Tüm Dünya 3 saniyeliğine sizi dinleyecek. Onlara ne söylerdiniz?

Tüm dünya 3 saniyeliğine sizi dinleyecek. Onlara ne söylemek isterdiniz? Tek cümle...


0|1
2034

En İyi Kız Görüşü

  • hepinizin *mk

    2|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 19

Erkekler Ne Diyor 33

  • "Savaşmayın, sevişin."

    Başka ne denir ki.

    0|0
    0|0
  • Hayatın anlamını (cevheri) bulan var mı?

    0|0
    0|0
    • Out of This World dizisini bilen varsa, o dizide İviy diye bir kız vardı, parmaklarını birbirine değdirip zamanı durduruyordu :) Ben olsam onun yerinde parmaklarımı bir kere değdirip onları keser ve yakardım ki bir daha zaman sürmesin.

    • Hepsini Göster
    • Abicim o suruyu dünyayı yok etmeden önce sormak lazım değil mi'şimdi gördünüz mü', kim cevap verecek şimdi bize, onu geçtim soruyu soracak adamı nereden bulacaz.

    • La ben onu dusunmedim yaaa bir ksi kalzin o zmaan

  • The s. kt. r bro
    ı * not kro
    but ı lıke pro
    let's go to halay lo :D

    0|0
    0|0
  • NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE! derdim.

    0|1
    0|0
  • Müslüman olun yoksa hepiniz yanacaksınız derdim..

    0|1
    0|0
  • Alayınızın mına korum lan 😂 3 saniyede anca bu söylenir

    0|0
    0|0
  • 3 saniye beni dinleyin

    0|0
    0|0
  • Emrolunduğunuz gibi dosdoğru olun derdim...

    0|1
    0|0
  • sözüm dinlenecek mi :/

    0|0
    0|0
  • geberin..

    0|0
    0|0
  • savaşmayın sevişin.

    0|0
    0|0
  • Cok da seyimdeydiniz a mk.

    0|0
    0|0
  • 1
    2
    3
    Tıp

    0|0
    0|0
  • ben yarattım ben bozarım.🙏🙇

    0|0
    0|0
  • Sadece barış

    0|0
    0|0
  • neşetten söylicem AH YALAN DÜNYAAAAAA

    0|0
    0|0
  • Hepinizin A. yav derdim

    0|0
    0|0
  • Hepinize lanet girsin.

    0|0
    0|0
  • printf ("Hello World");
    ** yazılımcılara selam olsun **

    0|0
    0|0
  • Bu dünya terekkürden ibarettir geldiginiz yerden geri dönecek siniz..

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    13
Yükleniyor... ;