bir koca bulup , evde kalmamış olmak degil yani amac..

toplumsal dil kızları evde kaldı muamelesi yaptıgından onlara yazdım.. erkek içinde gecerli.. nedir ya evde kalmak.. ne biçim laf bu..



1|0
618

En İyi Erkek Görüşü

  • Ohooo iyiki daha kötülerine rastlamadın. Eskiden "satamadık, bunu" derlerdi, "tohuma kaçacak" derlerdi, "kız kurusu" derlerdi ede kalmak en hafifi.

    0|0
    0|0
    • duydum duydum.. neler duydum :)

    • Hepsini Göster
    • Eyvallah 😊

    • Teşekkür ederim ☺

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 17

  • 1|0
    0|0
  • insanları bu algı ile ötekilestirmekten başka bir şey değil bu , sanki bir suç gibi eksiklik uyandırarak böyle sıfatlandırmaları kullanmak doğru değil, belki o insanın hayattakı amacı beklentileri farklıdır ya da doğru insanı kendi fikir ve düşüncelerine uyumlu birine bulamamıştir bunlar olur. . önemli olan insanlara neden baktığınızdır. .

    1|0
    0|0
  • Burası Türkiye'nin özetidir. Orta doğu ülkelerinin Avrupaya nazaran gerici bir kültüre sahip olduğu aşikar. İnsanlar şartlandırılıp kabuklarına sıkıştırılıyorlar bununda en büyük sebebi alışılmış olanı devam ettirmek, yeniliği kabul etmemek. Sadece evde kalmışlıkla alakalı değil hayatın her yerinde her bireye baskı yapılıyor. Örnek vermem gerekirse " Askerliğini yapmamış adama kız verilmez. Sünnet olmadan erkek olunmaz. Kız kısmı gece dışarı çıkmaz. İşi olmayana adam denilmez." bunlar gibi bir sürü basma kalıp kısıtlayıcı cümleler var, benim bunlardan kurtulmak için yapıcı olmaktan ziyade kırıcı olmayı tercih ediyorum. Ailemden biri olsa dahi herkesin kendi yaşantısından sorumlu olduğunu, benim yaşantımın üstüne konuşacak zekaya sahip olmadıklarını söyleyerek konuyu kapatıyorum. Aynı tutum olmasa da benzer bir tutum sergilersen daha rahat nefes alabilirsin :)

    0|0
    0|0
  • Aynen saçmalıktan başka bir şey değil heleki bu zamanda

    1|0
    0|0
  • evde kalan kız yoktur kısmetini bekleyen kız vardır :D hani o hayallerinde yaşattıkları beyaz atlı prensini bekliordur :D erkeklerde alternatifler içerisinde kaybolmuşluk var bizlere nefes alsın misali :D

    1|0
    0|0
    • :) nasip kısmet bu işler..

    • orası öyle nasıpten ötesi olmazda atılım yapmak lazım sen evde otur kukuma kuşu gibi hiç bişi yapma etme ondan sonra kısmet oldu janım başka bir arzun :D

  • başka nerde kalıcaz la evde kalıcaz otel parasını verin orada kalalım

    1|0
    0|0
  • Hayirlisi olmadiktan sonra evlenmemek daha iyi en azindan kafa rahat olur.

    1|0
    0|0
  • gecekonduda kaldım :D dfgdfgd

    1|0
    0|0
  • güzel bir yazı olmus...

    1|0
    0|0
  • oo birisi yine tabuları yıkıyor

    1|0
    0|0
  • evde kalma değil yalnız kalma korkusu

    1|0
    0|0
  • evde kaldın

    0|0
    0|0
  • teyze edebiyat yapma. evde kalmışın işte

    0|0
    1|1
  • Son 15 senedir sevişmemiş kadın evde kalmıştır.

    0|0
    0|0
  • Kime bu kızgınlığın
    Yalnız şu sözüne bire bir katılıyorum evlenmek için evlenilmez

    0|0
    0|0
  • Ya hepsi ayrı ayrı triplerde çok gülüyorum hallerine

    0|0
    0|0
  • Evlenelim mi 😊🙈

    0|0
    0|0
    • bu ara kısmetim pek acık..

      selam verdigim evlenmek derdinde.. buraya bişi yazıyorum evlenelim.. vs.. ne kolay iş di mi..

    • Böyle şeylerle başlar sohbet muhabbet, belki evlenemeyiz ama arkadaş olabiliriz 😎😊

Kızlar Ne Diyor 6

  • Kizlar boyle dusunmeye baslasa kendileriyle de erkeklerle de barisacaklar aslinda..

    1|0
    0|0
  • Tamam tamam evde kalmamissin 33 yaş hatta cok erken.

    0|0
    0|0
  • Ben 6 koca gömdüm 7 ciye talibim banada evde kaldın diyorlar niye kızıyorsun 😂😂😂 gül geeeeç hahahah

    0|0
    0|0
  • Çok doğru demişsin sevmediğim kişiyle asla evlenmem

    0|0
    0|0
  • katılıyorum

    0|0
    0|0
  • evde kalınıyor malesef :((((((

    0|0
    0|0
    • kalınmıyor.. toplum damga yapıyor.. böyle düşünmezseniz evde kalmıyorsunuz.

    • Hepsini Göster
    • aşk ve evlilik başka şeyler.

      evlenmiş ama aşk yaşamamış, yaşamıyor olabilirsin..

    • o şekilde görücü usulü evlilik olur ama onda da en azından bir hoşlanma oluyor

Yükleniyor... ;